indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

FPI houdt oorlogstraining en registratie voor vrijwilligers voor Gaza
Tijdens een gebeds-bijeenkomst hebben zo'n 500 leden van het radicaal Islamitische Verdedigdersfront FPI (Front Pembela Islam) een oorlogstrening en registratiesessie gehouden bij de Mekarhayu moskee in het dorp Cilame in westelijk Bandung. De activiteiten die georganiseerd werden zijn voor de vrijwilligers die willen helpen bij het verlichten van het lijden van de mensen - veroorzaakt door de Israelische acties - in de Gaza-strook.
Lees verder , klik op de titel

Bustanul
User
spacer line

In deze wereld kunnen mensen met een dergelijke daadkrachtige wan-overtuiging best gemist worden.
Ze lijken mij geen schijn van kans te maken. Onzinnig-religieus gedreven amateurs met grote monden, een klein verstand in een veel te groot hoofd, die de moeite nemen hun eigen leven en dat van anderen te verzieken. Je kunt ze maar kwijt zijn.

De jeugd leeft van hoop, de ouderdom van herinnering.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou, zoeken eindelijk vrijwilligers zit ik in Singapore.
Zou ik me later in de week nog in kunnen schrijven?

Beetje survival in Gaza is best gezellig Emoticon: Yummie!

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Direct allemaal fiskal-vrij (vermoed niet dat maar ook een enkele van die witjurken belasting betaald op persoonlijke basis) naar Gaza sturen met een flinke zak stenen. Ik vermoed dat het Israelische leger dan eindelijk wat te lachen heeft als die nep-Arabieren daar al stenen-slingerend zien staan. Emoticon: Laugh out loud

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Oyibo, wellicht gaan ze onderweg via Maleisie, aangezien daar de echte bazen van dit soort netwerken zitten, wellicht kun je nog gewoon mee. Niet te hard gooien he, en vooral veel boe roepen. Dat werkt namelijk het beste tegen tot op de tanden bewapende Israeliers die het spuugzat zijn Emoticon: Yes!

Ho Lee Fuk

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik schoot in de lach toen ik het las...wat bezielt die gasten?Laat ze thuis eerst de troep van de Tsunami eerst gaan ruimen,dit is zinloos. Emoticon: Stupid

spacer line  

On 07-01-2009 09:45 Veer01 wrote:
Ik schoot in de lach toen ik het las...wat bezielt die gasten?Laat ze thuis eerst de troep van de Tsunami eerst gaan ruimen,dit is zinloos. Emoticon: Stupid

Nou , ik zou achter mijn kuping (oor) krabben .
Het is niet grappig.
Toen lachen de mensen ook de Laskar Jihads , tijdens hun " militaire" training in de buurt van Bogor.
Kennelijk vergeten julliek dat sommigen van de gezochte (top) teroristen oud vrijwilligers waren van de Bosnie oorlog .

Daarom is het noodzakkelijk om de Midden Oosten conflict zo snel mogelijk op politiek basis op te lossen .

bisa dicek of makemyday .

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Bij de meesten is de lol er wel af na 1 keer "kaboem"
En rennen ze een school in. Of met een bruine vlek in die witte jurk heel rap de tunnel in weer terug naar Egypte waarvan Emoticon: Laugh out loud Hamasleiders in onderbroek ook zo graag gebruik van maken.

It's only kinky the first time.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Een infantiel clubje hardliners die alleen maar lef hebben als ze met velen tegen ongewapende burgers moeten optreden. Laat maar lekker gaan, zoveel mogelijk. Is RI ook eindelijk verlost van deze kansloze randgroepjongeren.
Over dat fiscaal-vrij zou ik maar niet te hard lachen want het geld voor de acties van deze club komt ergens vandaan, en zou me niets verbazen als daar bepaalde "hoge omes" uit de pemerintah achter zitten...zelfde als toen met de Laskar Jahat, die verkregen ook hun financien uit bepaalde ambtelijke (c.q. regerings-) kringen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,252 posts - 13,717 topics - 29,517 members - last post @ 04-04-2020 04:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,863,179 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com