Hoi Umberto,
Ik heb geheel geen probleem met je inzet voor de weeskinderen op Bali, integendeel. Maar je antoord op mijn bericht mbt een luxe vakantie op Bali was behoorlijk cynisch. Maar goed, ik wil er verder geen topic van maken, we zijn zojuist terug en hebben een heerlijke 5 dagen in Bali gehad.
Reactie nog aan Maurits:
Hoi Maurits, je zat er bepaald niet naast met je inschatting, dat 163 Usd teveel was voor Wana Villas in Canggu.
We zijn er na 1 nacht weggegaan. na 's avonds te zijn neergestreken, een goede douche en ff een paar glaasjes van de welkomsdrank, fles Hatten rose, te hebben gedronken zijn we in slaap gevallen, maar helaas werd die rust al wreed verstoord om 6 u 's morgens: Men was namelijk een paar villa's op het complex aan het slopen met voorhamers.
Na ons ontbijt hebben we de manager aangesproken, die natuurlijk met vriendelijke glimlach ons verzekerde dat er slechts een "small restauration" werd uitgevoerd, we hoefden ons geen zorgen te maken, we zouden een fijne tijd hebben in Wana villa's...
10 minuten later kwam hij ons persoonlijk met de jeep mededelen, dat we gratis een upgrade kregen naar de grootste villa van het complex. Mijn uitleg: de villa is niet het probleem, het gaat om het lawaai. Afijn, lang verhaal kort: na vele ontwijkende glimlachen en nooit een direct antwoord of een oplossing te hebben gekregen, hebben we het voor gezien gehouden en zijn voor de middag nog verhuisd naar Komaneka Tanggayuda suites net buiten Ubud.
Dit kleine, schitterend gelegen en uiterst vriendelijk en professioneel verzorgde resort was het juiste antwoord van onze travel agent van experience.bali.com
Ik kan eenieder die kiest voor rust, schitterend uitzicht (vallei en de rijstvelden aan de overkant van de vallei), uitstekende en uiterst vriendelijke bediening en zeer goede spa, van harte dit kleinschalige villa resort adviseren.
Vaak zie je in deze klasse een ietwat hautaine houding bij het personeel en management, niet bij deze mensen! Na de 4 dagen voelden we ons echt vertrekken van een tweede "thuis".
Bali heeft natuurlijk ons hart gestolen (van mijn vrouw reeds eerder, maar nu ook van mij), dus volgende maand nog eens 5 dagen. Dan meer aandacht voor de cultuur en de balinezen zelf, dus wellicht ook een bezoekje aan het weeshuis van Umberto
vriendelijke groet aan allen,
Eric & Yen