indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pep&Miep
User
spacer line

Goede dag allemaal.
Wij zouden graag vliegen naar IndonesiŽ in december dit jaar.
Daar willen we langs familie en rond de kerst naar familie in australiŽ.
Wat is dan het verstandigste? Vliegen naar indonesiŽ vanuit dusseldorf of belgie of schiphol? Koop ik het ticket dan gewoon in nederland?
En dan vanuit indonesie naar australie weer terug naar indonesie of gewoon allemaal enkeltjes kopen? Ook reizen we met 2 peuters dus het minst vliegen lijkt ons het beste, Maar wat een prijzen komen we tegen! Emoticon: Frustrated
Dus vandaar wil ik het even goed uit zoeken, maar die door de tickets met hun prijzen de vliegvelden niet meer!
Bedankt alvast

TheoBierum
User
spacer line

Hallo,

Ik koop een retourticket, heen Amsterdam-Perth en terug Manado-Amsterdam.
In Australie koop ik een ticket (doet mijn zus voor me) naar Bali (daar moet ik toch een paar dagen zijn) en op Bali koop ik een ticket naar Manado. Die inlandse vluchten kun je, zoals bekend, voor een beetje ter plaatse aanschaffen. Van Perth rechtstreeks naar Manado-via Singapore- is schreeuwend duur.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Qantas stunt best wel met mooie prijzen, maar je moet er wel heel betijds bij zijn.
Hmmmmm december hť, mooie tijd om nu al te gaan spitten, neem de tijd en verschillende data`s, kan een berg schelen.
Ik ben altijd minstens een dag of twee dagen bezig om alle combinaties te bekijken, maar ik heb nog nooit boven de 1000 Euro betaald.(IndonesiŽ)
Succes.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Vaak redelijk goed geprijst, KLM / MAS amst-Jakarta (via KL) of amst-Denpasar, vervolgens via Denpasar met GA naar Australie . Volgens mij redelijk goedkoop en niet al te veel rompslomp. Zeker omdat je eerst van plan bent in RI te verblijven.
(wel een tip, vraag in NL alvast je visum voor Australie, deze wordt met je ticket geregeld, dus ik bedoel, regel dan het garuda ticket alvast maar in NL incl visum Australie)

Succes met zoeken

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

asepers
User
spacer line

aanbieding singapore-airlines amsterdam/bali/Denpasar 806 euro retour/max. 1maand
Sale Period 27 Feb 2009-01 Mar 2009

https://www.singaporeair.com/s(...)mo_fares/amsdps2.jsp

andere bestemmingen:

http://www.singaporeair.com/sa(...)romo_fares/index.jsp

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,291,474 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,018,356 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com