indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Een bezoeker van ons forum benaderde mij, met de vraag of ik de Teleac cursus Bahasa Indonesis heb, dit om te kopieeren.
Die heb ik, maar mn videorecorder is stuk en ik weet echt hoe ik hem kan helpen., en bovendien ben ik atechnisch, zucht..
Weet iemand raad?
terima kashi banyak
Merapi/Wilma

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Wilma, indien de video banden van de Teleac cursus op VHS staan kan ik deze copieeren, indien het S-VHS banden zijn kan ik het niet, daar een S-VHS kaduc is.
Indien je iemand weet die een MAGIX apparaat heeft kunnen de VHS banden d.m.v. dit apparaat via de computuur moeiteloos overgezet worden naar DVD. Het apperaat is verkrijgbaar in alle fotozaken in Nederland de prijs is € 59.99. Het apperaat is sinds kort uit wanneer ik terug kom van vakantie eind januari ga ik aan de slag om een kleine 100 video banden over te zetten naat DVD. Wilma Je kunt in contact komen via een e-mailtje of via 4Yoke4 of Anne Mieke zij weten mijn e-mail adress

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Bedankt Latex, het zijn gewone VHS banden, maar ja deze sobat wil januari naar Indonesia en zijn vriendin wil het BI leren.
Maar ik zal advies vragen aan Yoke en Anne Miek
Hartelijk bedankt!! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

celeton
User
User icon of celeton
spacer line

ik zou maar even bij Aldi kijken die heeft zo iets in de aanbieding bvoor 20 euries om via computer overtezetten

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-10-2008 07:23 celeton wrote:
ik zou maar even bij Aldi kijken die heeft zo iets in de aanbieding bvoor 20 euries om via computer overtezetten

Nadeel bij de Aldi: elk filiaal heeft er maar een paar en deze zijn altijd heel snel verkocht, ook ik viste voor zoiets achter het net en heb nu maar een plextor video converter aangeschaft. Wel een stuk duurder(70 euri) maar met zeer uitgebreide mogelijkheden.

hati hati, pelan pelan

IbI1956
User
spacer line

Hallo allemaal,

via marktplaats hebben we vorige week video op dvd laten zetten, Emoticon: Bye bye
kost per band 7 euro, zijn heel tevreden Emoticon: Yes! ( films van de kinderen toen ze nog klein waren )
vlug klaar( is in overleg) is in Eindhoven
Emoticon: Party!
gr Anky

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-10-2008 18:04 IbI1956 wrote:
Hallo allemaal,

via marktplaats hebben we vorige week video op dvd laten zetten, Emoticon: Bye bye
kost per band 7 euro, zijn heel tevreden Emoticon: Yes! ( films van de kinderen toen ze nog klein waren )
vlug klaar( is in overleg) is in Eindhoven
Emoticon: Party!
gr Anky

Word iets te duur voor mij: heb nog ongeveer 225 vhs banden liggen die overgezet moeten worden.. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hallo Ibi 1956, de video banden S-VHS en VHS over laten zetten op DVD, kun je mij vertellen waar is dit in Ehv. Woon er vlak bij en het neemt mij veel werk uit handen. Is dit per band dus zeg maar van goed 2 uur en 50 minuten ???, of rekent hij per uur ???
Gaarne een reactie. Bij voorbaat dank.

IbI1956
User
spacer line

]video en film enzo overzetten:
zie marktplaats : uw video op dvd ( ook film enzovoort)
hieronder is uit de advertentie:
-----------------------------------------------------

Altijd Snelle levering !

Ook repareer ik uw gebroken videobanden !

