indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Koensk
User
spacer line

Heeft er iemand ervaring met Van Verre reizen? Ze gaan voor me een offerte maken voor Bali en Lombok. De mevrouw die ik gesproken heb klonk in ieder geval zeer vriendelijk en overtuigend.
Iemand als wel eens een reisje via Van Verre geboekt?

marjanneke
User
spacer line

Wij hebben 2 maanden geleden een 25-daagse (kleine groeps-) reis over Java en Bali gemaakt, die georganiseerd was bij Selamat Jalan in Baarn, was prima voor elkaar. Met Van Verre hebben wij geen ervaring.

Koensk
User
spacer line

Maakt verder ook niet uit. We hebben inmiddels geboekt en het klinkt allemaal erg veelbelovend en vertrouwd. Erg persoonlijke service en dat spreekt me wel aan.

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hallo, alleen ervaring met boeken los ticket.. Perfect verlopen.. Maar kijk ook eens op Asfalea.nl nog beter!!!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

Heb over deze laatste mijn twijfels. Bieden nog de vluchten aan amsterdam - indonesie van Garuda in 2005.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

bob2001nl
User
spacer line

wij hebben laatst 26daagse reis geboekt bij dari-java.nl
is goed bevallen, betaalbaar en erg goed voor elkaar. persoonlijke en vriendelijke aanpak,
groetjes
robert

budowono1
User
spacer line

sorri noch nooit ik boekte normaal altijd rechtstreeks via Garuda /Merpati

hex00000
User
spacer line

de consumentenbond heeft nu (eindelijk) ook vastgesteld dat tickets (ook van bekende en goede aziatische maatschappijen) met name in belgie en duitsland (veel) goedkoper zijn; ik ben net terug van Maleisie en Indonesie met Malaysia Airlines; tickets gekocht in belgie; prijs 690 euro, waarin begrepen: 4 vluchten met Malaysia, 1 (binnenlandse) vlucht met Garuda; alle toeslagen ingebrepen;
heb bij hetzelfde ticketingbureau in belgie vluchten gevonden van Eva Air naar Denpasar (via Taipeh) in Evergreen Class (soort business class; dus veel meer been- en armruimte); prijs af Parijs:1.095,00 euro; ticket 6 maanden geldig; retour ticket Brussel Parijs met Thalys inbegrepen;
heb bij Van Verre reizen gekeken: ben daar hetzelfde kwijt in Economy Class, en dan betreft het nog een aanbieding; meteen betalen dus;
bij het belgische ticketing bureau hoef je pas 3 tot 4 weken voor vertrek te betalen; voordien kan je altijd zonder kosten van je ticket af;
email adres voor inlichtingen: tomRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.pro-flight.be
vr gr

Etienne Hex

Anita
User
User icon of Anita
spacer line

Wat mij opvalt is idd dat het vaak een stuk goedkoper is om in Duitsland of Belgie te boeken, maar dan moet je daar ook nog heen met de trein of het vliegtuig en dan maakt het uiteindelijk niet meer zo'n verschil.
En je bent dan ook veel langer onderweg, vaak door de transfertijden.
Groetjes Anita

hex00000
User
spacer line

On 26-10-2004 12:16 Anita wrote:
Wat mij opvalt is idd dat het vaak een stuk goedkoper is om in Duitsland of Belgie te boeken, maar dan moet je daar ook nog heen met de trein of het vliegtuig en dan maakt het uiteindelijk niet meer zon verschil.
En je bent dan ook veel langer onderweg, vaak door de transfertijden.
Groetjes Anita

Nee; vlieg/trein-tickets naar Schiphol (of naar andere luchthavens) zijn meestal inbegrepen.
Je moet de tickets gewoon in belgie of duitsland kopen; verder niet;
ik kan ook vanaf schiphol naar denpasar met eva air, maar dan is er een extra stop in Bangkok; prijs blijft hetzelfde; treinticket Thalys is ook bij de prijs inbegrepen; in dit geval ben ik echter langer onderweg via ams dan via Charles de Gaulle; en, hoe je het ook draait of keert: sinds Garuda niet meer vliegt moeten we met extra stops rekening houden; dat was overigens ook al het geval met garuda; die vloog: amsterdam>singapore>jakarta>denpasar = 2 tussenstops; met Cathay, Eva, Malaysia, Singapore, China sta je in denpasar met 1 tussenstop;

Etienne Hex

spacer line  

Gewoon effe via internet met een Singapore of Kuala Lumpur travel agency boeken voor je ticket. Scheelt aanzienlijk! Ik heb het niet over georganiseerde reizen dus... alleen je ticket.

