indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

gorpll
User
spacer line

Ben op zoek naar leuke hotels niet te duur. Zowel in Kuta Sanur en Ubud. Mijn budget is max. 20 Euro per nacht voor een kamer voor 2 personen.
Wie o wie heeft wat adresjes voor mij??
Bedankt Lidy Emoticon: Yeah right!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

hmmmz is wel weinig budget voor een ECHT hotel...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Sissie
User
spacer line

Hey Lidy,

Er zijn genoeg leuke hotels waar je voor 20.- per nacht iets kunt regelen. Het is maar net waar je naar op zoek bent.....

In Sanur kan je bij Hotel Mentari zeker voor die prijs een kamer regelen. Het hotel heeft 28 kamers (schoon, maar zonder ligbad), een zwembad en de medewerkers zijn er errug vriendelijk. Het ligt net buiten het centrum, tegenover Grand Bali Beach. Binnen 10 minuten ben je in het centrum van Sanur; lopend wel te verstaan...

Uiteraard moet je een beetje onderhandelen, maar dat weet je als je naar Bali gaat Emoticon: Wink

Succes & groetjes,
Siska

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hotel Mentari??? Ik dacht dat we het over leuke hotels hadden

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

Beste Lidy,
In die prijsklassse zijn er overnachtingsmogelijkheden in overvloed.
Onze tip is loop gewoon eens rustig een straat in en vraag zelf even na, tenminste als je niet alleen bent, de andere persoon blijft gewoon in een restaurantje wachten bij de koffers zodat je die niet mee hoeft te slepen.

In Sanur kunnen wij Kesumasari Beach homestay echt aanbevelen, vlak bij het strand, erg nette kamer en echt vriendelijk personeel, geen zwembad.
Vlakbij liggen verschillende voordelige en goede restaurants waarvan Mama Putuh wel de bekenste is.

In Kuta kunnen we Taman Sari aanbevelen, vrienden van ons komer daar al jaren, met zwembad, ligt wel in de drukke Poppies2 ,kijk eens op http://www.indo.com/hotels/tamansari_cottages/

Succes, Tuti en Jan

Sissie
User
spacer line

Tja Maurits, zoals ik al schreef "het is maar net waar je naar op zoek bent"......en volgens mij vroeg Lidy naar niet al te dure hotels!
Ik vond Mentari een gezellig hotel, met aardige mensen, schone kamers en gewoon leuk om te verblijven.

Ik mag aannemen dat iedereen begrijpt dat je, zelfs in Bali, niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten.
En zelfs dat kan je in twijfel trekken......het is maar net hoe je naar dingen kijkt.

Daarbij wil niet iedereen in een ***** hotel zitten.
Je doet net alsof het alleen in luxe hotels en hotels met z.g.n. grote namen gezellig is.

Zoals wel duidelijk is, zijn alle mensen verschillend en kijken we allemaal op onze eigen manier naar zaken.
Mijn doel was Lidy te antwoorden en of iemand daar vervolgens wel of niet iets mee doet.........

Beetje jammer om dan zo'n reactie te geven.

Siska

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik vond maurits zijn opmerking eigelijk wel grappig. ik houd wel van cynisme Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice

Begin de details te vergeten

spacer line  

In de tijd dat ik als toerist in Bali kwam heb ik wel vaker met de zogenaamde startup-pakketten de eerste en de laatste paar nachten in de duurdere hotels overnacht, wat daar gezellig aan was weet ik niet, ik vond het vaak maar een saaie boel.
Het personeel krijgt vaak de instruktie van de leiding om geen persoonlijk contact met de gasten te hebben, alles gaat er veel zakelijker.

Bij overnachtingsmogelijkheden van 5 to 20 euro per nacht is het heel vaak een meer vriendschappelijke band met het personeel en ook met de eigenaar.
Als het personeel vrij is vinden ze het vaak leuk om even met je op pad te gaan en dan net die dingen laten zien die als toerist normaal niet te zien krijgt of ze nemen je eens mee naar hun huis waar je dan eens echt kunt zien hoe de mensen hier leven.
Je zal dan veel bewondering krijgen voor deze mensen die vaak in de eenvoudigste woningen wonen en toch echt gelukkig zijn.
Dat waren voor mij de dingen die een vakantie in Bali en Indonesie deden slagen.

Ben je meer een type die van van het nachtleven in Bali houd zal je dat soort ervaringen niet opdoen en is het misschien belangrijk dat je een lux hotel neemt met idem zwembad.

Het grote voordeel van Bali is gewoon dat ze echt iets hebben te bieden voor diverse soorten toeristen.
Tuti & Jan

gorpll
User
spacer line

Bedankt voor alle reacties. Ben iemand die niet zit te wachten op luxe kamers. Een goed bed en schoon zijn voor mij de belangrijkste dingen. Ik ben vaak in India geweest en ben wel wat gewend wat betreft eenvoud.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Beste Sissie,

Hotel Mentari is gewoon voor dat budget een leuk gemmiddeld hotel, maar voor die prijs zijn er betere...
En daarbij hoef je ook helemaal niet aan een 5 sterren hotel te denken.
En met promotie bali ben ik het helemaal niet eens... Er zijn veel luxe hotels die zeker wel gezellig zijn. Maar ja...
Voor de gemiddelde nederlander is al snel iets luxe..

