indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Wimroma
User
spacer line

Beste Leeuwke, het spijt me voor jou dat dit jouw overkomt.
Er zit maar een ding op, uithuilen en verder gaan met je leven. Hij zal waarschijnlijk niet goed weten waar hij aan begint als ik je verhaal zo lees. Wees blij dat hij jou niet meesleurt in de te verwachten ellende.
Ik wens je veel geluk voor de toekomst.
Groet,
Wim.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Leeuwke, wat een onverwachte wending ineens van je relatie! Erg jammer....maar inderdaad, beter hij alleen dan met jou erbij! Opvallend dat iemand zulke beslissingen in zo'n korte tijd neemt. Ik hoop dat zijn zaakje gaat lukken, maar de meesten zonder goed plan komen toch een illusie armer thuis!
Sterkte met de hele situatie!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Vervelend Leeuwke, echt heel naar. Maar het geeikte verhaal. ZIjn in handen gevallen van een paar louche figuren en wat huppelk.....s .......... en dan weet ik het wel. Ze zijn gedoemd te mislukken als je in zo'n korte tijd de beslissing neemt te migreren. Het heeft mij jaren van voorbereiding gekost en dan nog.............
Zoals de anderen zeggen: "Wees blij dat je niet in dit avontuur wordt meegetrokken". Ongelooflijk toch dat telkens er weer iemand intrapt. Moet toegeven dat de Indonesiers op dit punt 10x slimmer zijn dan de naieve londho 's.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Leeuwke, dat is een erg sneu verhaal. Beinvloedbaar is tot daaraan toe, maar dit is wel heel extreem. Hopelijk houdt hij nog wat geld over om terug te komen over een paar maanden, want hier in Indonesie zal ie wel lekker veel beinvloed worden door allerlei mooie vrouwen, iedere week weer.

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Leeuwke, ik zal ook een duit in het zakje doen, als een charlatan, zoals jij dat noemde zo gemakkelijk hem mee kan voeren na 5 jaar een relatie, dan kan je er maar beter vanaf zijn, hoe hard het ook mag klinken.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,991,810 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com