Banden kunnen worden afgegeven bij mij of u kunt ze naar me opsturen.
Ophalen en bezorgen bij u aan huis is mogelijk voor de regio Eindhoven. (in overleg)

Voor meer informatie kunt u mij het beste even mailen, tape2diskRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com
Of bellen op nr. 06-17 861 500 (als ik niet opneem, graag een bericht achterlaten)

Werkgebied: heel Nederland en Buitenland
-----------------------------------------
je moet hem even bellen want hij werkt volgens mij onregelmatige diensten.
ik heb op vrijdagavond de banden gebracht en dinsdagavond waren ze klaar,
ben heel tevreden. ik had ze alleen voor deze video's nodig en heb er niet zoveel als
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.senior, dan zou ik een recorder kopen Emoticon: Yes!
je kunt bij marktplaats zoeken bij video overzetten en ook digital8 en film8 endv

succes!! Anky

IbI1956
User
spacer line

oooh hij rekent per dvd of per video
dus de prijs is te overzien Emoticon: Party!
gr Anky

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-10-2008 19:48 IbI1956 wrote:
]
-----------------------------------------
ik had ze alleen voor deze video's nodig en heb er niet zoveel als
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.senior, dan zou ik een recorder kopen Emoticon: Yes!

succes!! Anky

Oh een recorder heb ik ook nog, maar wil ze op dvd , dus vanmorgen maar een converter aangeschaft om ze over te zetten, gaat even duren vrees ik .
Maar voor degenen die maar een paar banden over te zetten hebben is zo'n adresje natuurlijk niet gek..., en net even geteld: heb zelfs 264 banden(vele met twee films erop) , dus heb ik wat te doen tijdens de donkere dagen... Emoticon: Smile Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Geachte Senior: 225 banden? ben u een 2e leven begonnen?
grapje, mag toch?
Groetjes, Wilma/Merapi

IbI1956
User
spacer line

wat voor films zijn dat toch Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.senior??
en waarom zoveel? en wanner kijk je dan? en doe je dat alleen of kijk je met vrienden/bekenden/familie???? Emoticon: Smile

ik had vroeger ( vanaf video2000) ook een recorder en nam wel op maar had nooit Emoticon: Blush tijd om te kijken, maw wel veel opgenomen maar nooit gekeken. Alleen wat wel belangrijk was, zijn dus de opnames van mijn kinderen... Emoticon: Yes!

nb: ik bedoelde een dvd recorder... eigenlijk... Emoticon: Confused
( met in mijn achterhoofd video8 films ( van je videocamera dus)

gr Anky

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-10-2008 22:10 IbI1956 wrote:
wat voor films zijn dat toch Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.senior??
en waarom zoveel? en wanner kijk je dan? en doe je dat alleen of kijk je met vrienden/bekenden/familie???? Emoticon: Smile

ik had vroeger ( vanaf video2000) ook een recorder en nam wel op maar had nooit Emoticon: Blush tijd om te kijken, maw wel veel opgenomen maar nooit gekeken. Alleen wat wel belangrijk was, zijn dus de opnames van mijn kinderen... Emoticon: Yes!

nb: ik bedoelde een dvd recorder... eigenlijk... Emoticon: Confused
( met in mijn achterhoofd video8 films ( van je videocamera dus)

gr Anky

Anky,

Net zo makkelijk dat iedereen nu dvd's koopt kocht je "vroeger" films op VHS. Tevens heb ik dus vroeger ook series op video opgenomen en docu's etc en die wil ik niet kwijt uiterraard. En veel is niet (meer) op dvd verkrijgbaar,vandaar dat ik het dus zelf maar ga overzetten op dvd.

En ook ik had/heb te weinig tijd om ze te bekijken, maar wie weet als ik mijn (hopelijk vervroegd) pensioen haal heb ik tijd zat om ze te bekijken als ik rustig op me terras ergens in Indonesie zit. Emoticon: Yes!