august
User
User icon of august
spacer line

In Kuta is Legian Beach Bungalow een leuke hotel. Bungalows met mooie tuin en zwembad. 5 min lopen van het strand. Kost slechts
7,50. Brood als ontbijt. Geen nasi goreng helaas.
De straat heet Jalan Padma

Inezm
User
spacer line

IS dat per persoon 7,50 of voor de kamer?????

jalofi
User
spacer line

hallo GorpII, voor 20 Euro kun je een prima verblijf vinden en zelfs goedkoper, Een beetje rondkijken en goed afdingen (kijk maar hoe down je kunt )En als je de taxichauffeur van airport Denpassar je wensen omschrijft weet die zeker iets naar je gading. Zelf ben ik zo voor slechts 150.000 p.n. incl.ontbijt - incl. tax ( let op dit laatste en spreek het vooraf af want anders kost het je 10% meer bij afrekenen.
Ik ben 10 dagen in Mata Hari Bungalows in Kuta - jalan Legan (een paar honderd meter voorbij de MacDonald daar ) geweest. Prima, schoon, goede service, zeer rustig in de hotelkamers die niet aan de drukke straat liggen, zwembad, goed ontbijt, vriendelijke staf. En een uitstekend en schoon zwembad.Dus als Kuta je wel wat lijkt is dit m.i. een aanrader. Veel succes en vooral veel genoegen. JLF

johanw
User
spacer line

Legian Beach Bungalow kost slechts Rp 60.000 per bungalow voor 2 personen. Dat is omgerekend tegen de huidege koers nog geen 6 Euro.
Oh ja, en Nasi Goreng hebben ze er ook !!
Zie ook mijn topic Legian Beach Bungalow.

Jan

spacer line  

Hoi,
Wij verblijven altijd in Bakung Beach Cottages. Redlijk hotel op een gunstig gelegen plaats in Tuban. 2Minuten lopen naar het srand en 5 minuten naar het centrum van Kuta. De prijs is na onderhandelen zeker onder de 20 euro. Emoticon: Yes!

bertje
User
spacer line

probeer ook eens Palm Beach hotel in Tuban
Een prima 3 sterren hotel met prima kamers en en goed ontbijt voor de prijs van 10 euro pp Dit hotel ligt 100 meter van Bakung Beach.

Bibik
User
spacer line

Hoi Lidy,

Bezoek deze website eens http://www.flashbacks-chb.com. Ik ben vorig jaar in dit hotel geweest. Het is heel klein maar de mensen zijn erg vriendelijk. De kamer zijn mooi en schoon, het zwembad klein maar genoeg om even af te koelen. Ik ben van plan om volgend jaar weer naar Bali te gaan en zal dan zeker dit hotel boeken.

succes

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

hotel arena in een zijstraat van poppies 1... gloednieuw en degelijke kamers...

Daarnaast een leuk zwembad... Ligging is ideaal voor jongeren..
KUTA rock city

spacer line  

Bali Holliday resort legian'

Een vriend van mijn uit amsterdam verblijft daar voor 7,50 per dag!
Wel gaat hij elk jaar naar dit hotel en verblijft altijd zo'n 7 weken...na wat praten kun je toch wat regelen Emoticon: Shiny als vaste klant ! en een zeer klasse hotel.
Verder denk ik dat je voor 20 euri overal terecht kunt! ligt wel een beetje aan hoe vol het zit en welke periode.

Martin-Solo.

Live life to the max.......

santina
User
spacer line

Hoi allemaal ,
Ik vraag me trouwens af....wij gaan de 21e augustus, maar liever gingen we 2 dgn eerder.
De reis is al geboekt , maar kan ik op bali 2 dgn bijboeken en hoe zit het met het hotel? En o ja de tickets moeten 2dgn verlengd worden heeft iemand hier ervaring mee, want 15 dgn is 12 dgn vakantie...vind ik wat kort maar ach misschien moet het zo wezen.
Groet, Santina

santina
User
spacer line

O ja vergeten....wij zitten dan in het inna grand hotel te bali .
Santina.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

... dat ligt eraan met wie je vliegt en wat voor ticket je hebt... Heb vaak mijn terugvluchten verlengd met Garuda. Bij hun is het absoluut geen probleem. Laatste keer met mijn meisje terug met MAS naar JKT ook geen probleem om een dag verlenging te krijgen. Sommige maatschappijen vragen al op voorhand omboekingskosten... andere doen niet zo moeilijk. Ligt vaak aan de bezettingsgraad van de kist.
Gewoon bellen naar het hoofdkantoor van de maatschappij en vragen.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

santina
User
spacer line

Hoi Richy,
We hebben een pakketreis geboekt, maar wordt dit dan niet wat moeilijker, want de terugreis staat al op 4 september vast. Tja ik hoop dat het nog kan natuurlijk.

santina
User
spacer line

O ja ...we vliegen met Phuket Air zegt het je wat.

griffo
User
spacer line

Net 3 weken in het Masa Inn hotel, Poppies Lane 1 - 27 te Kuta vertoefd, royale kamer voor 2 personen, met bad, douche, wc en airco, 180.000 roepia voor 2 personen en 150.000 voor 1 persoon(incl. ontbijt). Een hele mooie rustige locatie met 2 prachtige zwembaden. Tevens laundry, schoonheidssalon en bar aanwezig.
5 Minuten lopen naar het strand.
Zie www.masainn.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,117 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com