indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ibu Inge
User
spacer line

Beste forumleden,

Wie van jullie heeft ervaring met het vliegen van de A 380 naar bijvoorbeeld Singapore. Ik heb een aanbieding van mijn reisbureau gekregen om voor € 1190,00 (incl. taxes) te vliegen naar Bali. Op de heenreis vlieg ik dan met BMI naar Londen en vandaar met de A 380 naar Singapore en van Singapore naar Denpassar. Op de terugreis vlieg ik met SA van DPS naar AMS gewone vlucht.
Dus alleen de heenreis met de A 380.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Inge

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Beste Inge,

over 2 weken komt mijn eerste klant terug die met de A-380 dezelfde weg heeft afgelegd.
BMI en SQ zitten tegenwoordig aan dezelfde pier in Londen, dus het anders lastige overstappen op LHR zou nu redelijk makkelijk moeten kunnen verlopen.
Wanneer is overigens je vertrekdatum? In het hoogseizoen zijn de 'goedkope' stoelen op de rechtreekse AMS-SIN vlucht al vrijwel vol en is een omweg via LHR, Frankfurt of Parijs een redelijke optie

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  

Veevervoer in het kwadraat!
Althans dat was mijn ervaring verleden jaar in de A380 configuratie van Singapore Airlines.van LHR naar SIN.
Het ziet er allemaal wel heel mooi nieuw uit, nieuw entertainment systeem enz. maar de beenruimte is gewoon het zelfde of zelfs minder dan in de oude 777 of 747. Verwacht dus vooral niet dat je meer ruimte krijgt want ze hebben hem helemaal volgepropt met stoelen! Wat mij wel opviel was dat ie veel stiller is.

Ondertussen vliegen Qantas en Emirates ook met de A380 vanaf LHR. Wat ik gehoord heb is dat je bij Qantas wel aanmerkelijk meer beenruimte krijgt in de economie class en dat ze een zelfbedieningsbar hebben…

Flipse, ik vraag me af of je bagage wordt doorgelabeld naar de SQ als je met BMI naar LHR vliegt? BMI en Singapore Airlines werken niet samen toch?

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Ouwe bekende,

bagage wordt wel doorgelabeld. BMI en SQ zijn beide Star Alliance

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Ibu Inge
User
spacer line

Beste Flip,

De vertrekdatum is 24 december en het ticket is 1 maand geldig. Ik zou heel graag de ervaring van jouw klant met de A 380 willen weten.
Alvast bedankt voor je antwoord.
Inge

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,387 posts - 13,721 topics - 31,433 members - last post @ 04-06-2020 10:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,538,121 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com