indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
rwezenaar
User
User icon of rwezenaar
spacer line

Ja hoor, we hebben weer geboekt ! Emoticon: Smile

In april vliegen we eerst naar Thailand, waar we 2 weken zullen rondtrekken. Daarna vliegen we door naar Bali. Dat wordt (weer) onze 'base of operations', vanwaar we nog 4 weken lang trips gaan maken naar Zuid Sulawesi, Java, Lombok, Flores, en andere plekjes die we nog niet gezien hebben Emoticon: Smile Natuurlijk ga ik weer veel fotos maken.
Heeft iemand nog suggesties voor mooie, niet-toeristische plekjes ?

Groetjes,

~ Rick

Ibu Inge
User
spacer line

Hallo Rick,

Fijn dat jullie weer geboekt hebben. Lees dat jullie eerst naar Thailand vliegen. Mag ik vragen met welke luchtvaartmij. jullie vliegen. Ik denk er ook over om eens een keer via BKK te vliegen naar Denpassar of via London met de A 380 naar Singapore en dan door naar DPS. Ik sta nog in dubio.
Ik hoor het wel.
Groetjes
Inge

spacer line  

Ook net geboekt Emoticon: Worship , 28 Juni Denpasar - 28 Juli Mataram terug. Emoticon: Party!
Nu eens zien wat ik ga bekijken dit jaar. Emoticon: Cooool
Ik zat ook te dubben over de A380 via Heathrow, maar om er nou zoveel langer over te reizen. En dat voor de ervaring van `t MEGA vliegtuig. Emoticon: Stupid
Nee hoor, nu maar rechtstreeks AMS-DPS, retour AMI-AMS !!

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hmz, er zijn twee vrijwel identieke topics met beiden Nederlandse (zoals te verwachten met een een tweetalig topic) reacties. Deze gaat op slot, en we kunnen verder in:

http://forum.indahnesia.com/to(...)ijk_weer_geboekt.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,749 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com