indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Irma38
User
spacer line

Wij willen graag naar Bali in de zomervakantie.
Na uren rond neuzen op het net kan ik het maar niet vinden. Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 8 en 6 jaar oud. Ik kan geen hotel vinden met een familiekamer, dus voor 4 personen.

Wie heeft een tip?

asepers
User
spacer line

b.v. in Sanur,Hotel Bali-Hyatt heeft een tussendeur,die twee kamers met elkaar verbindt,misschien is dat wat.
voordeel 2 douches/baden,2 toiletten en dus ook 2 slaapkamers.
succes.

Geschiere
User
spacer line

Wij zaten afgelopen zomer met onze kinderen in het Alam Kul Kul. Aan het strand met 2 zwembaden. We hadden een ruime familiekamer met 1 tweepersoons bed en 2 eenpersoonsbedden welke afgeschermd konden worden door een gordijn. Prima hotel, niet te groot en massaal en vriendelijk personeel.
http://www.alamkulkul.com/

succes.

groeten Elma

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Irma,

Kijk eens op de site van Rambutan in Lovina. http://www.rambutan.org/
Wij zijn daar vijf jaar geleden met onze kinderen en kleinzoon geweest. Was perfect. Geschikt voor kinderen. Mooie zwembaden, goed restaurant en familiekamers.

Wil je meer weten, laat maar horen.

Succes.
Jan Burgmeijer Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Heel makkelijk. Ik heb dezelfde positie als jullie met 2 kinderen en in de meeste hotels kan je gewoon op basis van een 2-persoonskamer een kamer krijgen met etra bed waarvoor je dan iets extra´s betaalt (maar altijd beduidend minder dan een geheel extra kamer): 1 kind in het extra bed en het andere kind op het 2-persoonsbed met pa en ma (of beiden op het extra bed). Je kan altijd op basis van 2 personen met 1 klein kind een 2-persoonskamer huren. Voor 2 kids moet je dan wel een extra bed vragen (en betalen) en 1 extra ontbijt. Vrijwel elk redelijk hotel doet dat.

spacer line  

Hallo Irma,

Wij gaan ook in augustus voor een paar dagen naar Bali en hebben een familiekamer geboekt voor ons gezin ook met twee kinderen.
Er is genoeg keuze op internet.
Wij zitten zelf in Bali Garden Beach hotel. We hebben veel hotels vergeleken en hopen dat deze een goede keuze is. Je kan ook heel vergelijkingen en opmerkingen zien op www.zoover.nl
De volgende hotels hadden wij op internet gevonden :
www.balimandira.com
www.melastibali.com
www.hotelpadma.com
www.legianbeachbali.com
www.jayakartahotelsresorts.com
www.baligardenbeachresort.com
www.discoverykartikaplaza.com
www.santikabali.com
www.balidynasty.com
www.ramabeachhotel.com

Succes met het uitzoeken en veel plezier. Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Ik hoor het wel war de keuze is geworden

Familie Gevers

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Febri's Hotel & Spa
Jl. Dewi Sartika (also known as Jl. Kartika Plaza - Tuban), 80361 Kuta Beach

Dit hotel is via internet te boeken en heeft 20 familiekamers met een groot 2 pers. bed en 2 ruime eenpersoonsbedden of een stapelbed. Ruime badkamer met bad douche en toilet.

Het ligt tegenover Hotel Santika beach.

Hotel Backung's Beach cottages (Tuban ) heeft connected rooms, dus 2 kamers verbonden door een tussendeur die als familiekamers gebruikt kunnen worden.
Via OAD te boeken of via internet.
Simpel hotel, wel vlakbij het strand.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Robert-333
User
spacer line

Hallo Irma
Ik ben er ook een tijd mee bezig geweest om een familie kamer te boeken, maar heb inmiddels
via de vakantiekaart een reisburo gevonden die het voor je regelt en als je lid wordt van de vakantiekaart scheelt het je honderden euro's (5%).
Wij hebben voor 16/7 een familie kamer voor 4 personen geboekt in het Bali Mandira Hotel in Kuta / Legian.
De reisorganisatie is Travel Trend ,NBBS, en het reisburo heet Apollo Faunastraat 123
1531WE Wormer tel: 075-6422240
succes
Groetjes Rob

spacer line  

Dag Irma,

Misschien dat ik jullie gezin iets kan aanbieden?
Seminyak, een top lokatie aan de meest spectuculaire kustlijn van Bali. Trendy. Met vele soorten uitgaansmogelijkheden. Karakteristieke villa in koloniale stijl op 7 minuten lopen van strand. Voor 4 tot zes personen. Grote ommuurde tuin met zwembad. Personeel aanwezig en voor transfer vliegveld wordt gezorgd. Huurprijs Eur 300,- per week.
Voor verdere details en foto´s kun je altijd reageren!

Vriendelijke groet, Erick

spacer line  

Hallo Irma,

Ik heb ook nog een leuk adres (goed en niet al te duur) voor je.
Log maar eens in op www.losarihotels.co.id
Daar ben ik zelf al een paar keer geweest, het is in Kuta.
Ze hebben ook villa's zodat je heemaal je eigen kunt doen.

Succes.
Met vriendelijke droet,
Tinie. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Venray
User
spacer line

Kijk eens op de volgende site en neem contact op met de heer vd Munchof en wedden dat je slaagt????Ik was daar al 11 x.Noem mijn naam maar als verwijzing oke????Giel is de naam en de site is?

www.bungapermai.nl
succes en hoor ik van je???
Mail maar naar:
schuurjansRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

secret108
User
spacer line

Als je voor de egte hygiene gaat en goede airco'nditioning zou ik je adviseren bij febri's en de ruimte is ook enorm groot voor een familikamer.

Dan zou ik je de febri's adviseren.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hey Irma,
De meeste hotelkamers hebben zowieso een king size bed waar je met z'n 4en in kunt slapen, als je dat gewent bent (zoals wij Emoticon: Wink ).

Begin de details te vergeten

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dat heb ik ook al aangegeven. Kamers en bedden zijn groot genoeg voor 3 of 4 mensen. Maar hotels willen nog wel eens bezwaar maken tegen meer dan 3, dus boek je een extra bed. Opgelost...niks dure suites nodig of familiekamers.....je zit toch de hele dag buiten aan het zwembad, strand of bent een excursie aan het maken. Bed/kamer is alleen maar om je hoofd ten ruste te leggen.
Don't worry, Bali is makkelijk hiermee.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Ik ben er nog mee bezig, maar gezien de vraag hier alvast een overzicht van Kuta en Legian (de overige plaatsen zijn nog niet gereed!)
www.merapitt.nl/BaliHotels.htm

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

jeanine
User
spacer line

Hallo Erickwithck,

ik zag je berichtje over een villa in Seminyak. Ik zoek iets voor mijn gezin voor 4 t/m 30 juli 2011. Heb je misschien iets beschikbaar? vr. groet,
Jeanine Emoticon: Bye bye

Will1951
User
spacer line

Kijk eens op www.balibungalow.nl

groet

spacer line  

Misschien het overwegen waard om je vakantie in /op Bali op te breken in blokken van 5 / 6 / 7 dagen en bijvoorbeeld ook een verblijf in Oost-Bali in je reisplanning op te nemen???

Bekijk onze website maar eens: http://www.bayucottages.com

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Nog eentje in Oost Bali: Candidasa.
Bungalow met twee slaapkamers op een klein bungalowpark met nederlands sprekend personeel, zwembad, restaurant en direct aan zee.

www.dreams-come-true.nl

Emoticon: Cooool

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,325 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com