indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wel heel goedkoop, dus Jakarta vanuit Stansted voor onder de 450 euro!
www.airasia.com

spacer line  

Ik kom zelfs op €238,00 uit voor een retour met 20 kg bagage en maaltijden....
Dat ze vanaf Stansted vliegen is ook wel gunstig...
Leuk voor de budget reiziger. Zal waarschijnlijk wel een 'veestal' met vleugels worden...

spacer line  

correct, 1 dagje later en een pak goedkoper, thx

putih
User
spacer line

Jakarta? lees de nieuwsbrief of gebruik de planner op de site van AirAsia ,Kuala Lumpur is de bestemming vanaf Londen.
Ze gaan vliegen op Londen vanaf 11 maart.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Is inderdaad wel erg goedkoop vliegen naar KUL. Non-stop vanuit Europa naar Jakarta zal voorlopig nog een utopie blijven, laat staan dat een low-cost airline dit doet. Dit is met geen mogelijkheid rendabel te krijgen, daar lusten de honden geen brood van. Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.putih Klopt maar in mijn berekening had ik de KL naar CGK al verrekend maar door 1 dag later te selecteren scheelde het al meer als 100 pond.
Is vooral interessant voor mensen die meer dan een maand willen blijven

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Waarom vooral voor mensen die meer dan een maand willen blijven? Ik heb in Europa niets te zoeken langer dan maximaal een week of twee, dan is dit toch wel een uitkomst als ik een beetje goedkoop kan vliegen. Voor 1.000 US dollar heb ik al een retourje in van die grote stoelen, jammer genoeg weet ik nog niet wanneer ik ga, anders had ik al geboekt.

HansvdB
User
User icon of HansvdB
spacer line

Advertentie van AirAsia in de Kompas van vandaag: retourtje JKT-Londen vanaf Rp 1,8 jt. Grote stoel (XL) Rp 7jt. Als ik het goed begrijp, is bij die grote stoel ook een overnachting in Londen inbegrepen.

spacer line  

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot die XL stoel dan is. Ik kan er nog geen foto’s van vinden.

HansvdB
User
User icon of HansvdB
spacer line

On 26-11-2008 09:13 ouwe bekende wrote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot die XL stoel dan is. Ik kan er nog geen foto’s van vinden.

In diezelfde Kompas staat een fotootje. Die stoel ziet er goed uit, met zo'n voetenbankje en zo.

spacer line  

Kuala Lumpur (KUL) to London Stansted (STN) - Air Asia X plans to start non-stop flights to London around March 2009. It has earmarked an Airbus A340-300 for the route. This aircraft will carry 386 passengers including 58 in a premium economy section which is claimed will have a generous 50" pitch .

50" voor nog niet de prijs van een 34" pitch bij Singapore airlines klinkt wel interessant.

Heb nou ook een foto gevonden:

HansvdB
User
User icon of HansvdB
spacer line

On 26-11-2008 10:06 ouwe bekende wrote:

...
Heb nou ook een foto gevonden

Da's mooi van je. Ik stond op het punt die advertentie te gaan scannen. Jouw foto's zijn veel beter.

HansvdB
User
User icon of HansvdB
spacer line

On 26-11-2008 10:06 ouwe bekende wrote:

...
Heb nou ook een foto gevonden

Da's mooi van je. Ik stond op het punt die advertentie te gaan scannen. Jouw foto's zijn veel beter.

spacer line  

En nog één Emoticon: Smile

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Harga pas 2000€ tot ......???? per stoel Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

dat is heel leuk maar wat zijn dan de goedkoppste reismogelijkheden vanuit London naar Rotterdam of Den Haag?
Per trein
Per boot
Per vliegtuig?

Wie oh wie heeft dat wiel al uitgevonden.

Ik ga normaal via Parijs en met de TGV naar Rotterdam.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Op 26-11-2008 00:16 schreef Yerun:
Waarom vooral voor mensen die meer dan een maand willen blijven?

Ik bedoelde vooral voor hen omdat er geen meerprijs is voor een ticket waar er meer als een maand verschil zit tussen de heen en terug datum. Zij werken niet met die ridicule verschillen tussen minder als een maand, minder dan 3 maanden ,....
Waarom is een enkeltje Jakarta bij KLM bvb ong 1500 euro en een return maar 800 voor minder dan een maand en 1300 euro voor 4 maanden vanuit Brussel? Niets van dat soort onzin bij Airasia

Maar natuurlijk zijn lagere tarieven voor iedereen interessant maar ik ga passen wegens de slechte verbinding naar Stansted op die uren. Om middernacht toekomen op Stansted betekent wachten op de eerste metro dan de eerste tgv de volgende ochtend,...

spacer line  

Op 26-11-2008 11:48 schreef Albert:
dat is heel leuk maar wat zijn dan de goedkoppste reismogelijkheden vanuit London naar Rotterdam of Den Haag?

