indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

natascha86
User
spacer line

Had ff een vraagje vlieg in september met cathay pacific naar bali. Mijn vriend is minder valide en lang en draagt orthopedische schoenen

Wat is de ervaring in ruimte in dit vliegtuig?

Zal het nodig zijn om een doktersverklaring te halen voor een stoel met extra beenruimte?

Alvast bedankt

Natascha& Peter

rwezenaar
User
User icon of rwezenaar
spacer line

Dat lijkt me wel verstandig ja. en vooral heel erg van te voren melden. Liefst zelfs een paar dagen van te voren bellen met de maatschappij.

~ Rick

spacer line  

Direct bij het boeken van het ticket al melden en vast laten leggen.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Als je met de airbus vliegt dan heb je als je lang bent weinig beenruimte.
Kijk op http://www.seatguru.com voor de maten in de diverse vliegtuigen van diverse maatschappijen.

Bij boeking melden hoeft niet te betekenen dat je ook een plaats met meer beenruimte krijgt, misschien is een medische verklaring dan wel handig.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Voor mijn vriend (1.85m) was de beenruimte van A'dam naar Hongkong erg krap. Van HK naar Denpasar vlogen we daarentegen met een nieuwe boeing 747 en daar kon je bijna languit gaan liggen, zoveel ruimte was er. Maar ik zou wel iets regelen voor de zekerheid als ik jullie was.

spacer line  

Hi Natasha86,
Met een beetje geluk, vraag of je een stoel bij de emergency exit kan krijgen. Wel van te voren melden / aanvragen, of er seats open zijn. Good luck and have a safe flight. Emoticon: Smile

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-02-2009 05:12 Localmotion wrote:

Hi Natasha86,
Met een beetje geluk, vraag of je een stoel bij de emergency exit kan krijgen. Wel van te voren melden / aanvragen, of er seats open zijn. Good luck and have a safe flight. Emoticon: Smile

Meestal zijn die stoelen al bezet en er wordt verwacht dat je helpt als er bijv. een emergency toestand ontstaat m.a.w niet gehandicapt in de zin van dat je zelf hulp nodig hebt.
Heb dit niet van mezelf maar ergens gelezen, weet zo gauw niet meer waar.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,342,320 topic views - 239,699 posts - 13,725 topics - 32,083 members - last post @ 07-07-2020 01:58 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,899,643 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com