indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Zelf heb ik er niet verbleven wegens al acomodatie, maar is een correcte persoon die iets wilt bijverdienen, praat zeer goed engels.

Dhr Nyoman verwelkomt u in z'n huis voor 50 000rp per dag inclusief locale voeding die z'n vrouw voor u klaar maakt.
Reggio Sanur.
Is ook Chaufeur van een busje.
Tel 0361 8424393
Mob 081 236031874
Email : ngkdanaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Is het nu duur of goedkoop? Of is het Balinese woord voor goedkoop al veranderd in mahal ja? Zou zomaar kunnen natuurlijk, maar ik denk dat je murah bedoeld. Emoticon: Wink

rspelmink
User
spacer line

das 1,5juta per maand.... als ik lees huisje zal het vast duur zijn! Emoticon: Nice

... en dus geen villa Emoticon: Stupid

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Ja echt goedkoop, maar slaap je dan tussen hem en zn vrouw in of heb je daar een hangmat voor
gr.

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

senior
User
User icon of senior
spacer line

hangmatje boven het echtelijk bed wellicht? Emoticon: Stupid

hati hati, pelan pelan

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Ya MURAH bedoelde ik Emoticon: Blush
Trimakasi Yerun voor de correctie.
Ben ook maar een Bule he.

Stuur anders een mailtje en misschien kan er nog iets af of eventueel z'n scooter gratis huren Emoticon: Wink .....alles is daar onderhandelbaar .

Zelf betaalde ik 60 000 voor een cottage, 40 000voor scooter/vario en 85 000voor jimny suzuki. En ging af en toe naar de MAKRO Emoticon: Party!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Vraagje: spreekt de man een beetje Engels, zo dat hij de mail kan lezen? Niet voor mij, maar ik ken een stel uit mijn vriendenkring die een klein budget hebben en inderdaad ook naar Bali willen in de zomer van 2009 en dan ook het liefst zo goedkoop mogelijk ergens verblijven.....

hati hati, pelan pelan

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

On 24-10-2008 21:33 senior wrote:
Vraagje: spreekt de man een beetje Engels, zo dat hij de mail kan lezen? Niet voor mij, maar ik ken een stel uit mijn vriendenkring die een klein budget hebben en inderdaad ook naar Bali willen in de zomer van 2009 en dan ook het liefst zo goedkoop mogelijk ergens verblijven.....

Z'n mail gaat hij gaan lezen bij z'n gebuur Emoticon: Wink want zelf heeft hij geen internet en computer.
Spreekt zeer goed engels want is soms tussenpersoon voor bule's die grond of een huis willen kopen. En z'n zus denk ik is gehuwd met een ozzy.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Okay, bedankt...zal dan het email adres etc. even doorgeven aan ze Emoticon: Worship

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,844,801 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com