Ryanair vliegt vanaf Eindhoven en Easyjet vanuit Amsterdam, Airberlin vanaf Dusseldorf en Munster. Dus voor jou zal Easyjet het beste zijn

Kijk anders eens op deze link http://www.stanstedairport.com
Dan zie je wie vliegt naar Stansted en van waar en hoe je naar de Eurostar kan

senior
User
User icon of senior
spacer line

Allemaal een heel gereken en gedoe met de verschillende vluchttijden maar het is mogelijk om na 11 maart met Easy jet en Air Asia van Amsterdam naar Denpasar te vliegen ,via Londen Stansed en Kuala Lumpur voor een retourprijs van minder dan 800 euro,naar Jakarta zelfs voor minder dan 690 euro

Of zo'n ingewikkelde reis nu bevorderlijk is voor je vakantiegevoel?? En waarschijnlijk zullen deze mogelijkheden binnen de kortste keren zijn volgeboekt en dan ben je net zo duur uit,zo niet duurder,dan vertrek vanaf Amsterdam met MAS of Singapore Airlines...

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Wil je niet te veel betalen aan belastingen is vliegen vanaf Duitsland nog steeds de beste optie denk ik. Je omzeild dan direct die zgn. ‘Milieutaks’, U weet wel die heffing die onze overheid in het leven heeft geroepen om de natuur te sparen…. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Puur om het principe zou iedereen massaal naar Duitsland moeten rijden in de meest vervuilende auto die er bestaat!

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Gisteren kwam ik met 2 volwassenen, 1 kind > 2 jr en 1 baby op een totaal bedrag van
€ 1800. Met air berlin vanaf dusseldorf naar londen stansted, daarna vanaf Londen naar Kuala Lumpur en van Kuala Lumpur naar Surabaya. Vanochtend kwam ik al op
€ 2475 met slechte reistijden. Dus daar moeten nog 2 hotelovernachtingen bij.

De echt goedkope plaatsen zijn dus helaas al weg.

asepers
User
spacer line

(T)roy schreef:

Gisteren kwam ik met 2 volwassenen, 1 kind > 2 jr en 1 baby op een totaal bedrag van
€ 1800. Met air berlin vanaf dusseldorf naar londen stansted, daarna vanaf Londen naar Kuala Lumpur en van Kuala Lumpur naar Surabaya. Vanochtend kwam ik al op
€ 2475 met slechte reistijden. Dus daar moeten nog 2 hotelovernachtingen bij.

Wilt U iets meer vertellen over beenruimte,bagageafhandeling tussen de vluchten en de reisduur?
ik heb begrepen,dat je maaltijden,bagage en eventuele extra's(?),extra moet betalen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De echt goedkope plaatsen al weg? Als ik kijk naar een vakantie die ik wil boeken (mei 2009) dan kan ik nog voor dezelfde laagste tarieven boeken. Weet alleen nog niets zeker, dus boeken kan ik nog niet Emoticon: Laugh out loud

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Het is nog steeds goedkoop, maar gisteren zag ik prijzen van GBP 89,00 en GBP 121,00
en nu zijn de laagste prijzen GBP 171,00 van Londen naar KUL.

asepers, naar dat soort dingen heb ik nog niet gekeken. Moest al erg mijn best doen om goede verbindingen te zoeken. We reizen namelijk met een kindjke van 2 en een baby en dan wil ik niet 6te lang op vliegvelden rondhangen.

asepers
User
spacer line

Op 27-11-2008 13:29 schreef (T)roy:

asepers, naar dat soort dingen heb ik nog niet gekeken. Moest al erg mijn best doen om goede verbindingen te zoeken. We reizen namelijk met een kindjke van 2 en een baby en dan wil ik niet 6te lang op vliegvelden rondhangen.

O,sorry,ik was in de veronderstelling,dat U deze reis deze week al gemaakt had.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,883 posts - 13,695 topics - 25,598 members - last post @ 13-11-2019 06:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,582,046 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com