indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Weet iemand hoe het precies zit met de anti-pronografiewet op Bali? Mag je nog wel overal (op het strand dan) in je bikini lopen? Of moeten we allemaal in onze burkini de zee in? En weet iemand wat de verdere gevolgen zijn van de doorvoeren van deze (bizarre!) wet?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De wet is nog niet doorgevoerd, maar volgens het laatste plan mag een bikini gewoon van de parlementariers.. dat moet je dan ook die witjurken vertellen overigens, want die zijn te achterlijk om te kunnen lezen en interpreteren en zullen deze wet - als ingevoerd - compleet gaan misbruiken.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

hahah mag je ook naakt?? hahaha

adu zeg!!! ben kapok!!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 07-11-2008 10:55 brendababe wrote:
hahah mag je ook naakt?? hahaha

jij wel..... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 23-10-2008 11:47 Jeroen wrote:
De wet is nog niet doorgevoerd, maar volgens het laatste plan mag een bikini gewoon van de parlementariers.. dat moet je dan ook die witjurken vertellen overigens, want die zijn te achterlijk om te kunnen lezen en interpreteren en zullen deze wet - als ingevoerd - compleet gaan misbruiken.

Die sikken met hoogwaterbroeken zijn erger dan achterlijk; het is het uitschot van de natie...overigens een natie waarvan de overheid weinig tegen hen doet. Lijkt NL wel waar deze gekke fanatiekelingen ook nog gehoor krijgen...Jammer dat het intolerante (islam) fascisme toch steeds weer een poot aan de grond krijgt. Snel "opereren" voordat dit voortwoekerende kankergezwel uitzaait.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 07-11-2008 15:51 Yogya-Bali wrote:

...

Die sikken met hoogwaterbroeken zijn erger dan achterlijk; het is het uitschot van de natie...overigens een natie waarvan de overheid weinig tegen hen doet. Lijkt NL wel waar deze gekke fanatiekelingen ook nog gehoor krijgen...Jammer dat het intolerante (islam) fascisme toch steeds weer een poot aan de grond krijgt. Snel "opereren" voordat dit voortwoekerende kankergezwel uitzaait.

YB, het is bekend dat je weinig tot niets op hebt met godsdiensten(welke dan ook) en dat mag je uiteraard ook ventileren op een forum maar om nou meteen iedereen aldaar als achterlijk te kwalificeren... Emoticon: Nooo In onze ogen is de islam zeer zeker intolerant ,maar voor een groot deel van de aldaar wonende bevolking dus niet: zij weten gewoon niet beter en een deel van hen laat zich opzwepen door,inderdaad,de fanatici.
Maar het merendeel van de bevolking is voor zover wij dat weten nogal gematigd in vergelijking met bv landen als Iran, Saudie-Arabie etc..
En hoe stel jij je dan het "opereren" zoals je dat zo mooi formuleert,voor? Het lijkt mij dat de islamitische godsdienst daar nooit en te nimmer meer zal verdwijnen. En wie zijn wij om met een oplossing,zou die er al wezen, te komen?

hati hati, pelan pelan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Mijnheer senoir wat er tegen die lieden kan gedaan worden konden jaren geleden ook tegen de chinezen,en
Suharto aan de macht kwam konden ze ook die generaals die ze verdachten van communisme liquideren.
Er kan wat aangedaan worden, maar die bangeriken van de Javanen denk ik, gebruiken juist hen om het grote deel van de bevolking bang te houden, zodat ze gewoon luisteren, naar de groep die daar in de macht zitten, en hebben.
Ik hoop dat ze zo streng worden dat ze door een groep uit de abri de juiste macht terug vordert, zodat er velen worden geliquideerd.
Ze begrijpen nu nog niet dat die groep langzaam de macht af pakt, en dan pas heb je de poppetje aan het dansen.
Het is jammer dat het zo moet gaan. en zal gaan.
Mag ik u even uit u dromen helpen, de recessie van Amerika gaat zo ver, dat ze de rente op 0 brengen, een minister aldaar zegt al moet ik met een helikopters geld moet rond strooien dan zal ik dat gaan doen……..einde van het kapitalistme
Dus geld is niet meer het middel om de macht te behouden……………

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
User
User icon of senior
spacer line

Hmm, dus alles moet maar worden opgelost door oa executies? Lijkt mij dat dan helemaal het eind zoek is...

hati hati, pelan pelan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

ik ben eigenlijk helemaal niet voor welk doodstraf of liquidatie dan ook.
Maar ze dwingen steeds meer dat er maatregelingen tegen hen genomen moet worden.
dat er mensen zijn die dat wel steeds meer willen, is dan ook begrijpelijk.
Men verlegt de grenzen, en daarmee bereiken ze steeds meer, dat men een mannier moet vinden om in te grijpen.
Hoe meer problemen, hoe meer men er voor gaat om iets te moeten gaan doen.
Ik bedoel te zeggen dat eerst de macht van de fundenmentalisten, zo erg word dat ze pas ingrijpen. Emoticon: Frustrated Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 07-11-2008 22:42 zieleffe wrote:
ik ben eigenlijk helemaal niet voor welk doodstraf of liquidatie dan ook.
Maar ze dwingen steeds meer dat er maatregelingen tegen hen genomen moet worden.
dat er mensen zijn die dat wel steeds meer willen, is dan ook begrijpelijk.
Men verlegt de grenzen, en daarmee bereiken ze steeds meer, dat men een mannier moet vinden om in te grijpen.
Hoe meer problemen, hoe meer men er voor gaat om iets te moeten gaan doen.
Ik bedoel te zeggen dat eerst de macht van de fundenmentalisten, zo erg word dat ze pas ingrijpen. Emoticon: Frustrated Emoticon: Very funny Emoticon: Stupid

