indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo allemaal,

14 december vertrek ik (Marleen) met mijn schoonfamilie voor 4 weken naar IndonesiŽ. Het is voor ons allemaal de eerste keer, dus we zijn erg nieuwsgierig! We gaan in ieder geval van Jakarta naar Ambon, om vervolgens na een paar dagen door te reizen naar Bali.

We hebben wel een aantal vragen over de reis op zich. Is het met 7 personen lastig om binnenlandse vluchten te boeken? We willen uiteraard met z'n allen dezelfde vlucht nemen, maar levert dit geen probelemen op?

Daarnaast hebben we geen idee welke regio/plaats op Bali het best, leukst en mooist is. Hebben jullie nog wat tips hiervoor? En hebben jullie ervaring met het vieren van Oud&Nieuw op Bali?

Verder zijn alle tips of adviezen van harte welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Benji & Marleen

Sjon_sv
User
spacer line

Hallo Marleen ik doe het geregeld hoor met de Singapore Airline via Singapore naar Jakarta en met een binnenlandse vlucht naar Denpasar voor 29 Euro betaalde ik in Januari
Ik vloog op 30 December met een stopover van 1 Nacht in Singapore om op 1 Januari in Denpasar aan te komen. Ik was alleen met 7 personen gezellig hoor. Hou je van Stappen ga naar Kuta lekker shoppen bij de Mata Hari . Heb je Makro kaart neem hem mee enorme grote Makro 5 km van het Vlliegveld. Hou je van Rust ga je naar Sanur. Ik kom al meer dan 15 Jaar op Bali , niet ieder jaar hoor want Thailand Phuket is ook gezellig . Oud en Nieuw je ben aangewezen aan het Hotel het is geheel anders dan hier hoor. Bali is ook Ubud heel mooi ik heb er Nederlandse Vrienden wonen. Kom je in Sanur daar leven nog in een oud Park 21 Krokodillen , Emoticon: Yes! dat Luna Park ging in 1995 Failliet. En die Krokodillen leven in een Poel via slecht onderhouden wegen te bereiken. Verder bij die Krokodillen is een Monument van een Vliegramp uit 1946 daar zijn zeer veel mensen mee verongelukt met die Super Constaletion 4 motorig Vlucht kwam uit China op weg naar Austalie
Ik heb er nog foto's van Monument en Krokodillen en geplaatst in mijn groep van msn.
Alvast een fijne vakantie hoor , waar ik ben met de Kerst ??? Misschien gewoon is thuis.
groetjes berto

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 28-10-2008 00:06 Sjon_sv wrote:
Kom je in Sanur daar leven nog in een oud Park 21 Krokodillen , Emoticon: Yes! dat Luna Park ging in 1995 Failliet. En die Krokodillen leven in een Poel via slecht onderhouden wegen te bereiken. Verder bij die Krokodillen is een Monument van een Vliegramp uit 1946 daar zijn zeer veel mensen mee verongelukt met die Super Constaletion 4 motorig Vlucht kwam uit China op weg naar Austalie
.

Nou dacht ik Bali enigszins te kennen, maar dit is nieuw voor mij , tenminste wat betreft die krokodillen...Ben wel geinteresseerd om daar eens te kijken .next summer, dus waar precies/ongeveer is dat ?? Emoticon: Confused Emoticon: Frustrated

hati hati, pelan pelan

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

ha, dat was dus ook mijn eerste reactie....heb een halfjaar op de grens met Sanur gewoond maar niks gehoord over krokodillen.....

senior
User
User icon of senior
spacer line

Wellicht verwart hij tokeh's met krokodillen? Emoticon: Laugh out loud Maar die leven niet alleen in een oud park...Toch benieuwd of hij hier nog op terug komt... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

asepers
User
spacer line

Ik was daar ongeveer 1 jaar geleden.
Het hele park is zwaar vervallen.
Of het er 21 zijn weet ik niet,want ik heb ze niet geteld,maar er zijn wel degelijk krokodillen.
Het stinkt er ook van de dode dieren(eten voor de krokodillen?),maar ik krijg de indruk,dat er niet goed voor gezorgd wordt en het hekwerk eromheen verkeerd in slechte staat van onderhoud,ook bij bruggetjes zit veel verrot hout.
Zo zie ik ook geen bewaking of een duidelijke entree.
Het ligt iets noordelijker dan dat hoge hotel (bali beach) aan het strand,men heeft daar een nieuwe dijk gebouwd.
Ook is dezelfde straat is een openbaar zwembad.

asepers
User
spacer line

Ik was daar ongeveer 1 jaar geleden.
Is geen bezoekje waard.
Het hele park is zwaar vervallen.
Of het er 21 zijn weet ik niet,want ik heb ze niet geteld,maar er zijn wel degelijk krokodillen.
Het stinkt er ook van de dode dieren(eten voor de krokodillen?),maar ik krijg de indruk,dat er niet goed voor gezorgd wordt en het hekwerk eromheen verkeerd in slechte staat van onderhoud,ook bij bruggetjes zit veel verrot hout.
Zo zie ik ook geen bewaking of een duidelijke entree.
Het ligt iets noordelijker dan dat hoge hotel (bali beach hotel) aan het strand,men heeft daar een nieuwe dijk gebouwd.
Ook is dezelfde straat is een openbaar zwembad.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Wel, zo zie je maar weer..waarschijnlijk vaak genoeg in de buurt geweest maar nooit iets van gemerkt. Ik ga, nieuwsgierig als ik ben, er dan toch eens kijken. Emoticon: Yes!

Misschien, nou ja misschien? Er ligt hier dan waarschijnlijk een gemiste kans voor de autoriteiten om hier een kleine toeristische trekpleister van te maken,Veel mensen willen dat soort beesten wel eens van dichterbij aanschouwen...En als er ook al een zwembad / en of (vervallen) lunapark in de buurt is, waarom dat dan niet opknappen en proberen om de toeristen/locals er heen te krijgen... Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jaren achter elkaar naar Sanur en ook nooit vernomen. Verdraaid interessant.
Klopt, hebben de autoriteiten dan toch een kans gemist....??

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-10-2008 22:47 Benji&Marleen wrote: We hebben wel een aantal vragen over de reis op zich. Is het met 7 personen lastig om binnenlandse vluchten te boeken? We willen uiteraard met z'n allen dezelfde vlucht nemen, maar levert dit geen probelemen op?

Daarnaast hebben we geen idee welke regio/plaats op Bali het best, leukst en mooist is. Hebben jullie nog wat tips hiervoor? En hebben jullie ervaring met het vieren van Oud&Nieuw op Bali?

Verder zijn alle tips of adviezen van harte welkom!

Met 7 personen naar Ambon mag geen probleem zijn. Lion Air om 01.30 a.m. en Batavia Air 06.00 a.m.
Kan je zelfs per internet booken.

Terug vliegen naar Bali doe je via Makassar of Surabaya.

Oud en nieuw is te gek op (Zuid-) Bali. Wel veel gesloten parties.

spacer line  

Op 29-10-2008 00:01 schreef senior:
Wellicht verwart hij tokehs met krokodillen? Emoticon: Laugh out loud Maar die leven niet alleen in een oud park...Toch benieuwd of hij hier nog op terug komt... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

nee het klopt echt , het is een ter ziele gegane luna tema park , was trouwen wel mooi van opzet , maar alweer 15 jaar naar de knoppen
vanaf het laatste hotel het strand nog een 4 km. vervolgen , en links omhoog het dorpje in rechts , heb er zelf nog foto,s van

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,046,119 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com