indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bambang
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yerun
De discussie gaat tussen Yerun en Oybo/Anorak. Haal alsjeblieft geen andere forumleden bij. Ze mengen zich ook niet in deze discussie.

Het valt me tegen van je.

Moeilijk hé. Je opboksen tegen keiharde bewijzen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

O jee, ze komen me halen omdat ik zeg dat UFO's wel bestaan, maar dat deze bestuurd worden door aardlingen...

Dit hing zojuist ergens hier boven de wijk joh. Ja, nu rest me weinig meer gewoon ja en amen te zeggen inderdaad.

bambang
User
spacer line

Yerun, je bent geen kwaaie jongen.
Ik heb inmiddels door de jaren heen een soort profiel van je "gevangen".

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Keiharde bewijzen? Ik zie net dat Yerun er 1 plaatste. Tjemig zeg ! het ultieme bewijs !
Bambang , say no more, Yerun heeft me overtuigd.

Verbaasd me in het geheel niet dat je ook al een profiler bent. Wat zegt je profile instinct van de bestuurder van dit object? Emoticon: Laugh out loud

Where there is a will there will be relatives.

bambang
User
spacer line

Anorak jij begint zelf vervelend te worden. Je wil maar niet toegeven. Irritant.
Ik weet hoe jij en Yerun erover denkt. Je gaat maar door. Dit zegt meer over jou. Jij wil je ongelijk als gelijk halen.
Je bent een zielig volwassen mannetje.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 15-02-2012 12:53 elsbeth wrote:
Jullie willen elkaar overtuigen van je eigen gelijk.
Waarom wil de ��n de ander iets per se doen geloven? Dat ontgaat mij echt.
Je gelooft er wel in of je vindt het onzin. Dan ben je toch uitgeluld?
Ik kan me in dezen meer vinden in de gedachtengang van Oyibo, maar het is toch prima als Bambang er anders over denkt? Zelfde voor jou Bambang, waarom wil jij ons van het bestaan van buitenaardse wezen overtuigen?
Wat betreft die ongeloofwaardige getuigenverklaringen ga ik helemaal mee met Yerun. Getuigenverklaringen zijn heel vaak onbetrouwbaar gebleken.
Ik had daar moeten stoppen inderdaad Elsbeth. Getuigenverklaringen zijn vaak onbetrouwbaar gebleken, en verder is een UFO wat veel algemeners dan bambang gelooft. Dat is prima, maar ik denk daar anders over, dus komen we nooit bij elkaar inderdaad.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kreeg net een getuigenverklaring binnen, diegene maakte ook een compositie van wat hij nu had gezien. Duidelijk anders dan wat ik op de gevoelige plaat heb vastgelegd, maar we wisten al dat getuigenverklaringen niet geheel naar de waarheid hoeven te zijn. Dit was wellicht een aanhanger van de FPI, want hij zou Habib Rizieq hebben zien zitten in de UFO? Ik bedoel maar!

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Bambang, als je jouw buitenaardse bestuurders en UFO kunt bewijzen, in de persoon van jij dan, mag je mij rustig een zielig mannetje noemen, voorlopig heb je niet anders dan flauwekul te bieden, niets meer en minder dan dat. Yerun is een ander mens en zal voor andere bewoording kiezen. Dat kun je niet, ik ben net zo volhardend als jij, zeker in deze, je hebt geen enkel bewijs. Ik zie je weinig posten op Indahnesia. De site gaat over Indahnesia. Yerun gaf je een voorbeeld, zonder je daarom te bekommeren. Zo eenvoudig is "bewijs" dus te maken, waarmee jouw input met bewijs tot nul is gebracht.

Snap je het nog?

Inderdaad misschien had Elsbeth wel gelijk. Neemt niet weg dat Jeroen net een vliegende schotel over zijn woning had. Mag toch niet hopen dat ze hem hebben meegenomen. Emoticon: Bye bye

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Anorak; ze wilden me niet? Vraag me niet waarom trouwens, ik verstond ze niet, er kwam een rare variant Engels uit, iets wat leek op Canadees... aaah.. Amerikaans!

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Tjemig, Yerun toch, stuur de foto even per mail aan bambang ! Het ultieme bewijs !

Die Lada had een bestuurder, waar kwam hij voor? Hij wilde het email adres van Bambang?
Emoticon: Shut up!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Shit, ben toch een uurtje weggeweest merk ik nu. En ik heb een zere kont? Doen die buitenaardsen nog aan anal probing of is daar alweer een andere techniek voor in de plaats gekomen? Durf niet naar de dokter, bang dat ie me uitlacht als ik over marsmannetjes begin.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Tjemig, een uur ! Man wat hebben ze toch gedaan met je ! Die schotel zo te zien is een beetje aan de krappe kant voor je. Moest je bukken? Nou Bambang, berg je maar ! Zoals je hoort van een life ervaring ! Ze gaan direkt voor het anale deel. Vreselijk !

