indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

hard hoofd in trouwens niet hard oor.......

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou, we zullen morgen na 1 jaar eens gaan kijken in de Northseabar. Ben benieuwd, liep er wel eens 's avonds langs en zag dan dat t aardig leeg was (op de betreffende dames na dan).
Wat is die Cloud9? Bar of disco? En ter hoogte in Dago?

spacer line  

On 03-01-2009 10:35 Yogya-Bali wrote:
Nou, we zullen morgen na 1 jaar eens gaan kijken in de Northseabar. Ben benieuwd, liep er wel eens 's avonds langs en zag dan dat t aardig leeg was (op de betreffende dames na dan).

De dames ??

Daar komen de heren toch voor.??
Vorig jaar ben ik ook eventjes geweest , ook leeg .
Behalve een paar "leuke "jonge dames die daar staan te wachten op .................. .
Het is wel een beetje schemerig (remang - remang).
Het kan ook zijn omdat ik mijn kacamata niet aan heb.
Wat zeker is , ze zijn relatief jong , voor een oudere Om-pje.

bisa dicek of makemyday .

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

In North Sea Bar heb ik in mei 2008 rond een uur of zeven in de avond een goede maaltijd mogen nutten. Helaas ging ik daarna door voor een biertje en had ik meteen een moeder aan mijn zijde. Jaar of 40 schat ik... nee die kreeg niets en reageerde lichtelijk geirriteerd dat 'dat volk' al zo vroeg aan het werk is. Maar goed, dat is geen maatstaf dus ik moet zeker nog eens terug.

Ho Lee Fuk

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

grappig denk dat ik morgenavond ook maar ff naar de nord ga... meestl uurtje of 10 loopt t wat voller...
cloud9 is een flink eind weg in dago, behoorlijk eindje weg, lekker in de bergen met een krankzinnig uitzicht en heerlijk eten, iedere avond stampvol alhoewel na deze laatste dagen zal t misschien een klein beetje rustiger zijn. de engelse leraren crowd hangt er ook rond, beetje andere expats...
eindelijk weer beetje mens aan t worden, liep dag of 6 geleden op tegen bacteriele infectie, heavy dikke nek, vuurrode keel en koorts. lekker zo'n "japans" buffetje maar die salades zijn toch wel een beetje linke boel....

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jammer genoeg niet kunnen halen naar de Northseabar. Kwam pas na 23 uur uit Jakarta aan en een beetje te laat om nog te gaan stappen. Wie weet......een volgende keer.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

De meeste mensen beginnen om die tijd. Emoticon: Party!

Be careful what you wish for; you might get it!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja, maar na een lange reis red ik dat niet meer. Ben ook geen tiener meer.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

ok yb dan was jij dus niet die grijze ouwe hollandse knakker die dr al een paar dagen elke avod uit zn dak gaat met een ander wijffie....

was er gisteravond. en zondagavond kwam ik aan kwam de manager naar me toe rennen, henk! henk! die vent daar zegt dattie- (de eigenaar) kent en hij wil zn rekening niet betalen!!! was al weg gelopen dus ik met de manager die gozer achterna, bleek een beer van een volkomen bezopen rus te zijn, de nordseabar security stond al om hem heen. heb m verteld dattie gerust problemen kan maken hier in indonesie maar dattie dan wel terug naar huis gaat in een kist.. hij heeft betaald... is de volgende dag zelfs zn excuses aan komen bieden hahaha....

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nee, niet grijs, en ga ook niet elke avond uit mijn dak met een ander wijffie, zeker niet die dames in de Nordseabar. Maar volgende maal laat ik het je weten, dan hoop ik dat het wel lukt. Wat is de leukste avond?

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

hehehe... das moeilijk te zeggen, soms is t ineens stampesvol op een dinsdag avond, maar meestal is de vrijdag toch wel de drukste avond... 's maandags was altijd de belanda avond maar dat is al maandenlang niet meer het geval helaas....

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 08-01-2009 11:59 Yogya-Bali wrote:
niet grijs

Dicat, hetgeen je brede scheiding niet mag verhullen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,515,267 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com