indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Margot
User
spacer line

Wij (4 pers.) hebben plannen om eind juli 2009 voor 3 weken naar Bali te gaan. Ben wel geschrokken Emoticon: Confused van de vliegprijzen. Zit op ongeveer 1300 Euro per persoon. Heeft iemand een tip waar ik ze goedkoper kan krijgen?

Pamelabak
User
spacer line

Margot,
Wij gaan de maand maart 2009 naar Indonesië met de Emiraten vanaf Düsseldorf naar Jakarta en dat kost ons retour p.p. € 534,00. Dit is weliswaar een laagseizoenprijs, maar ze zijn een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Vliegveldtax hier in Nederland is ontzettend hoog. Je betaalt dacht ik iets van ± € 234,00 terwijl Duitsland ± € 30,00 vraagt.
Succes met het zoeken van goedkopere tickets.
Mvg
Pamela

Margot
User
spacer line

Bedankt voor de tip. Er zijn helaas nog geen prijzen bekend voor juli/augustus bij Emirates. Weet iemand wanneer deze bekend worden?

elsbeth
User
spacer line

Jawel hoor. Kijk even bij van Verre (boven aan deze pagina). Van 25/6- 16/8 2009 van Dusseldorf naar Jakarta voor 1275, daarna iets meer dan 1100.
Ik kijk ook dagelijks naar alle tickets, wil in het hoogseizoen naar Manado vliegen met z'n zessen, word je niet vrolijk van...

senior
User
User icon of senior
spacer line

Al eens de mogelijkheid overwogen om met een omweg naar Bali te gaan? Vanuit Duitsland met Air Berlin naar Bangkok, daarna met Air Asia naar KL en Denpasar..

Scheelt in bepaalde periodes veel geld in vergelijking met vertrek vanaf Amsterdam. Ik geef toe, het is even puzzelen voor de aansluitende vluchten en in - en uitchecken etc. Zelf heb dat een paar jaar teug gedaan(voor de enorme verhoging van de brandstofprijzen/tax etc) en scheelde me al gauw zo'n 350 euro in totaal en dat is toch geld....

Ook EVA air wil nog weleens goedkoop uit de zoekmachines komen...

hati hati, pelan pelan

petermax
User
spacer line

margot bij bm air .nl moet je eens gaan kijken

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,748 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com