indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

knjord
User
spacer line

Beste mensen,

Ik ga van februari tot mei met mijn vriendin en 2 vrienden naar Bali. Mijn vriendin gaat stage lopen in een ziekenhuis in Denpasar en wij gaan lekker surfen en genieten van het heerlijke leven op Bali. Emoticon: Smile

Nu zijn wij nog op zoek naar een huisje waarin we de maanden maart en april kunnen verblijven. Het liefst buiten kuta bijv. in Jimbaran of Tuban. Het hoeft geen villa te zijn maar gewoon leefbaar met een keukentje en 2 kamers. Ons budget ligt rond de 3 miljoen rp. per maand.

Heeft iemand iets in de aanbieding of kan je me iets adviseren? Alles suggesties zijn van harte welkom!

Alvast bedankt en een fijne jaarwisseling!

gr

Jord

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

BesteJord,
Wij hebben eerder 3 jaar in Jimbaran gewoond in een keurige woonwijk, daar zijn zeer zeker mogelijkheden voor IDR3 miljoen per maand.
Het is echt niet nodig om daar nu al voor te zorgen, bij aankomst even een taxi (beter nog een motor huren) en even naar Jimabaran rijden, voor Mc. Donalds de weg in rijden en weer de eerste weg rechts.
Het voordeel van deze wijk is als die vriendin dagelijks vervoer nodig heeft naar Denpasar dat het daar geen probleem is, ga je verder de berg op wel.
Hoger gelegen woonwijken hebben in de droge tijd altijd waterproblemen, ook de wijk waar wij woonden was het niet optimaal.
Succes,
Tuti en Jan

knjord
User
spacer line

Dank Tuti en Jan!

Uit jullie informatie neem ik op dat de wonignen die jullie bedoelen ook voor een" kortere" periode te huur zijn. We gaan zeker in deze wijk kijken!

Jord

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Jord,
Wij zijn nu ruim 2,5 jaar weg uit Jimbaran (Zuid Bali), toen waren er volop huizen te huur in de prijsklasse rond de IDR 10 miljoen per jaar (en hoger), ik geloof niet dat die situatie veel is veranderd.
Als jullie IDR3 miljoen willen betalen zijn er genoeg mensen die een paar maanden hun huis ter beschikking stellen, even niet vergeten dat die 3 miljoen 4 maandsalarissen zijn voor iemand die in een hotel werkt.
Ook waren er toen overal kamar kos te huur, dit is een slaapkamer, klein keukentje en gelegenheid om te douchen en toilet, die kosten toen vanaf IDR500.000 per maand afhankelijk van de ligging en voorzieningen.
Ik weet dat er in Tuban verscheidene hotels zijn die appartementen aanbieden voor leuke prijzen, dan heb je als voordeel dat je nergens geen omkijken naar hebt, er zijn dan voorzieningen als security, schoonmaak, de was doen en mocht je behoefte hebben inclusief ontbijt naar keuze.
Nogmaals succes,
Tuti en Jan

sebas
User
spacer line

Hoi,

eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als jord,
ik ga naar de kunstacedemi in den pasar en mijn vriendin gaat stage lopen bij een architecten buro.(6 maanden)
en zoeken dus een simpel appartement met een budget van zo'n 2 miljoen rupiah per maand in de buurt van Canggu.

zijn er daar van zulke mogelijkheden? of beter af in tuban,jimbaran en legian?

alvast heel erg bedankt,

Sebas.

sebas
User
spacer line

iemand?
en is het zo dat ik gewoon naar terima/kamar kos bordjes moet gaan zoeken of gewoon daar wat rondvragen?

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.knjord: hoe is het afgelopen?

Michelle..
User
spacer line

Hallo,

Een klasgenoot en ik gaan 7 weken stage lopen in jimbaran. Zijn er hier mensen die weten hoe wij aan een betaalbare accomodatie kunnen komen? (dus niet 500-1000 euro per week)

Wij horen graag van jullie.

Michelle

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,009 posts - 13,759 topics - 35,451 members - last post @ 15-10-2021 19:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,247,958 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com