indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Heeft er iemand ervaring met een stopover in Hongkong van een dag of drie? Is dat de moeite (en het geld) waard? Kan iemand een hotel aanraden (± 4 sterren)?

Ibu Inge
User
spacer line

Ik heb op weg naar Bali 2x een stopover gemaakt in Hongkong en ik vond het zeker de moeite waard. Kijk via asiarooms.com welk hotel je graag wilt boeken. Ik zelf vind een hotel in Kowloon het leukst. Maar misschien wil jij liever een hotel in een ander deel van Hongkong boeken. Ons laatste hotel was dicht bij Ladies Nightmarket. Het hotel heette Metropark Kowloon. Hotels gelegen in Nathan Road (Kowloon) zijn zeker aan aanrader. Kijk op internet wat Hongkong zo te bieden heeft. En dat is best veel. Beslist de moeite waard een stopover in Hongkong.
Inge

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels de ANWB gids van Hongkong binnen die ik besteld had, en het ziet er inderdaad naar uit dat we een stop-over gaan maken op de terugweg.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Nou zou ik zeker doen Hong Kong is geweldig en weet je als je vanuit Bali daar een paar dagen heerlijk gaat vertoeven het eerste wat je dan opvalt is: als je je hotel uitloopt niemand die aan je hoofd loopt te zeuren of vastklampen of taxi?? lekker rustig en als je van shoppen houd (zoals ik ) dan is Hong kong na Bali (valt niks te shoppen alleen in de Galleria) is het walhalla heel veel grote Malls Emoticon: Yes!

Gain Kowloon zitten op Nathan Road aanrader hotel: Eaton Hotel Emoticon: Shiny

adu zeg!!! ben kapok!!

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Shop shop shop Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Dus dat gaat 'm zeker worden dan. Bedankt voor de tip Brenda! Weet je ook hoe het prijsniveau er ongeveer ligt t.o.v. Nederland? Ik hoorde dat het vrij duur is?

spacer line  

HongKong is "iets" duurder dan Bali !! Emoticon: Worship
Maar je hebt er ook een andere cultuur.
En ja, Kowloon is top. Ga ook eens bij de mega Tian Tan Boeddha kijken. Is indrukwekkend hoor.
Hongkong is nou eenmaal meer dan een stad.

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Qua shopping gehalte is het jawel helaas aardig duur maar de keuze is zoveeeeeeeeeeeeeeel meer dan in Nederland.

Het winkelen vind ik geweldig in Hong Kong en zeker als je een shop a holic bent (dan heb ik t niet over souveniers en prullaria nee mooie kleding en leren tassen (geen neptassen!!! die heb je wel maar niet voor mij) en mooie schoenen!!!!!!!!!!!!!!!!! (metname als je van hoge hakken houdt ga je kwijlen!!!)

Geniet en shop ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Nou, dat gaat wel lukken denk ik. Tassen en high heels; here I come! Emoticon: Party!
Hmmm, nog een jaartje geduld... Emoticon: Yawn Volgende week eerste maar even naar Mexico Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ging je nou ook naar Kuala Lumpur in die vakantie of ben ik abuis?? zo niet kan j ook geweldig shoppen je weet leren tassen en de high heels!!!!! helemaal super!!!!!!!!!!!!! ook daar probeer ook eens Bangkok en jawel Tokyo en Osaka ook te gek!!

Veel plezier in Mexico
zwaai

adu zeg!!! ben kapok!!

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Nee, Kuala Lumpur is iemand anders, heb ik ook ergens zien staan ja. Japan lijkt me ook te gek, staat al jaren op het verlanglijst... Maar zooooo duur! En de stranden blijven iedere vakantie weer lokken. Japan is toch meer cultuur snuiven en shoppen. Leuk als 'extra' vakantie Emoticon: Wink

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Japan is heeeeeeel gaaf heeft mijn hart gestolen hoor en de stranden bij de eilanden oa Okinawa heeeeeeeeeeeeel mooi!!!!!!!

Shoppen geweldig heb r een paar mooie schoenen en tassen vandaan!! Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

spacer line  

Dames, voor 'tasjes' en 'high heels' kun je ook gewoon even een weekendje naar Barcelona of Istanbul gaan…Ik spreek uit ervaring want mijn partner is er ook zo’n ‘eentje’…

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Barcelona ja Istanbul nooit geweest en wil r ook niet heen.
Maar het is een combi: strand, mooi weer Azie en ja shoppen.

In USA metname Miami en NY ook super!!! Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Helemaal mee eens! Tropische temperaturen, lekker zonnen en zwemmen + een mooie omgeving (natuur) + cultuur opsnuiven + een paar daagjes flink shoppen = de ideale vakantie Emoticon: Worship

Jij bent echt overal geweest! Ik ben jaloers hoor Emoticon: Nice

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ja toch? Tropische temperaturen mooie stranden en cultuur snuiven en natuur bekijken maar er moet ook goed geshopt worden hoor in mijn vakanties.

Mag niet klagen heb best veeel gezien buiten de EU van heeeel wat eilanden in de carribean tot en met Azie en 10 staten van Amerika.

Staat nog meer op mijn vakantie/shop lijstje

groetjesss

adu zeg!!! ben kapok!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,990,852 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com