indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ruben
User
spacer line

De nieuwe president van U.S.A is bekend namelijk: Obama!

Nou kom ik steeds online berichten tegen die beweren dat hij nog steeds de Indonesische nationaliteit heeft en dat amerikaanse functionarissen Indonesie heeft gevraagd dit geheim te houden in ruil voor hulp geld. Denken jullie dat dit waar is? Heeft hij ooit de Indonesische nationaliteit gehad?

Want ik dacht dat Indonesie de dubbele nationaliteit niet erkend.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik blijf die vraag schuldig.
je kan het een complot theorie er van maken, maar hoeveel jaren geleden 1969 tot 1973? door zijn stiefvader ook als wettige kind geaccepteerd, ik weet het niet.?
zij die het weten mogen het zeggen

Er zullen nog wel meer complotten te bedenken, of er is al gesuggereerd dat hij moslim is? door zijn tweede voor naam Husein misschien?
Leuk om dat gerucht te verspreiden, maar heeft dat wel zin.
We kunnen alleen maar hopen dat hij bruggen weet te bouwen, met welk land dan ook. Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

On 05-11-2008 13:17 zieleffe wrote:
Er zullen nog wel meer complotten te bedenken, of er is al gesuggereerd dat hij moslim is? door zijn tweede voor naam Husein misschien?

Nou reken maar van yes dat Barack Husein Obama vroeger Moslim was , als het niet via zijn natuurlijke vader , dan is het via zijn Javaanse Moslim vader .
Alleen heeft hij van geloof veranderd , en christen geworden.
Wat ik ooit gelezen heb over zijn indonesische halfzuster is dat ze wel moslima is , ze las vaak uit de Qur' an (bron een indonesische artikel).
M.a.w de moeder van BHO was ook moslima geworden .
Je mag alleen met een Moslim trouwen als je ook Moslim wordt.
(sommigen beweren van niet , maar de meeste Moslim vinden dat ook )

Qua nationaliteit kunnen ze vroeger ook Indonesisch zijn , alleen kunnen ze het weer verloren hebben omdat ze het niet meer aangevraagd hebben en indonesia geen dubbele nationaliteit erkent.
Alle Indonesiers die in het buitenland wonen moeten om de zoveel jaren officieel kenbaar maken dat ze de Indon. nationaliteit willen houden .Moet ik ook om de zoveerl jaar doen , en krijg je ook uitnodiging om aan de verkiezingen in Indonesia mee te doen.
Doet men dat niet , dan vervalt hun Indon. nationaliteit , uiteraard kunnen ze weer indonesier worden als ze dat weer aanvragen , mits ze aan bepaalde eisen voldoen

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

On 05-11-2008 13:17 zieleffe wrote:
Ik blijf die vraag schuldig.
je kan het een complot theorie er van maken, maar hoeveel jaren geleden 1969 tot 1973? door zijn stiefvader ook als wettige kind geaccepteerd, ik weet het niet.?
zij die het weten mogen het zeggen

Click to see original image

Leuk om dat gerucht te verspreiden, maar heeft dat wel zin.
We kunnen alleen maar hopen dat hij bruggen weet te bouwen, met welk land dan ook. Emoticon: Wink

Ik weet het niet maar vertrouwen doe ik het niet. Hij kan ook gewoon een infiltrant van Bin Laden zijn die weer een nieuwe verassing voor de VS in petto heeft. Na de aanval met behulp van gekaapte vliegtuigen nu een aanval met een ge´nfiltreerde president....?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

ja zou kunnen, maar wat kan je er tegen doen als iedereen er achter staat.
Laten we hopen van niet, want dan zijn de rapen gaar.

dan spring je computer misschien wel op die man en is alles stil, de wereld draaid door Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Devil

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

praatje simpangsiur.

Shalom

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 08-11-2008 17:58 ouwe bekende wrote:

...

Ik weet het niet maar vertrouwen doe ik het niet. Hij kan ook gewoon een infiltrant van Bin Laden zijn die weer een nieuwe verassing voor de VS in petto heeft. Na de aanval met behulp van gekaapte vliegtuigen nu een aanval met een ge´nfiltreerde president....?

Met alle respect,maar is dit nou niet een beetje erg ver gezocht? Zelfs voor een land als Amerika>> ze zijn daar toch niet helemaal achterlijk? Lijkt me erg stug dat iemand dan in de senaat komt, laat staan presidents kandidaat word..

hati hati, pelan pelan

havana45
User
spacer line

Geen vliegtuig kapen maar een hele natie!!!!Zou wel de geschiedenis ingaan als het top punt van criminaliteit en brutaliteit!!!!

spacer line  

On 08-11-2008 23:07 Bokito wrote:
praatje simpangsiur.

Wij zeggen in Nederland dat het borrelpraatje zijn .

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

Hij kan ook gewoon een infiltrant van Bin Laden zijn die weer een nieuwe verassing voor de VS in petto heeft. Na de aanval met behulp van gekaapte vliegtuigen nu een aanval met een ge´nfiltreerde president....?

Wat lees ik nou?

Tjonge jonge, wat een onzin en vooral verzinsels worden er op diverse fora, dus ook hier, rondgebazuind.
Tja, krijg je met gefrustreerde verliezers, losers eigenlijk.
Heb eigenlijk nog geen reactie van Wilders gelezen. Zal me wat zijn.

Emoticon: Shut up!

wablief?

kakarin
User
spacer line

Hallo Surya Atmadja,

Je zegt dat je om de zoveel jaar kenbaar moet maken of je de Indonesische nationaliteit wilt behouden. Om de hoeveel jaar is dat? Krijg je daarvan bericht van de ambassade? Is het eigenlijk de bedoeling om je bij de ambassade te registreren of is dat alleen handig tegen de tijd dat er verkiezingen zijn?

Hartelijke groet!

spacer line  

Nee , je krijg geen bericht .
Bij verlenging / vervanging van je paspoort krijgt je meestal een papiertje dat je binnen X jaar kenbaar moet maken dat je Indonesier wil blijven.
Er is een artikel dat je na 5 jaar je nationaliteit kan verliezen .
Meestal zeggen ze niks van , wordt je gewoon ingeschreven.
Als je pech heb kan het je rompslomp geven .
Dus voor de zekerheid moet je maar bellen of langskomen.

Bij de vorige verkiezing (4 jaar geleden) heb ik ook vergeten om mijn aanmeldingsformulieren in te vullen en op tijd terug te sturen .Dus heb ik niet meegestemd.
Voor de volgende verkiezing heb ik wel een oproep gekregen , moet het voor 16 November 2008 terugsturen .Krijg ik daarna oproep om te stemmen , persoonlijk of via de post.Meestal doe ik per post.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Leuke complottheorie. Als het zo zou zijn en de VS en Indonesie maken daar een afspraak over, dan is de zaak daarmee toch afgedaan? Denk niet dat het van toegevoegde waarde is om te weten welke paspoorten deze man nog meer op zak heeft, aangezien dat alleen maar leidt tot een hoop gedoe en geschreeuw.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dus een man met verstand, die hij ook gebruikt.
dat kunnen velen, anderen niet zeggen..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Wink
Als je dit in je haar smeert, Albert, krijg je ook meer verstand

Kijk met kruis op zijn borst niet in zijn broek..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

57,091,051 topic views - 226,316 posts - 13,588 topics - 18,075 members - last post @ 24-04-2018 19:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

99,484,160 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com