indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

yantoh
User
spacer line

wat is er aan de hand ik probeer indo video clip die ik via youtubeheb gedownload met behulp van realplayer en ze staan nu op mijn pc maar wil ik ze branden op een cd schijft en op een sdcard maar het luk niet er kom steeds een bericht dat er een fout is opgetreden en dat het progamma moet worden afgsloten op nero heb ik het ook geprobeerd maar als ik het afspeel zie ik alleen de teken van youtube voor de rest niks,wat doe ik fout wie kan mij helpen deze porbleem te verhelpen welke brand progamma heb ik nodig!!

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Als je iets van you tube download heeft de file een Flv extentie. Dit kan je met het prog.Prism converteren naar een avi-mpeg of wmv enz. extentie.
Wil je het direkt bekijken moet je Flv player downloaden.
Suc6. Emoticon: Bye bye

Shalom

yantoh
User
spacer line

hey bikito ik kan de clip al bekijken op realplayer alleen nog branden op een sdcard die mpeg ondersteun en op een cd ik zal dan flv player downloaden kijken als ik ze dan kan branden bedank vast vor je tip

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

je kan ook eens proberen om flv om te zetten naar divx.
Mijn pc doet dat automatisch, maar dat is ook zo'n vergaar bak van allerlei dingen dat ik ook niet meer weet wat ik nu geinstalleerd heb.

Google eens op flv to divx. Zit vast wel een programma bij.
denk dan wel aan de divx versie, anders werkt je cd misschien niet op de dvd speeler (misschien is dat ook wel niet aan de orde)

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

http://www.frankwatching.com/a(...)k-een-youtube-video/

Kijk even of je wat kan doen met deze website.
Groet.

Shalom

yantoh
User
spacer line

nou ik ben al naar youtube_video gegaan en heb inderdaad een convector gezien maar het is een betaalde versie en ja ik wil het wel kopen maar t gekken van is dat je alleen met visa en of mastercard kan betalen dus wie heeft een andere oplossing voor mij graag ik ben al wel ver geschoten met jullie advies maar ik wil de indovideo branden op een sdcard voor mijn dvd autoradio die alleen mpeg format afspeeld

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

sandy
User
spacer line

Is het niet strafbaar als je van you tube gaat downloaden en branden? en kunnen ze niet traceren als je van you tube gaat down loaden ?

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 22-10-2008 17:11 sandy wrote:
Is het niet strafbaar als je van you tube gaat downloaden en branden? en kunnen ze niet traceren als je van you tube gaat down loaden ?

In Europa is download niet strafbaar (alleen in die verziekte US). In Azie hebben ze waarschijnlijk nog nooit van organisaties als Brein en de BSA gehoord (die strijden tegen het up/downloaden, foei toch). Miljoenen mensen downloaden van Youtube/BitTorrent/Limewire dus ik zou je geen zorgen maken..

Gracias. Sama sama

senior
User
User icon of senior
spacer line

officieel mag je niks downloaden als je daar de rechten niet toe hebt, maar who cares?
Zelf download ik doorlopend muziek en films, afgelopen jaar zo'n 1000 films en 200 muziekalbums, dus zwaar in overtreding Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Clown

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Kiwi waar staat het geschreven dat je niet van youtube mag downloaden in "die verziekte
US" Emoticon: Confused

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

63,847,259 topic views - 229,154 posts - 13,639 topics - 19,749 members - last post @ 17-11-2018 04:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

108,489,093 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com