indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Meer executies in aantocht in IndonesiŽ
De Bali Post meldt dat de executies van de drie aanslagplegers vorige week mogelijk als versneller zal dienen voor komende executies, waaronder de drie personen van de 'Negen van Bali' die in de dodencel van de gevangenis in Kerobokan zitten. Een medewerker van de Procureur-Generaal in Bali, Abdul Hakim Ritonga, zei tegen de pers in Jakarta dat er een officiŽle lijst samengesteld gaat worden van alle mensen die op dit moment in de dodencel zitten. Deze lijst moet voor het eind van het jaar samengesteld zijn.
Lees verder , klik op de titel

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb deze genomen omdat het vanaf 2008 nog steeds actuele is en nu weer op een nominatie staat weer executie uit te worden gevoerd.
Dus Jeroen had al vroeg hier melding van gemaakt. Emoticon: Sadley
Dit heb ik geschreven, naar een krant als jullie niets meer van mij horen ben ik opgepakt.
Wie komt mij op zoeken als ik in de kaleboes zit!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
VN-chef roept IndonesiŽ naar Death Row Executies Stop
http://thejakartaglobe.beritas(...)eath-row-executions/
vertaald via Google
De mensen die het moeten uitvoeren blijven dit hun hele leven meedragen ze zijn mensen en worden ook ouder.
Dat heeft niets mee te maken met, dat ze daarvoor opgeleid zijn, het blijven mensen.
De opdrachtgevers blijven buiten schot, terwijl zij de boosdoenders zijn en ongestraft dat kan blijven doen, tot er een organisatie in het buitenland is, die de mensen die de opdracht geven hun namen registreren en zodra zij in het buitenland zit b.v in Singapore, om hen tot uitleveren te verplichten, zodat ze voor het internationaal gerechthof in den Haag voor geleid zal kunnen worden......

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,224 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com