indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Een verlaten Kuta in November

Toegegeven, het is ergens gruwelijk buiten het seizoen, zo midden november, wellicht help dat bij het maken van een vrijwel verlaten Kuta in deze tijd van het jaar. Het was een vrij korte rit van ongeveer een uurtje vanuit het kloppende culturele en religieuze hart van Bali, Ubud. Met een vrijwel strakblauwe lucht in het vooruitzicht reed ik met een lekker vaartje op de gehuurde Mio (scooter) de laaglanden en daarmee de drukte die Zuid Bali heet in. Die drukte was in dit geval relatief, maar vanuit Ubud lijkt alles in de buitenwereld wel druk.

Lees verder , klik op de titel

daft_punk
User
spacer line

erg herkenbaar stukje.

spacer line  

ik was in ongeveer dezelfde periode ook in Bali, maar het was best wel druk, vooral in Kuta.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja wat is druk.
Ik was zo rond die tijd ook op Bali en ik zit de hele dag op Kuta Beach.
Er was weinig tot niks te doen. Amper mensen op het strand. Terwijl Kuta Beach ooit zo druk bevolkt was dat er je er over de ingesmeerde ruggen kon glibberen van rug naar rug zonder een korrel zand onder je teennagel te krijgen. Ik kan wel van de rust genieten, het was net een prive strand ! Maar zo was het vorig jaar ook om de zelfde tijd.

Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-01-2009 21:22 barimuchtar wrote:
ik was in ongeveer dezelfde periode ook in Bali, maar het was best wel druk, vooral in Kuta.

Ik denk dat dat 'druk' relatief is aan wat je gewend bent. Ik ben er sinds 1999 een aantal keer geweest en het was nu op zijn stilst in al die jaren. Nog steeds niet echt verlaten, maar een prvive-strand zoals Oyibo was makkelijk op te eisen die dagen. Emoticon: Nice

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

tja decrecessie, maar ook veel toeristen en mensen die ik ken mijden kuta, teveel toersiten, en ze wilen een plek waar je echt kan genieten zonder die toeristen, ook andere gebieden trekken toeristen al aan om bali te vermijden, oftewel ze blijven maar een aantal x dagen op Bali

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

sorry typefout decressie is recessie

TheoBierum
User
spacer line

Mooi zo, ik ga dus in november maar weer eens een bezoek aan Bali brengen.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het is dan inderdaad 1 van de rustiger periodes.
Overigens ook aanleiding voor mensen om er dan heen te gaan.

Kuta was voor mij altijd te druk, maar deze keer was het ideaal.
Boekje, biertje, beetje zwemmen beetje eten.
Wat wil een mens meer voor een week ! Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,141 posts - 13,703 topics - 27,449 members - last post @ 23-01-2020 03:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,592,177 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com