indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij gaan in Feb. 2005 met de Cathay Pacific naar Bali via Hong Kong.
Aangezien we vorig jaar met Malaysia Airlines hebben gevlogen.
Zou ik het leuk vinden om iemands ervaring met deze maatschappij te horen.
Ik weet dat we met een A340-300 vliegen en naar bali met een A330-300 en dat er een inflight entertaiment aanwezig is in de rugleuning van elke stoel.

Groetjes Peter en Amanda

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

nog niet eerder met cathay gevlogen, wel met malaysian.
wellicht heb je hier wat aan:
http://www.airlinequality.com/Forum/cathay.htm

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik vind het erg fijn vliegen met ze. Enige kleine nadeel is dat ze via Hong Kong vliegen. Je bent dus iets langer onderweg dan via Singapore.

pvanduijn
User
spacer line

Ik heb inmiddels 2 keer met Cathay Pacific gevlogen. Qua vliegmaatschappij hetzelfde als Malaysian Airlines (goede service en ook een eigen beeldschermpje). Het nadeel is echter dat de vlucht iets langer duurt (16 uur tegen 15 uur via Kuala Lumpur). Het vliegveld in HongKong is mooi. Prettige reis toegewenst.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind het een van de beste maatschappijen "die kant" op. Een aantal jaren geleden kon je voor NOP er een binnenlandse vlucht met de KLM bijboeken (zal wel bij de prijs inbegrepen geweest zijn Emoticon: Smile ) Was wel gaaf om in Eindhoven in te checken naar Kuching via Amsterdam en Hong Kong. Valt naar mijn idee in dezelfde categorie als Malaysian Airlines en Singapore Airlines.

groet
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Leuk om te horen dat Cathay net zo goed is als de Malaysia en de Singapore, alleen de prijs van de andere twee is wel duurder.
Malaysia en Singapore ongeveer 850 en de Cathay 738 incl. n hotel overnachting in een 5 sterren hotel.
Dus door een uurtje langer te vliegen besparen wij dus 224 en daar kan je een hoop mee doen in Bali TOCH?

Robbedoes
User
spacer line

Vorige keer met Cathay P. via HK gevlogen met een stopover van 2 dagen. Service van Cathay is erg goed, persoonlijk nog iets beter dan met Malaysian. Met Singapore airlines nog geen ervaring, maar daar komt a.s. zaterdag verandering in Emoticon: Yes!
Verder is HK een prachtige stad met genoeg te zien/beleven in 1 of 2 dagen.
Veel plezier,
Rob

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,424,102 topic views - 228,693 posts - 13,635 topics - 19,561 members - last post @ 16-10-2018 19:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,693,632 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com