indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Faecon
User
spacer line

Wat zijn de afstanden hiertussen ? Echt geen zicht op..

Is het bv mogelijk vanuit bali de boot te nemen naar Lemb, dan daar een nacht of 2 te blijven ( is dit wel de moeite ? ) en dan door te varen naar Lombok ? Is de afstand tussen Lemb en Lombok niet te groot ?

Alvast bedankt

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Doorvaren van Lembongan naar Lombok is niet mogelijk. Er zijn geen reguliere diensten tussen de 2. Wel misschien als je een boot chartert. Je kan vanuit Benoa of Sanur naar Lembongan maar moet ook weer terug. Vervolgens met ferry vanuit Padangbai naar Lembar op Lombok (maar zou het vliegtuig adviseren i.v.m. tijdsverlies en comfort).

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Faecon,

Lembongan is bereikbaar vanuit Sanur, Benoa en Padangbai. En dag met overnachting is meer dan genoeg. Lombok bereis je met de ferry vanuit Padangbai (34.000 rupia pp, ca. 5 uur varen).
Vliegen vanaf Denpasar naar Mataram is ook mogelijk. YB heeft gelijk. Lekker snel en comfortabel met het vliegtuig.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

dutchbird
User
spacer line

On 27-01-2009 14:43 Yogya-Bali wrote:
Doorvaren van Lembongan naar Lombok is niet mogelijk. Er zijn geen reguliere diensten tussen de 2.

Emoticon: Yes!

Bali - Lombok - Gili Meno Transfer
BOUNTY CRUISES

Cruise in comfort aboard our 400 passanger catamaran to Lombok and Gili Meno vv. With a cruising speed of up to 30 knots, sit back, relax and enjoy morning or afternoon tea and snacks while reading the daily newspaper or viewing our onboard video entertainment.
Bounty Cruise is equipped with state of the art computerized stabilizer and meets with Australian Safety Standards.
Economy Class : Main, Upper Outside, and romenade Decks.
Executive Class : Upper Lounge Area Transfer to Lombok and Gili Meno every Tuesday, Thursday, Saturday and Sunday
Transfer to Nusa Lembongan every day

Time Table

* 09:00 a.m Depart Benoa Harbour to Nusa Lembongan
* 10.00 a.m Depart Nusa Lembongan to Teluk Nara

* 12:00 a.m Depart Teluk Nara to Gili Meno
* 12:30 p.m Depart Gili Meno to Teluk Nara (Non Transfering of Passanger)
* 13:30 p.m Depart Teluk Nara to Gili Meno
* 14:00 p.m Depart Gili Meno to Nusa Lembongan
* 15:30 p.m Depart Nusa Lembongan to Benoa Harbour Bali

* Approximate arrival in Benoa Harbour at 16:15 p.m

Emoticon: Wink

NGS stock photos

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zou mooi zijn maar volgens mij oude info die is achterhaald. Ik vind niets over deze trips op http://www.balibountycruises.com/home
Dan blijft het ook gaan om cruises en niet om regulier transport. Er zijn meerdere cruises vanuit Benoa die de eilanden bij Bali en Lombok aandoen.
Maar kan geen kwaad om het na te gaan......veranderingen kunnen altijd plaatsvinden.

dutchbird
User
spacer line

Maar kan geen kwaad om het na te gaan......veranderingen kunnen altijd plaatsvinden.

snelle boot naar Lombok

groet uit Bali
DB Emoticon: Bye bye

NGS stock photos

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Prachtig, perfect. (Vreemd dat ik er niets van hoorde afgelopen oktober in Benoa.)
Maar het werd zeker tijd dat er weer eens een directe verbinding kwam want het is anders een hoop "gehussel" om op Lembongan zowel de Gili-eilanden te komen (zal de "kano-mafia" in Bangsal niet leuk vinden).

Faecon
User
spacer line

Alvast bedankt voor de bruikbare info

dutchbird
User
spacer line

Tja Yogya-Bali, het is natuurlijk nooit te voorspellen hoe lang die service operationeel blijft.
Kwestie van 'is het nog rendabel' Is dat niet zo dan ligt die praam zo weer vast aan de kade in Benoa. Zelf vlieg ik regelmatig naar Lombok en ik vind het een regelrechte ramp! Als ik naar Kuta (Lombok) moet kan ik er wel een dagje voor uittrekken. Veel vertragingen vr de vlucht op Ngurah Rai de laatste tijd. Terug naar Bali idem dito sama sama Emoticon: Frustrated

NGS stock photos

Indesco
User
spacer line

Dutchbird, duurt het lang vanaf bijv. Yogya-Lombok met vliegtuig maar dus ook van Lombok naar Bali v.v. ? Indesco Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,774 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,881,852 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com