indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Reportage BVN

Voor een nieuwe televisieprogramma ''De Staat der Nederlanders'' zijn wij op zoek naar Nederlanders die op het punt staan te emigreren naar IndonesiŽ.
Het gaat om een reportage van 2/3 minuten. Er wordt een portretje van jou of je gezin gemaakt, daarnaast wordt een vraag die jij hebt beantwoordt.
Heb je interesse, reageer !

Voor meer informatie kan je bellen met C.Moens, redacteur
Tel: +31 (0)35 6724 591

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

En iets van een financiŽle vergoeding?

NKP-2005
User
User icon of NKP-2005
spacer line

Voor mij kom je drie jaar telaat! Emoticon: Yes!
Maar destijds waren we ook benaderd, maar daarna bleef het toch weer stil. We zullen wel niet interessant genoeg zijn geweest, oftewel: er was te weinig ellende te melden.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja, het moet natuurlijk wel een beetje sappig zijn allemaal, anders kun je net zo goed je stoeltje op de straat zetten op een zomerdag. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Leuk initiatief.

Maar geen reportage van mensen die al geemigreerd zijn?
Mij ontgaat de vraag van een vergoeding overigens.

Nou val ik niet in de doelgroep want over een paar jaar zit ik weer ergens anders.
Misschien is het aantal expats niet groot genoeg, of domweg niet interessant genoeg.
Terwijl daar toch hele mooie reportages van te maken zijn. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

oyibo,

expat = niet het gemiddelde van de bevolking = geen tranertrekker
helaas, als expat hoor je nergens thuis (eigen ervaring)
Als je in Ned vertelt dat je expat ergens hebt gewerkt ben je meteen snob en is je vrouw een shellwijf die niets te doen heeft behalve charitieve high tea's.
In het buitenland ben je voor de buitenlanders een parasiet omdat je teveel verdiend en je kinderen naar een te dure school gaan. Zelfs al is het in een rijk land (bijv zwitserland, oostenrijk)

Ga staan waar geen plek is om te staan.

spacer line  

Hallo !

Fijn dat sommigen dit een leuk initiatief vinden !

Om kort te zijn: er staat geen financiŽle vergoeding voor deelname aan de reportage.
Wel kan je je vraag stellen en wordt die beantwoord door mensen die al geÔmmigreerd zijn. Dus het kan praktisch zijn om deel te nemen.

spacer line  

On 06-10-2008 17:43 pak ronald wrote:

expat = niet het gemiddelde van de bevolking = geen tranertrekker
helaas, als expat hoor je nergens thuis (eigen ervaring)

Nou , moet je maar het boekje Expat van Max de Bruin lezen.
Het zal als schokkend gezien kunnen worden .
Kunnen de armoedzaaiers die voor een minimumloon werken ook zien hoe de zogenaamde expats gedragen en leven in het buitenland.

bisa dicek of makemyday .

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 09-10-2008 10:39 Surya Atmadja wrote:

...

Nou , moet je maar het boekje Expat van Max de Bruin lezen.
Het zal als schokkend gezien kunnen worden .
Kunnen de armoedzaaiers die voor een minimumloon werken ook zien hoe de zogenaamde expats gedragen en leven in het buitenland.

Nou, over de gedragingen van expats kan ik ook wel een boek schrijven..
HAHA

Ga staan waar geen plek is om te staan.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

De reply van wereld omroep is me niet helemaal duidelijk.

Want waar kan je een vraag stellen?
Dat is niet helemaal duidelijk wat mij betreft.

Ik zie het nut ook wel van het programma, er zijn veel Nederlanders die wel willen.
En om wat mij betreft volledig begrijpelijke redenen.
Zoek eens een uitdaging in Nederland.

Misschien trap ik nu een open deur in, maar het tropen instituut in Amsterdam bijvoorbeeld traint een behoorlijk aantal migranten. Ik weet het, vele daarvan expats. En wellicht minder interessant voor het beoogde programma. Emoticon: Party!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

NKP2005,
Ik zag je foto, ik snap wel waarom ze jou niet willen.
Je bent net als ik lelijk Emoticon: Angry

daft_punk
User
spacer line

jeetje dan heb ik medelijden met je oyibo!
jullie zullen wel een heel goed hart hebben dan Emoticon: Puh!

spacer line  

On 09-10-2008 17:05 oyibo wrote:
NKP2005,

Oyibo,

Ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar jou foto ! Emoticon: Wink
Ach flauwekul allemaal ! als je maar gezellig bent... thats the piont Emoticon: Party! , en daar bedoel ik niet reportage bvn mee.

Live life to the max.......

spacer line  

Hoi,

Nog even een korte toelichting over de televisiereportage voor BVN. In het programma kan de persoon (of personen) die op het punt staat (n) te emigreren een vraag stellen aan iemand die al geemigreerd is (en het dus al uit de praktijk weet).

Intussen, zijn de eerste afleveringen bijna klaar... Ik lees 't wel of iemand nog geÔnteresserd is in deelname of bel direct met Radio Nederland Wereldomroep, Caroline Moens . : Tel: +31 (0)35 6724 591 Emoticon: Bye bye

NKP-2005
User
User icon of NKP-2005
spacer line

On 09-10-2008 17:05 oyibo wrote:
NKP2005,

Een beetje late reactie, maar goed. Ik was wat druk voor mijn doen. Emoticon: Worship

Het plaatje in mijn profile is niet mijn foto, Oyibo. In persoon ben ik echt een stuk(je) knapper. Gek dat je er wel van jezelf in ziet, maar het betreft hier een foto van een (houten!) troll, zoals deze op het vliegveld Sola van Tanager/Stavager - Noorwegen in de vertrekhal (groot woord voor de kleine ruimte, maar het bier is er goed) te vinden is. Je zou hem Jut kunnen noemen, Jul staat er ook. Jul lijkt op Jut, ook. Als je het plaatje van Jul wilt hoor ik dat wel. Kun je die gebruiken in jouw profile misschien?? Emoticon: Very funny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,458 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,997,673 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com