indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Dre90
User
spacer line

Hallo,
Wij willen in 2009 naar Indonesie op vakantie. Ik had al gelezen op het forum dat zelf rijden op Flores niet een aanrader is maar hoe zit dat met Lombok. Is dat een goed idee of raden jullie dat af? Ik ben er nog nooit geweest dus geen idee. Zo ja hoe kan ik daar dan een auto huren (gewoon ter plekke of kan ik dat ook van te voren reserveren?

Is er ook een mogelijkheid om een auto met chauffeur te huren en zijn de kosten dan net zo als op Flores?

Alvast bedankt
Andrea Emoticon: Bye bye

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Lombok is maar een klein eiland, in dik 1.5 uur rijd je van west naar oost. Noord en zuid is wat verder omdat je dan met een boog langs de kust moet rijden. Het eiland zelf is vrij rustig qua verkeer. De hoofdstad Mataram (en omgeving) is een stad met veel brede straten die voor een deel eenrichtingsverkeer gemaakt zijn.

Auto huren kan er ter plekke geregeld worden, wellicht doe je dat het beste in het meest toeristische gebied op het eiland, rond Senggigi. Over prijzen weet ik niets helaas.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,806 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 13:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,303,187 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com