En helaas heb ik geen familie meer die nog leeft of in de buurt woont,maar zou trouwens niet met familie of zo naar films etc uit de oude doos gaan zitten kijken Emoticon: Smile Emoticon: Laugh out loud

Volgend jaar hoop ik dan weer nieuwe familie te krijgen,als ik wellicht trouw met mijn Indonesische vriendin, wat overigens nog een hoop vragen/problemen oplevert./ zal gaan opleveren?....maar dat is weer een kwestie voor een ander topic.. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 27-10-2008 18:29 latex40 wrote:
Hallo Ibi 1956, de video banden S-VHS en VHS over laten zetten op DVD, kun je mij vertellen waar is dit in Ehv. Woon er vlak bij en het neemt mij veel werk uit handen. Is dit per band dus zeg maar van goed 2 uur en 50 minuten ???, of rekent hij per uur ???
Gaarne een reactie. Bij voorbaat dank.

Ik heb misschien ook nog wel iets (via mijn werk) en misschien wel goedkoper (tenminste een jaar geleden) Heb ff tijd nodig om het uit te zoeken. Beetje druk de komende dagen.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

handoko
User
spacer line

Hallo,ik weet niet waar je woont,Ik woon zelf in amsterdam en kan ze over zetten op dvd.Kost 10€ per dvd van 2 uur.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 27-10-2008 20:50 merapi wrote:
Geachte Senior: 225 banden? ben u een 2e leven begonnen?
grapje, mag toch?
Groetjes, Wilma/Merapi

Begin over een paar jaar wel aan de levensavond, en als ik het leven overnieuw mocht doen, nou dan wist ik het wel.. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

IbI1956
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Handoko: dan ben je wel duurder dan die fen in Eindhoven! Emoticon: Yes!
bij hem betaal je:
---------------------------------------------------------------------------
De kosten bedragen:
- € 5,00 per VHS-c, Video8, Hi8, Digital8, MiniDV incl. de DVD (1 band per dvd max. 2uur)
- € 7,50 per VHS incl. de DVD (1 band per dvd max. 4uur)
- € 7,50 per Betamax incl. de DVD (1 band per dvd max. L830)
- € 7,50 per VCC / Video 2000 band (per zijde) incl. de DVD (1 zijde per dvd max. 4uur)
- Meerprijs: € 3,00 voor een extra dvd

Er komen dus géén extra kosten bij, behalve eventuele verzendkosten.

U ontvangt een uitstekende kopie van uw video-opname op een dvd, 1 op 1
De dvd's zijn van absolute A-kwaliteit (4,7Gb Profselect - made by Sony of op Philips dvd)
Keurig in een makkelijke zwarte dvd hoes
Dus niet in zo'n simpel vierkant doosje (jewelcase)
Geluid en beeld lopen altijd synchroon !

Altijd Snelle levering !

Ook repareer ik uw gebroken videobanden !

maar wel makkelijk als je in de buurt van Amsterdam woont, toch Emoticon: Yes!

gr Anky

hphilipsen
User
spacer line

Ik ben ook op zoek naar deze banden. Zijn deze al eens op DVD gezet en zo ja kan ik dan op een of andere manieer een kopie heirvan krijgen. Uiteraard tegen betaling.
Groeten,
Henk

spacer line  

Koop een oude video recoreder hier vanaf 10 of 15 euro en voor een paar centen bij de aldi een converter of een kaart met av in dan ken je het zelf doen is goedkoper als je 5 films op dvd zet

pauline
User
spacer line

Hoi Merapi/Wilma,

Kun je me contact met me opnemen en mailen naar parrelientjeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail.com
Want ik wil dat wel branden voor je kennis. Ik heb een dvd brander met aansluiting video recorder.
gr. Pauline
VHS toch?? en dan branden op dvd r+
(of zucht, hopelijk heeft zijn dvd speler de mogelijkheid om dvd r+ af te spelen)

Kayhalla
User
spacer line

merapi/wilma mogelijk ben je al geholpen,maar ik kan je ook helpen als je maar zorg voor je eigen DVD's .

mail maar naar r.7hovenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hentnet.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,821,244 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com