indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Onderzoek: 'Politie meest corrupte instituut in IndonesiŽ'
Gebaseerd op een onderzoek gehouden door Transparansi Internasional Indonesia (TII), wordt de Indonesische politie gezien als de meest corrupte instantie in het land. Hier tegenover staat de Raad der Islamitische Geestelijken (MUI), die wordt beschouwd als minst corrupt. Het onderzoek werd tussen september en december 2008 gehouden. Er werden in die tijd bijna 4.000 mensen ondervraagd in 50 steden door het land.
Lees verder , klik op de titel

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

en op een goede 2e plaats qua corruptie, de overheidsbestuurders, de baas van de politie, denk ik.

Emoticon: Cooool

wablief?

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 21-01-2009 12:10 newsbot wrote: Onderzoek: 'Politie meest corrupte instituut in IndonesiŽ' ... Lees verder , klik op de titel

Jeetje daar word ik wel een beetje stil van. Dus in 1 van de meest corrupte landen van de wereld is de politie het meest corrupte instituut? Mag ik daaruit opmaken dat de politie in Indonesie een van de meest corrupte instituten is van de hele wereld? Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 21-01-2009 12:10 schreef newsbot: Onderzoek: Politie meest corrupte instituut in IndonesiŽ
...
Lees verder , klik op de titel

Typical Indonesian reaction:
National Police spokesman Insp. Gen. Abubakar Nataprawira questioned the methodology used in the survey. ďOf course we respect the results and are going to use it to improve ourselves, but the sole question is what methodology is used for the survey?Ē he said.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 22-01-2009 00:27 schreef kiwimave: Mag ik daaruit opmaken dat de politie in Indonesie een van de meest corrupte instituten is van de hele wereld? Emoticon: Party!

Was het alleen maar dat. Het is nog erger: leger en politie zijn de best georganiseerde misdaadorganisaties in het land. Prostitutie, drugshandel, heling, etc. zijn vnl. in hun handen. Dit is een publiek geheim. Daarnaast maken mlitairen zich schuldig aan gewapende overvallen, afpersing, zakkenrollerij en diefstal (want ze weten zich ge- back t door het apparaat ).
Tevens is er een sterk vermoeden dat zij ook achter alle onlusten zitten en de terrroristische acties in het land. Echter voor dit laatste zijn nog geen echte bewijzen, wel sterke aanwijzingen.

marcel70
User
spacer line

On 22-01-2009 05:24 Yogya-Bali wrote:

...

Was het alleen maar dat. Het is nog erger: leger en politie zijn de best georganiseerde misdaadorganisaties in het land. Prostitutie, drugshandel, heling, etc. zijn vnl. in hun handen. Dit is een publiek geheim. Daarnaast maken mlitairen zich schuldig aan gewapende overvallen, afpersing, zakkenrollerij en diefstal (want ze weten zich ge- back t door het apparaat ).
Tevens is er een sterk vermoeden dat zij ook achter alle onlusten zitten en de terrroristische acties in het land. Echter voor dit laatste zijn nog geen echte bewijzen, wel sterke aanwijzingen.

Wist Emoticon: Party! Emoticon: Party! ik nog niet

Becik ketitik olo Ketoro

Pardi
User
spacer line

Van de militairen en de politie is dit al jaren bekend. Maar weten jullie ook wat de aller grootste zijn........ "de Rechter" en "Jaksa"....opgevold door Goeveneurs en Bupat's. vooral ook de politici in Jakarta. Tja het is triest dit te moeten melden over zo'n pracht land.

Pardi/Ab

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Ik heb het van een kennis meegemaakt dat 5 rechters waren omgekocht en een aanklaagster. Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Angry

Shalom

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-01-2009 23:08 Bokito wrote:
Ik heb het van een kennis meegemaakt dat 5 rechters waren omgekocht en een aanklaagster. Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Angry

En die mensen zijn inmiddels natuurljk alsnog aangegeven bij de KPK, niet?

Ho Lee Fuk

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

On 23-01-2009 03:03 Yerun wrote:

...

En die mensen zijn inmiddels natuurljk alsnog aangegeven bij de KPK, niet?

Het is heel moeilijk om mensen aan te geven bij de KPK want je moet echt over harde gegevens beschikken.En bij rechters en advocaten moet je via buro jaksa in jakarta een aanklacht indienen.En die corruptie praktijken gaan heel subtiel en ze houden elkaar de hand boven het hoofd.

Shalom

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,251 posts - 13,717 topics - 29,516 members - last post @ 04-04-2020 04:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,861,542 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com