indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Lichaam van jonge vrouw aangetroffen in koffer langs tolweg
Een naakt lichaam van een jonge vrouw werd eerder vandaag in een koffer langs de Wiyoto Winoyo tolweg in Jakarta aangetroffen. Het lichaam toonde verwondingen, waardoor wordt aangekomen dat ze door een misdrijf om het leven is gekomen. Er zijn vooral zware verwondingen aan haar hoofd. Het lichaam werd later vandaag ge´dentificeerd als Debi. Ze was afkomstig uit Aceh en woonde de afgelopen zeven jaar in Jakarta.
Lees verder , klik op de titel

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Allemaal de schuld van de Amerikaanse Zionisten!! (volgens de crappy Indon media) Emoticon: Sadley

Gracias. Sama sama

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zeker als het om een Acehse gaat, dan is het voor deze etnisch fundamentalitische club vast en wel zeker dat de Joden er achter zitten (Waar hebben we dat toch vaker gehoord??!!). Verbaast me niets als de Joden ook nog de schuld hebben gekregen van de tsunami en aardbevingen.
In Yogya op Jl. Parangtritis hangt weer een prachtig spandoek met daarop geschreven: "Boycot produkten van Joden". Goed zo RI, ga zo door en jullie worden straks met vlag en wimpel nog nr. 1 op de ranglijst van antisemitische landen (RI scoort i.h.a. altijd erg hoog op negatieve ranglijsten).

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

vlag en wimpel

Dan wel de Palestijnse vlag he. Emoticon: Party!

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Maar goed, wel triest dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren. Ook die verminking is een hele rage aan het worden lijkt het wel, zeker nu die Ryan met zijn peci klaar is om de rechtzaal moskee binnen te gaan. Huichelaar Emoticon: Talk to the hand

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Die Palestijnse vlag heb ik afgelopen weken vaker gezien dan de Indonesische vlag. Zit ik dan in het verkeerde land????

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Je bent niet de enige Emoticon: Laugh out loud

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 18-01-2009 16:01 schreef Yerun:
Maar goed, wel triest dat dit soort dingen steeds vaker gebeuren. Ook die verminking is een hele rage aan het worden lijkt het wel, zeker nu die Ryan met zijn peci klaar is om de rechtzaal moskee binnen te gaan. Huichelaar Emoticon: Talk to the hand

Ja misbruik van moslimattributen is schering en inslag. Vorige week ook nog een paar super corruptoren op TV in vol moslim ornaat. Er is een sterke degradatie van moslimattributen door het overdadig gebruik op TV vanwege schijnheilig gedrag t.b.v. het opwekken van sympathie van mede geloofsgenoten (die er nog vaak instinken ook).

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Misbruik? Zoiets heet gewoon het bevuilen van het geloof. Die mensen zijn het geloof niet eens waardig, helaas dat de meerderheid er toch steeds weer voor valt.

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ook met de telenovella's c.q. sinetrons: er zijn verscheidene sinetrons waarin uit het gebruik van moslimattributen zoals peci plus sikkebaardje en jilbab , moet blijken wie de good guys en wie de bad guys zijn. Je raadt al waaraan de good guys/girls zijn te herkennen.
Ook onze Balibombers lieten zich graag zien in vol ornaat tonen.
Dat de moslim meerderheid er in trapt verbaast me niet meer maar ik had het toch 2 maanden geleden ook met een familielid uit NL: meisje ontmoet in een illustere Karaoke-bar (hoef ik niet verder uit te leggen waar deze dame haar poen mee verdient). Was een goed en zedelijk meisje volgens hem omdat de moeder een jilbab droeg (moeder zat wel te wachten in de lobby van hotel als een pooier op haar dochter totdat ze was uitgeneukt en haar geld had ontvangen).
De grootste zondaars in het verkeer zijn ook doorgaans de jilbab -draagsters en de heren met peci op (uiteraard geen helm op want ze zijn al heilig verklaard) en sarung aan. Daar ik vlakbij een pesantren woon, rij ik vrijwel dagelijks zo'n idioot voor z'n sokken.
Wat een zware degradatie van moslimattributen. Je zou er juist negatieve vooroordelen van krijgen bij het zien hiervan omdat er zo gigantisch veel misbruik van wordt gemaakt: corruptoren, massamoordenaars, hoeren, terroristen, etc. tooien zich er volop mee. Ik zou me tegenwoordig dood schamen met zo'n attribuut op mijn kop.
Gisteren nog 2 dames met n jilbab op. Ik vroeg aan hen waarom ze die jilbab droegen omdat ik ze beide kende van voor de tijd dat ze deze droegen. Beiden hetzelfde antwoord: "Omdat mijn man jaloers wordt als ik zonder jilbab de deur uitga". Is hier sprake van vrije wil? Duurt niet lang meer of de kuisheidsgordel wordt algemeen goed. Vandaag nog 3 kinderen zien zwemmen in het zwembad met een soort burkini aan (alleen handen, voeten en gezicht nog zichtbaar). Waar is men nou mee bezig?? Alsof het mannelijk deel van Indonesia bestaat uit allemaal sexmaniakken die nog pedofiel zijn ook.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hoertjes met een hoofddoek, die schijnen extra geil te zijn Emoticon: Nice Van horen zeggen dus. Emoticon: Shiny

Maar het misbruik is schering en inslag. Nu had de moordenaar haar dus ontdaan van haar kleren. Ik vraag me dan af waarom. Wellicht seksueel misbruik, maar het zou ook zomaar kunnen zijn omdat ze er wel erg sexy (korte broek, blouse met korte mouwtjes, zoals 99% van de Indonesiers zich kleedt) bij liep. Emoticon:

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 18-01-2009 16:31 schreef Yerun:
Hoertjes met een hoofddoek, die schijnen extra geil te zijn Emoticon: Nice Van horen zeggen dus. Emoticon: Shiny

Ze worden vaak speciaal booking op vraag van om-om . Mau cewek berjilbab mas, katanya tambah nafsu .

spacer line  

On 18-01-2009 16:31 Yerun wrote:

Wat grappig .
Dat is toch een soort van fetisjisme ??

Zoiets om de hoertje in een bepaalde kleding of uniform te laten lopen .
In een verpleegstersuniform , van een agente . van een NON of van een schoolmeisje .

Heb ik ook gezien op Nederlandse TV , echtwaar !! Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Uit het verhaal leid ik niet af dat het iets met Islam of hoofddoeken te maken zou hebben. Behalve dat ze 7 jaar geleden uit Aceh is gekomen is er niets dat in die richting wijst en na 7 jaar kun je dat toch niet meer als 'aanwijzing' laat staan 'bewijs' laten dienen.

Ik vermoed dat deze dame het slachtoffer is geworden van de 1 of andere engert, van het soort dat in elk land wel voorkomt. Emoticon: Nooo

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Daar heb je gelijk in Nemesis, we weken even af van het oorspronkelijke onderwerp naar het tendentieuze misbruik van moslim attributen. Zie dit even zonder connectie naar de titel van dit item.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,341,468 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,101,442 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com