indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Garuda Indonesia heropent een eerder gesloten route tussen Yogyakarta en Singapore als een directe vlucht. Zoals het een echt Indonesisch staatsbedrijf betaamd is er geen informatie te vinden over de heropening op de website. Ik zag vandaag toevallg een groot reclamebord hier in de stad.

Ik probeerde op de website te kijken naar het vluchtschema, maar krijg dan een route met tussenstop in Jakarta voorgeschoteld. Geen goede start dus, maar het is dan ook maar Garuda Indonesia. Verwacht niet de duidelijkheid en massa's reclame die AirAsia zou maken als ze een nieuwe route openen. Hopelijk doen ze dat trouwens snel, want ze zijn het van plan... wachten is op een emailtje van ze.

Ho Lee Fuk

rspelmink
User
spacer line

hoeveel gaat zo'n vlucht ongeveer kosten?
probeer via de garuda site wat te vinden maar iedere internationale berekening lukt niet... Emoticon: Yawn

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nog altijd geen prijzen inderdaad. Wel weet ik dat de vlucht vanuit Yogya vertrekt om 18.00 en vanuit Singapore om 16.10 lokale tijd. Dat stond ook op het bord zag ik na twee keer voor het rode licht te hebben gestaan. Emoticon: So funny

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Toevallig kwam ik lang de onderstaande website, alwaar vermeld word dat een enkeltje ongeveer 290 Singdollar kost.. (normaal tarief, niet het goedkoopste genomen) krap 140 euro, dus ongeveer 2.1 miljoen voor een enkeltje. Dat is vergelijkbaar met een retourtje Kuala Lumpur met AirAsia en nog een enkele reis naar Kuala Lumpur toe. Niet de goedkoopste dus.

http://www.airfares.com.sg/fli(...)esia/Yogyakarta.aspx

Als ik er aan denk wip ik nog even het reisbureau binnen later vandaag. Ben wel nieuwsgierig of deze tarieven een beetje kloppen of dat het misschien ook goedkoper kan.

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bij mijn reisbureau kan ik boeken voor 198 USD voor een retourtje 20 december heen en 23 december terug. Willekeurige data overigens, wil niet naar Singapore, althans niet met Garuda rechtstreeks vanuit Yogya. 198 USD is tegenwoordig al 2.4 miljoen Rupiah...

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,955 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com