indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

In de leuke wijk Kemang met een Balinese sfeer vanaf 10 mei te huur: een nieuw, compleet gemeubileerd appartement (70m2) met 2 slaapkamers en badkamer met bad. Restaurants en cafe's zijn op loopafstand. Het complex heeft een zwembad, bubbelbad, stoombad, sauna, tennisbaan, fitnesscentrum, massage/reflexologie, supermarkt en binnenkort ook een restaurant. Het ligt dichtbij alle bezienswaardigheden in Jakarta. Het complex heeft 24-uurs beveiliging en receptie. Huur: RP 9.000.000 per maand (het liefst voor een langere periode), exclusief servicekosten, kabeltv, gas, water en licht. email: jakartaedwinRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com Foto's op: http://www.expatriates.com/cls/4279326.html

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ben benieuwd wat je met een "Balinese sfeer" bedoelt?

Gracias. Sama sama

Jeanette
User
spacer line

Duur! Maar misschien ligt dat aan mij.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Eh, nee hoor, dat ligt niet aan jou. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

spacer line  

Het gaat hier om een volledig nieuw complex, voorzien van tal van faciliteiten. Voor Jakarta is dit een uitermate bescheiden prijs. In hetzefde complex worden voor identieke appartementen veel hogere prijzen gevraagd. Maar natuurlijk, voel je vrij in een mindere wijk een goedkopere plek te vinden.

mashil
User
User icon of mashil
spacer line

Een bescheiden prijs? Ik wist wel dat Jakarta duur was maar dit verbaasd mij wel. Moet je toch een redelijk inkomen voor hebben wil je daar zitten. Ziet er wel netjes uit verder.

- Let us live simply so that others may simply live -

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Een redelijk inkomen? Daar moet je een westers inkomen voor hebben.
Ik heb er niet al teveel verstand van. Als iedereen zegt dat dat normale prijzen in Jakarta zijn dan zal het wel en als we dat allemaal samen vol blijven houden dan zullen deze prijzen ook wel in stand gehouden worden...... Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

kijk anders hier maar eens op om te vergelijken : http://www.expatriates.com/cla(...)nd/housingavailable/

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 02-02-2009 16:31 jakartaedwin wrote:
Het gaat hier om een volledig nieuw complex, voorzien van tal van faciliteiten. Voor Jakarta is dit een uitermate bescheiden prijs. In hetzefde complex worden voor identieke appartementen veel hogere prijzen gevraagd. Maar natuurlijk, voel je vrij in een mindere wijk een goedkopere plek te vinden.

Helemaal mee eens. Dit zijn gangbare prijzen voor Jakarta, op expatniveau nog eigenlijk goedkoop te noemen. Nederlandse huurprijzen kun je in Jakarta uit je hoofd zetten. Op Sumatra werd er door mijn werkgever al $1200 bepaald voor mijn optrekje. Per maand wel te verstaan. En dan is het nog een heel eind naar Jakarta.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Tja, vragen is niet hetzelfde als krijgen natuurlijk. Kemang is dan wel een upclass wijk, dat dan weer wel. Ik zou er niet willen zitten, heb het er niet voor over. Sterker nog, heb het geld er niet voor, maar ik denk dat ik me daarvoor niet hoef te schamen.

70m2 is wellicht net genoeg voor een appartementje voor een expat in Jakarta, maar mijn spullen die ik nu in Jogja heb staan moet ik dan achterlaten. Da's ook jammer. Emoticon: Wink

spacer line  

Persoonlijk, zou ik ook niet in Kemang willen zitten, vanwege de banjir (overstroming), die ook in Kemang heerst.

De beste optie naar mijn mening is een apartement in Taman Rasuna(kuningan). voor 4 - 5 miljoen per maand kan je iets heel interressants vinden, geen banjir, goede centraal gelegen locatie.

groet

Danny

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

In Kuningan zit je inderdaad een stuk beter voor wat normalere prijzen. Emoticon: Party!

spacer line  

On 02-02-2009 22:49 ardianto wrote:

...

Op Sumatra werd er door mijn werkgever al $1200 bepaald voor mijn optrekje. Per maand wel te verstaan. .

Medan ?

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

On 02-02-2009 16:31 jakartaedwin wrote:

Ben een paar keren langs gereden in de Kemang buurt.
Er is groot verschil tussen Kemang en Kemang .
De Kemang Raya en de zijstraten .Ondanks dat er grote huizen staan , zou ik niet in 1 van de sayap Kemang (zijstraten) willen wonen , los van het feit dt ik de gervraagde prijzen niet kan betalen.
Voor dezelfde huurprijs van bijna 10 jut per maand kan ik al een redelijk huis met eigen erf kopen in Bintaro .(Hangt ook af van de wijk).

spacer line  

spacer line  

ik heb een nieuwe advertentie gemaakt, dus foto's zijn nu te vinden op: http://www.expatriates.com/cls/5007855.html

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Voor 12 juta per jaar huur ik een flinke woning in Jepara. Op loop afstand een winkel straat met bijna alles te koop. Pagi een pasar.

Stil en niet aan de doorgaande weg. Omringt door pisang bomen en rambutan. In een kampung met niet rijke mensen. Geen vragen worden er gesteld, niet bedelen om geld, geen verplichting om aan zo'n kampung meeting mee te doen, etc.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Weet er iemand of er zo'n site ook is over midden java.
Want alles gaat over Bali en Jakarta, ook al heb je een algemene pagina (indonesie).

spacer line  

Blijkbaar een foute keuze om mijn appartement hier neer te zetten...Natuurlijk kan het goedkoper in Indonesie, het is de keuze die je maakt over waar je wilt zitten.... Wil je in Jakarta wonen, centraal en in een luxe complex met veel faciliteiten, dan is dit een schijntje... Het appartement is ook bedoeld voor iemand die in Jakarta woont en werkt. Dus niet om het een weekje te huren, maar minimaal een half jaar. Wil je backpacken buiten Jakarta of in een verre buitenwijk en niet luxe..ja dan is dit duur...Ik bied een mooi, compleet ingericht appartement aan voor een redelijke prijs, dus mag de discussie ergens anders over gaan?

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ach zo is Amsterdam ook mahal vergeleken bij mijn home town Delft.

spacer line  

On 13-05-2009 21:53 jakartaedwin wrote:
Blijkbaar een foute keuze om mijn appartement hier neer te zetten...

Hangt af wie de doelgroep is.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Albert :
Zelfs in Amsterdam heb je verschillende wijken met verschillende prijsklasse.
ook is er een verschil t of je in de vrije sector zit of niet.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 14-05-2009 07:16 Surya Atmadja wrote:

...

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Albert :
Zelfs in Amsterdam heb je verschillende wijken met verschillende prijsklasse.
ook is er een verschil t of je in de vrije sector zit of niet.

Zo heb je in Delft ook huizen van 1 juta Euro of meer.

spacer line  

On 14-05-2009 09:49 Albert wrote:

...

Zo heb je in Delft ook huizen van 1 juta Euro of meer.

Ook in Jakarta en andere grote steden. Emoticon: Yes!

Sjako
User
spacer line

Is er ook iemand die wat meer weet over het huis aanbod in Manado en omstreken.
Of huur of koop B.V.D.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,131,644 topic views - 233,103 posts - 13,680 topics - 23,064 members - last post @ 18-07-2019 05:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,757,834 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com