indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Zag bij de G*mm* een VOIP phone van Profoon .... in de aanbieding, ik dacht bij mij zelf 'lang leve de kredietcrisis' ..... volgens specificaties dien je wel een 'breedbandaansluiting' te hebben .... Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye

'Ahu kura ahia, mansia nia'

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Een gewone skype foon die je USB in prikt kost hier nog geen 8 euro.

Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik snap het principe gratis bellen volgens mij niet. Iets waarvoor ik 23 euro betaal is niet gratis toch? En Skype-to-Skype is al echt gratis (buiten bandbreedte) na installatie van het juiste programma.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Die Voip phone is iets anders dan de skype phone.
Je kunt ook gewoon de headset gebruiken die gewoon bij je PC is geleverd.

Dus eigenlijk heb je die Voip phone niet nodig als je alleen de gratis versie gebruikt.
Je kunt ook van de betaalde dienst gebruik maken.
Maar er zijn ook andere programma's als skype natuurlijk. Emoticon: Party!

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

wat ook gratis is gewoon de yahoo messenger gebruiken, en dan via yahoo chat communiceren
werkt precies hetzelfde als skype to skype, ook met webcams en natuurlijk gratis

bu skype to skype is ook gratis via pc dan, maar ook naar vaste telefoonnummers
bellen naar mobiel dan is het niet gratis of naar buitenland,
bij voip kan je wel naar sommige landen gratis bellen, en dan bedoel ik niet van pc naar pc

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

Topic komt me goed uit, ben net wat research aan het doen.
Heb het tot nu toe altijd afgehouden, omdat ik niet van oeverloos geOH hou, maar ik ben langzamerhand een beetje om... Voor bepaalde zaken zie ik er het nut wel van in.
en idd, het kost 2x niks, so why not?

Heb een HP (2005) PC, luidspeakers, software is gratis te downloaden. Nu nog alleen de microphone. Mss dat familie nog wat ergens wat heeft liggen.
Andere hardware/gadgets niet nodig verder?
Ik meen dat oyiblabo het over een Skypefoon heeft.

Toch een vraag voor diegenen, die Skype reeds gebruiken. Zit er ook een soort antwoordapparaat bij? Lijkt me reuze handig.

Alvast bedankt voor evt. commentaar of mss tips over de do's en dont's.

Emoticon: Clown

wablief?

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Er zijn veel gratis mogelijkheden om te bellen,
Zo'n beetje alle messengers als Yahoo en MSN en nog een paar anderen hebben die functie wel. Skype, Voipbuster, enz enz. Mogelijkheden legio.

Nadeel is dat de kwaliteit van de gratis service vaak, en in in veel gevallen beroerd is.
En Voip nog lang niet op het niveau is van de reguliere telecommunicatie.

Als het werkt is het mooi meegenomen moet je maar denken.
Echter een alternatief is het noglang niet. In heel veel landen is de infrastructuur niet geschikt. En dan hebben het niet over bijvoorbeeld Nederland met steden als Eindhoven en Amsterdam waar de verglazing al heeft toegeslagen.

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 24-01-2009 17:31 oyibo wrote:
Een gewone skype foon die je USB in prikt kost hier nog geen 8 euro.

Emoticon: Party!

• 'So what in China misschien wel € 1,- ....... Emoticon: Devil

• Deze experts kunnen vast wel óók over het 'alternatieve SIP-netwerk' vertellen .....

Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

oyibo
    Moderator
    User icon of oyibo
    spacer line

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

• Naast Skype heb je nog méér alternatieven zoals Wengophone zal eens kijken naar websites als er interesse is ....

• Ik had over een netwerk, maar véél beter is het om van een protocol te spreken waarvan Skype er één van is en SIP de andere, bij beiden zijn er voor en nadelen ..... bij SIP kun je bijvoorbeeld van méérdere providers gebruik maken, bij Skype alleen van hun protocol ..... V O I P staat in het Engels voor Voice Over Internet Protocol VoipBuster ; gebruikt óók een SIP protocol.

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

rspelmink
    User
    spacer line

gebruik nu een tijdje http://www.webcalldirect.com/ en bevalt aardig voor die 2 en 3 cent per minuut.... tuurlijk is de verbinding niet altijd optimaal, maar dan proberen we het toch gewoon nog een keertje, voor die paar centjes Emoticon: Stupid

Dutchess
    User
    User icon of Dutchess
    spacer line

wablief?

teripang
    User
    User icon of teripang
    spacer line

dutches
    je kan ook een webcam met ingebouwde microfoon kopen
    je kan ook de webcam gewoon uitzetten en toch gewoon praten,

Dutchess
    User
    User icon of Dutchess
    spacer line

Weet ik teripang, maar kwaliteit is vaak niet je van het, erg veel ruis, heb nu iig mijn microphone van Logitech.

Nog wat nieuws..
    http://www.nytimes.com/2009/03(...)rnet/30skype.html?em

Emoticon: Bye bye

wablief?

havana45
    User
    spacer line

Je kan ook op www.poivy.com kijken.3cent naar mobiel in indonesie en 3.5cent naar vast.SMS naar indonesie 3cent.Voorts als je credits heb gekocht gratis bellen in nederland en naar duitsland en de USA.Ook vaak aanbiedingen naar andere landen ook in azie.Ik bel al een jaar met Poivy en dat scheelt echt wel.Je hebt ook de mogelijkheid om je credits via je mobiele telefoon te gebruiken,dus kan je met je mobieltje rustig naar indonesie bellen.De kosten van je mobieltje naar het lokale verbindingsnummer moet je apart berekenen,maar als je beltegoed hebt is dat toch geen probleem.
    Groeten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,082,213 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,186 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com