indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

EricYen
User
spacer line

Hoi allen,

Bij eerdere bezoeken aan indonesie heb ik nooit dat visum nodig gehad. Nu dus volgende maand voor het eerst met een benodigd visum.

Ik ben Nederlander, maar woon en werk als Permanent Resident in Singapore.

Weet iemand hoe en waar ik dat toeristenvisum moet regelen hier in Singapore?

groet en alvast harstikke bedankt voor reacties,

Eric

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Eric,

Dit zijn leuke dingen om te weten, maar vind je het zelf niet beter als je dit eventjes bij de Indonesische ambassade aldaar navraagt? Stel dat hier iemand een vaag antwoord geeft en je daar maar vanuit gaat. Niemand staat dan in voor het feit dat je opgepakt kan worden in IndonesiŽ.

Yerun

EricYen
User
spacer line

Hoi Jeroen,

Ik was totaal onwetend. Ik heb echter inmiddels wel een site gevonden, die aangeeft dat ik me inderdaad gewoon direct tot de Indonesische ambassade zou moeten wenden, maar dat er sprake kan zijn van willekeur, met de tijd die me ervoor neemt en ook de toewijzing zelf.

Ik ben gewoon benieuwd of er in Singapore verblijvende Nederlanders op dit forum zijn, die evenals ik een teoristenvisum hebben moeten aanvragen. gewoon dus hun ervaring?

Dank je voor je toelichting en het uitspreken van je zorg, maar er kan toch weinig subjectiviteit in dit topic zijn? Dit betreft toch eerder een feitelijke gang van zaken, dan een mening over hoe het zou moeten zijn?

groet,

Eric

EricYen
User
spacer line

Herschrijf: het betreft uiteraard een TOERISTENVISUM, niet iets wat lijkt (een terroristenvisum...) op wat ik zojuist schreef: een teoristenvisum (o, o, o) Emoticon: Confused

groet,

Eric

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Eric, het zou wel interessant zijn als je je bevindingen over het verkrijgen van je visum in Singapore straks even vermeld op het forum. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,223,919 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com