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Hallo bambang?

bambang
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Anorak.
Hallo kleintje, alles goed? Wat een kinderachtig gedrag. Gedraag je volwassen. Je bent een groot kind die huilt om gelijk te krijgen. Het blijft zielig.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ehm niet echt, maar ik kan niet warm of koud worden van je input. Als jij je volwassen wil gedragen? Be my guest. Doe het vooral op dit forum. Ik wijs er nog op dat dit forum en de site over Indonesie gaan en geen luchtfietserij zoals je je input hier in dit topic. Alle valdie gronden van jouw input ontbreken op een forum wat notabene over Indonesie gaat.

Je ziet het bambang, als je kinderachtig wil? Kun je het ook terug krijgen.

Het is kwats, met hoofdletters danwel.

bambang
User
spacer line

Yerun heeft deze topic in december 2008 geopend.
Ga zo door Anorak. Je reacties blijven nog steeds zielig.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 21-02-2012 11:36 Anorak wrote:
Tjemig, een uur ! Man wat hebben ze toch gedaan met je ! Die schotel zo te zien is een beetje aan de krappe kant voor je. Moest je bukken? Nou Bambang, berg je maar ! Zoals je hoort van een life ervaring ! Ze gaan direkt voor het anale deel. Vreselijk !
Kan me er niets meer van herinneren, maar toen ik eruit gezet werd deed het pijn? Nou ja, zal morgen wel weer over zijn.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Er staat bambang, of toch niet, ik weet niet wat jij aan je ogen mankeert, maar de mijne? Tot nu toe niks mis mee. Die foto sprak boekdelen. En de reactie van Yerun? Tja, geef rustig op me af, tegen de tijd dat je weer helder bent horen we het wel.

Wie er zielig is? Nou, vooruit, kom met bewijs. Ik zou je nooit zo noemen, maar vooruit.
Je hebt ook weinig anders denk ik maar..

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Whahaha, bambang, we hebben het wettelijk overtuigende bewijs aangeleverd gekregen.
Het is Habibi ! Oh, ik vergeet iets in mijn enhtousiasme, het is een aardling die knipoogde naar Yerun vanuit zijn vliegende schotel !

Tja, rest ons niet anders dan dat je het "bewijs" toch zelf aan levert.

Helaas. Emoticon: Yawn

bambang
User
spacer line

Anorak, ik ken jouw taktiek.

Om de waarheid te maskeren moet je het onderwerp en de persoon belachelijk maken. Dat ben je nu aan het doen.

In mijn laatste posting over de documentaire had ik ook een opmerking geplaatst. De Amerikaanse FAA kan een vliegbrevet intrekken als een piloot het lef heeft om een UFO-melding te doen.

De Amerikanen in de eerste plaats (en zijn consorten, zoals NL) zullen het ontkennen. Er komen steeds ex-militairen aan het woord die een boekje letterlijk en figuurlijk opendoen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 21-02-2012 13:32 bambang wrote:
In mijn laatste posting over de documentaire had ik ook een opmerking geplaatst. De Amerikaanse FAA kan een vliegbrevet intrekken als een piloot het lef heeft om een UFO-melding te doen.
Bewijs hiervan? Lijkt me sterk dat als ze een UFO melden ze dit risico lopen, want een UFO is een ongeidentificeerd vliegend object, dat kan net zo goed een ander vliegtuig zijn waarmee geen contact gemaakt kan worden. Ja, als je als piloot direct begint te schreeuwen dat je marsmannetjes o.i.d. hebt zien zitten in de Boeing naast je, dan kan ik begrijpen dat dit als ongeloofwaardig wordt bestempeld als je er geen foto van hebt.

bambang
User
spacer line

Yerun, ik val in herhaling. Als ik een foto plaats, bestempel je dit als hoax. Zelfs de haarscherpe video over een UFO bestempel je als een hoax. Zie pagina 2.

Je gedraagt je hetzelfde als Anorak. Geeft niks.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jij hebt beelden van een vliegende schotel, geidentificeerd als zodanig,, dus is het geen UFO. Toch?

bambang
User
spacer line

Op 21-02-2012 13:47 schreef Yerun:
Jij hebt beelden van een vliegende schotel, geidentificeerd als zodanig,, dus is het geen UFO. Toch?

Wil je een reactie van mij? Dat kan hoor?

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Sorry bambang dat heb je jezelf aangedaan, het enige waar je mee komt is het bewijs van plaatjes van vliegend schotels, nou komt Yerun er met 2 ! Ook niet goed?
Geeftie netjes aan hoe eenvoudig het allemaal is, zelfs met Habibi als bestuurder.

Tijd om deze plaatjes als echt aan te geven lijkt me, er staat toch een vliegende schotel op?

Ja graag een reaktie bambang, heel graag , Yerun leverde HET bewijs toch?

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,618 posts - 13,687 topics - 24,399 members - last post @ 16-09-2019 15:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,275,795 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com