indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nanja
User
spacer line

en wat is beste manier van reizen daar naar toe vanaf Jakarta.
Bedankt alvast!

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

De Borobodur ligt vlakbij Yogyakarta. Met de auto is het vanaf Jakarta (via Bandung/ Tasamalya etc.) miminaal 10 uur rijden. Met de trein maakt ook niet zoveel verschil, het is maar waar je van houdt.
Je kunt ook zeer voordelig vliegen naar Yogyakarta ( er zijn tarieven van rond de 25 euro). Vandaar is het maar een uurtje rijden.

nanja
User
spacer line

bedankt Diederick, ga inderdaad eens informeren naar vluchtmogelijkheden!

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Nanja,

Het beste is die vlucht gewoon in Jakarta te regelen, of via Internet bij enkele aanbieders, bijv: www.lionair.co.id ; www.garuda-indonesia.com ; www.bouraq.com ; www.merpati.co.id [website werkt op di moment niet]. Zie ook de discussie onder http://forum.indahnesia.com/topic/593/

spacer line  

De afstand tussen Jakarta en de Borobudur bedraagt ongeveer 450 kilometer. Afhankelijk natuurlijk welke route je neemt.

groet,

Karel.

spacer line  

Ik heb in een Toyota Kijang die rit 's nachts gemaakt.
Afschuwelijk voor iemand die nederlndse autowegen gewend is.
ik stierf 1000 doden.

krukcor
User
User icon of krukcor
spacer line

Take the plane to Yogya. Cheap and safe. Geen gehassel en dan vanuit Yogya in 45 minuten per bus of auto naar de Borobudur. Succes.

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

On 14-01-2005 18:55 kebon jeruk wrote:
Ik heb in een Toyota Kijang die rit s nachts gemaakt.
Afschuwelijk voor iemand die nederlndse autowegen gewend is.
ik stierf 1000 doden.

aku suka kijang hehe

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,303 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com