indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Juanda, een schitterend nieuw vliegveld bij Surabaya

Een aantal jaar geleden was ik voor het laatst - toen overigens ook voor het eerst - op het vliegveld van Surabaya geweest. Een kleine ruimte die al jaren veel te klein was voor het aantal passagiers dat de luchthaven moest bedienen. Een algemeen probleem op luchthavens, zeker in het westelijke deel van IndonesiŽ waar de luchtvaart in de afgelopen jaren een enorme vlucht heeft gekregen door het opstarten van allerlei routes door diverse maatschappijen.

Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Ja het is ( zoals je schrijft: NOG ) een vreselijk schone luchthaventerminal. Ik vertrok er 28 oktober vandaan, en in de 1,5 uur dat ik moest wachten werd er flink geveegd.
Bij aankomst met de taxi viel wel op dat er nog genoeg ruimte is om uit te breiden.
Zo zie je maar : Ook indonesiŽ denkt vooruit.

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

Ik snap echter niet dat de nieuwe terminal van surabaya in 2005 na de opening al gelijk aan de max. capaciteit zat. En hoezo wordt er nu niet uitgebreid met het oog op de toekomst?

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-01-2009 17:38 Kelvinator wrote:
Ik snap echter niet dat de nieuwe terminal van surabaya in 2005 na de opening al gelijk aan de max. capaciteit zat. En hoezo wordt er nu niet uitgebreid met het oog op de toekomst?

Ik denk dat dat geld voor die uitbreiding reeds in bepaalde zakken van mensen is verdwenen die nog niet doodsbang zijn van het horen van de afkorting KPK. Emoticon: Shiny

marcel70
User
spacer line

Beste Kelvin
Misschien had indonesie een adviesje bij bule's moeten inwinnen.
Zal wel niet want jou signature zegt al genoeg. Is dat tegen alle buitenlanders of ook tegen de moderator gericht.

Becik ketitik olo Ketoro

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het zal echter niet lang duren voordat de Oost-Javanen (m.n. de Madurezen) van deze mooie airport weer een derderangs busterminal hebben gemaakt.

baturudy
User
spacer line

wat is er zo byzonder aan het nieuwe JUANDA; een klein restaurantje - een winkeltje en verder?????????.

spacer line  

Ik hoop een bushalte want ben niet graag afhankelijk van de taximaffia

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,769,833 topic views - 236,129 posts - 13,703 topics - 27,403 members - last post @ 20-01-2020 13:12 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,498,922 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com