Ik snap wel wat u probeert te zeggen,denk ik, De fundamentalisten zijn over het algemeen tevens de fanatiekelingen in dit geloof. Zolang zij in staat zijn om een hele bevolkingsgroep,althans het grootste deel van hen, te controleren zullen zij ook steeds weer hun wil aan de bevolking kunnen opleggen. Hetzij door het instellen van absurde wetten en voorschriften , hetzij door (verkapt)geweld.

Dit zal steeds meer problemen opleveren vermoed ik ,maar een oplossing op korte termijn zal er wel niet inzitten..en liquidaties van dat soort personen zal niet tot een oplossing leiden maar steeds grotere problemen veroorzaken voor het gematigde deel van de bevolking,althans die kans is aanwezig

hati hati, pelan pelan

senior
User
User icon of senior
spacer line

Emoticon: Party! Maar we gaan off topic hier...het ging over bikini's geloof ik Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Party! ja brendababe, ik ben wellaat met mijn reactie d.d. 7.11 maar naakt mag, je bent toch ook naakt geboren ???? Emoticon: Yes! Of zijn die witjurken al gelijk met een burkini op de wereld gezet Emoticon: Yummie! Nou ja alles is mogelijk, maar ik heb een mooi stukje strand gevonden waar alles mogelijk is Emoticon: Stupid

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

haha wat een gezelligheid geen monokini maar no bikini hahahaha

adu zeg!!! ben kapok!!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 08-11-2008 14:16 latex40 wrote:
Emoticon: Party! ja brendababe, ik ben wellaat met mijn reactie d.d. 7.11 maar naakt mag, je bent toch ook naakt geboren ???? Emoticon: Yes! Of zijn die witjurken al gelijk met een burkini op de wereld gezet Emoticon: Yummie! Nou ja alles is mogelijk, maar ik heb een mooi stukje strand gevonden waar alles mogelijk is Emoticon: Stupid

Jaja latex40...beethe aan het vissen naar de mogelijkheden..? (op dat strand dan) Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 11-11-2008 15:00 brendababe wrote:
haha wat een gezelligheid geen monokini maar no bikini hahahaha

Hangt ervan af: soms liever een mooie bikini om te zien dan een monokini Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Life update,
Iedereen gaat gewoon naar het strand hoe hij of zij dat wil.

De lokale overheid wenst de nieuwe regelgeving niet uit te voeren.
Er valt ook nog niets uit te voeren want de wet is nog niet van kracht.

De commandant van politie (moslim) deed de melding als de wet ingevoerd zou worden hij gewoon zou handhaven. De gouverneur heeft daarop de man voor een praatje uitgenodigd. De lokale overheden zullen de wet niet accepteren.

Dus voorlopig is het drukte om niks.

Dus bikini in koffer zou ik zeggen ! Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

daft_punk
User
spacer line

mochten ze de wet wel gaan handhaven, wijken veel toeristen uit naar andere landen! zou wel erg stom zijn dus

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

zijn deze dames ook welkom in Indonesie ???

spacer line  

On 12-11-2008 09:31 daft_punk wrote:
mochten ze de wet wel gaan handhaven, wijken veel toeristen uit naar andere landen! zou wel erg stom zijn dus

Dan gaan ze toch naar andere landen , Malaysia bijvoorbeeld .
Niemand is verplicht om naar Indonesia te komen .

Het schijnt dat het daar mooi is , de mensen lijken ook op indonesiers , en de Moslims zijn daar ook goed vertegenwoordigt .

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Ziel
Die dames zijn echt welkom in mijn huis in Indonesia(Jakarta) .

bisa dicek of makemyday .

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Jaja latex40...beethe aan het vissen naar de mogelijkheden..? (op dat strand dan) Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Ja.ja Senior, het is maar een klein strandje, ik denk 8 meter lang en 1 1/2 meter breed,alleen het kan worden gebruikt in de zomermaanden, vissen kan je er ook echter zwemmen niet te veel waterlelies, ligt op het zuiden jawel achter mijn huis ha ha ha ha.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

On 12-11-2008 13:10 Surya Atmadja wrote:

...

Dan gaan ze toch naar andere landen , Malaysia bijvoorbeeld .
Niemand is verplicht om naar Indonesia te komen .

Wel een beetje lullig voor mijn schoonfamilie op Bali die vrijwel helemaal afhankelijk is van het toerisme. Emoticon: Red face

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,606,903 topic views - 228,766 posts - 13,635 topics - 19,582 members - last post @ 20-10-2018 08:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,881,477 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com