indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

annika
User
spacer line

Voor een leerproject ben ik opzoek naar een kort filmpje waar illegale DVD's, games en/of software te zien zijn in Azie. (Mall ambassador, Ratu Plaza, Glodok , bali, Bangkok etc). Helaas kon ik op het internet alleen foto's vinden maar geen korte videobeelden.

Als iemand een kort amateur/ vakantie video heeft hierover en ik zou deze mogen gebruiken, ben ik erg blij!

Gr. Annika
AnnikakuyperRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wat studeer je dan?

Hoe help ik alle illegale kopieen, e.d. de wereld uit?
Dat zullen de lezers je niet in dank afnemen.

In Indonesie kun je het in vele winkels vinden als je maar weet waar te zoeken.
Op Bali hoef je niet te zoeken.

Groet,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

annika
User
spacer line

Ja, klink wel vreemd nu ik het zo terug lees, haha. Ik doe een media opleiding in Amsterdam en ik ga het eigenlijk vooral hebben over dat het in Europa niet veel anders is, alleen downloaden wij hier alles en zoeken er evt. nog een "key" bij. In Azie is er naar mijn mening een gedoogd ?"beleid"?, maar daar ga ik niet te diep op in. Al zou ik het best willen weten uit intresse.

Na 7 jaar in Jakarta gewoond te hebben heb ik helaas geen klein filmpje met deze beelen....

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 02-02-2009 18:22 annika wrote:
Ja, klink wel vreemd nu ik het zo terug lees, haha. Ik doe een media opleiding in Amsterdam en ik ga het eigenlijk vooral hebben over dat het in Europa niet veel anders is, alleen downloaden wij hier alles en zoeken er evt. nog een "key" bij. In Azie is er naar mijn mening een gedoogd ?"beleid"?, maar daar ga ik niet te diep op in. Al zou ik het best willen weten uit intresse.

Na 7 jaar in Jakarta gewoond te hebben heb ik helaas geen klein filmpje met deze beelen....

Net wat je zegt Annika, in Europa downloaden en kopieren we alles wat los en vast zit. De meeste mensen in o.a. Indonesie hebben thuis geen pc en zijn dus afhankelijk van anderen die er wel een hebben en er business van hebben gemaakt. Beleid denk ik niet. Op iedere (v)cd staat dat die niet gekopieerd mag worden. Mja iedereen doettut en er is ook geen beginnen aan om het uit te roeien. In Indonesie is het soms zelfs een probleem om originele (v)cds/dvd's te vinden.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Veel interessanter is wat er in de Indonesische wet hierover staat beschreven en waarom dan bijv. een bedrijf als Microsoft geen advocatenbureau in IndonesiŽ in de arm neemt om hier tegen op te treden?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 04-02-2009 15:10 ouwe bekende wrote:
Veel interessanter is wat er in de Indonesische wet hierover staat beschreven en waarom dan bijv. een bedrijf als Microsoft geen advocatenbureau in IndonesiŽ in de arm neemt om hier tegen op te treden?

Ik denk dat dan zo'n beetje de hele markt instort niet? Van mij mogen ze Microsoft kan het wel lijen en zo kunnen de Indonesiers ook nog een beetje meegenieten van alles wat het leven een beetje aangenamer maakt. En.... het is niet alleen Microsoft toch? Er worden ook veel Indonesische produkties gekopieerd. Je kunt in de winkels openlijk kiezen voor al dan niet gekopieerd. Laat de middenklasse dan maar de originele (v)cd's kopen maar je gaat de mensen die het niet al te breed hebben dit toch niet afnemen.......?

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,520 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,614,856 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com