BartG
User
spacer line

Ik heb via een vergelijkings site gekeken naar rondreizen in Indonesie, maar die ligt in Nederland. Misschien kunnen jullie ook een kijkje nemen? Gewoon informatie over Indonesie en ook andere details.

=edit: Jeroen: spam =

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Dat kijkje heb ik genomen en onder het navolgende kopje

Waarheen gaat uw rondreis in indonesie?

is het weer jammer en een gemiste kans dat alleen over deze 4 eilanden (Java, Bali, Sumatera en Lombok) wordt gesproken. En in het bijzonder wordt Java weer eens uitvergroot. Ja, ik erger me daaraan. Kun jij niks aan doen. Maar het weer eens een keer niet over het GEHELE land. Alleen als je verder kijkt naar de links voor een paar organisaties die wel verder kijken dan hun neus lang is.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.AM; heb de link weggehaald omdat het spam is voor een 13-in-dozijn link-site met doorverwijzingen via commerciele links. Te algemeen dus, en dat blijkt ook in jouw antwoord. Bovendien was de reactie van BartG offtopic, want vanverre kwam er niet eens voor.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 12-04-2012 15:40 Anne Mieke wrote: is het weer jammer en een gemiste kans dat alleen over deze 4 eilanden (Java, Bali, Sumatera en Lombok) wordt gesproken. En in het bijzonder wordt Java weer eens uitvergroot. Ja, ik erger me daaraan.
Hoewel ik ook veel reis (maar voor mijn werk; hoewel ik het geen ongenoegen vind), moet je je wel realiseren dat je een uitstervend soort bent. De huidige reiziger c.q. toerist is veel minder geinteresseerd in bestemmingen met ongemakken dan 20 jaar geleden. Alles moet perfect geregeld zijn, goede accomodatie, prettig vervoer, etc..........en daar laten zeker de "buitengewesten" het behoorlijk afweten. Alleen op Java, Bali en Lombok is redelijke infrastructuur voor toerisme. De rest........ forget it.
Men gaat tegenwoordig op vakantie voor gemak en (gefabriceerd) vertier.......geen avontuur (tenzij het op een SBS6 en Veronica-wijze wordt gepresenteerd) met ongemakken. AM, kijk zelf eens wat een belachelijke programma's er op de Nederlandse TV komen over bijv. Komodo (die ik toevallig heb gezien). Een soort kinderachtig wedstrijdje met iemand die in Senggigi verblijft (of i.d.). Maar ja, dat schijnt het soort "spul" te zijn dat men tegenwoordig graag aanschouwt. En dus ook de reizen moeten in een dergelijke orde zijn.
It's all commerce and commercial. Let the good times roll . Maar die roll t niet meer.......

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik zag gisteren nog iets op een of andere Engelse zender over de kerbau-races. Niets cultuur, gewoon 'Last Woman Standing'. Tja, het is opgenomen in Indonesie.. dat dan weer wel.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou als we dan een uitstervend soort zijn dan kan er misschien een fonds opgericht worden?

Ik ben het ten dele eens. Dat van die infra op Java, ok maar ik krijg het al benauwd als in van Jakarta tot Banyuwangi in de file moet staan. Dan liever naar Flores met een paar meer bochten, smalle wegen en longsorongemakken.
Dat van Komodo heb ik helaas niet gezien.
Ik snap ook wel dat niet iedereen reist zoals ik het doe maar ook liever niet de stranden van Bali ophemelen. En ik doe soms ook wel dingen waarvan ik achteraf mezelf afvraag of dat nou zo leuk was. Maar ik heb het dan wel geprobeerd. En alles liever dan klakkeloos anderen achterna lopen. Dan laat vanavond maar weer een muisgrote kakkerlak vangen, ook niet leuk.Luxe is vergankelijk, natuur en cultuur niet (als het aan mij ligt)

En dat ik vandaag de gewone bus heb moeten nemen met een pijnlijke rug ipv de travel ben ik inmiddels alweer vergeten.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.AM; ja infra is ook maar relatief. Voor de gemiddelde toerist is Jakarta ook een absolute verschrikking. (Helaas, zeg ik dan want er is zoveel te doen, alleen moet je het op de rustige momenten zoeken of in de avonduren)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,436 posts - 13,700 topics - 26,269 members - last post @ 09-12-2019 08:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,558,185 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com