indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Meisje in Koran-school twee keer zwanger van leider

Een leider van een Islamitische Koran-school (Pondok Pesantren) is ervan beschuldigd twee van zijn studentes te hebben verkracht. Hij zit op dit moment in een cel op het politie-bureau in de stad Malang. De leider, slechts bekend als N.H., werd door de regionale politie van Malang opgepakt in een huurhuis in Pare, in het district Kediri. N.H. is ook de leider van een Islamitsche school in het dorp Kaumrejo, in het sub-district Ngantang in het district Malang. Daar zouhij twee van zijn studentes hebben verkracht. De twee meisjes, beiden slechts 17, zijn afkomstig uit het dorp Ngawensari, in het sub-district Ringin Anom, district Kendal in Midden Java.

Lees verder , klik op de titel

sunda
User
User icon of sunda
spacer line

Laat die klootzak dan maar meteen op de islamitische manier gestraft worden. Laat hem gestenigd worden en 100 zweepslagen krijgen.

La Ilaha Ilallah, Muhammadar Rasulullah

rhstudio
User
User icon of rhstudio
spacer line

maar wel in de goede volgorde a.u.b.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Over de straf wat die smeerlap krijgt hoeven Nederlanders zich geen zorgen te maken.
Dat de Nederlanders zich maar eens druk maken over de straffen die in Nederland worden gegeven, 2 jaar gevangenis voor het doodslaan van een postbode omdat die opmerkingen maakte over de overlast die jongeren veroorzaakte.
Daar weet men in IndonesiŽ wel raad mee, tijdens een vluchtpoging van de arrestant zondermeer een kogel door het onderbeen of hoger als de politie een slechte schutter is.
Salam,
Jan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jan, enkele dagen geleden is er door de politie nog een verdachte doodgeschoten in Eindhoven. Wilde niet blijven staan of zo... maar ik denk dat ik wel het recht heb om me hier zorgen over te maken. Ik moet er niet aan denken dat er leden uit mijn toekomstige familie slachtoffer zouden worden van dergelijke personen. Ik zou die gast hoogstpersoonlijk zijn ballen van zijn lijf af komen rukken. Weet dat het niet mag, maar dat is dan minder belangrijk vermoed ik zo.

Zo iemand maakt op de meest grove en ongeoorloofde manier misbruik van de positie als leider en afgevaardigde (van een god) dat ik me toch afvraag waarom er tot op heden nog niemand is geweest vanuit de moslimorganisaties hier in Indonesie die direct hebben laten weten dat dit een zonde is en dat dit echt niet het voorbeeld is wat aanhangers van een geloof moeten laten zien. Het blijft echter weer muisstil. Pijnlijk stil, zeker voor de slachtoffers die een trauma voor het leven hebben.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,989,344 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com