indahnesia.com - Discover Indonesia Online

    
You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Vieta
User
spacer line
 

Halllo, graag zou ik willen weten of er vluchten vertrekken van jakarta naar denpassar op 30 augustus, op 30 aug is het namelijk lebaran. Wij vliegen op 29 aug van amsterdam naar jakarta en we willen dan direct door naar bali. Weet iemand of dit mogelijk is? Of moeten we een dag wachten? Terima kasih



Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line
 

Ja, op 30 augustus vertrekken er gewoon vluchten, zie ook http://ticketindonesia.info.



thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 

Beste Mensen

Voor tickets kunnen jullie mij nog steeds mailen op infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indotravel.nl of meteen info vragen via www.indotravel.nl.






Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Je website is nog niet af.. maar het belangrijkste is om even Mandala Air weg te halen, die vliegen niet meer sinds midden januari van dit jaar.



thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 

klopt dat de website nog niet geheel af is :-)
maar de procedure voor een prijsaanvraag en het controlepaneel waar mensen hun bestelde tickets kunnen tracken is wel klaar :-D
ook een leuke optie hier ontdekt 'track this topic'
nu ga ik zeker geen berichtjes meer missen ;-)
mandala moest inderdaad even weg en is inmiddels gedaan.
Emoticon: Cooool wij zijn er klaar voor mensen , nu jullie nog Emoticon: Party!



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Nog een vraagje dan. Je moet akkoord gaan met de voorwaarden, maar waar staan deze vermeld? Voordat ik verplicht moet betalen voor iets dat ik niet wil, of dat ik mijn credit-card gegevens verplicht moet afstaan omdat ik de voorwaarden niet gelezen heb Emoticon: Puh!



totto
User
spacer line
 

Klopt het dat de datum van vertrek niet is in te voeren? Hij verspringt steeds naar 2010.


Toto Travel.com

spacer line  


Op 26-08-2011 09:11 schreef thephantom:
klopt dat de website nog niet geheel af is :-)
maar de procedure voor een prijsaanvraag en het controlepaneel waar mensen hun bestelde tickets kunnen tracken is wel klaar :-D
ook een leuke optie hier ontdekt track this topic
nu ga ik zeker geen berichtjes meer missen ;-)
mandala moest inderdaad even weg en is inmiddels gedaan.
Emoticon: Cooool wij zijn er klaar voor mensen , nu jullie nog Emoticon: Party!


Het zou wel makkelijk zijn als je tickets kon kiezen voor een datum nß 2010 . . . . Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid
Dus zˇ klaar is die website nog niet . . .
Als dat kenmerkend is voor de kwaliteit die je levert, dan liever niet. Emoticon: Cry Emoticon: Cry



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 


On 26-08-2011 11:23 totto wrote:
Klopt het dat de datum van vertrek niet is in te voeren? Hij verspringt steeds naar 2010.
Da's ook een goeie, alleen als je de datum niet veranderd werkt het. Eenmaal op de kalender geklikt werkt het hier ook niet meer en kan ik geen datum kiezen na 2010.



oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line
 

Tsja, niet voormekaar dus.

ticketindonesia werkt wel.

Gelukkig dat je bij Jeroen dus wel gewoon kan boeken en niet vorig jaar weg hoeft. Emoticon: Laugh out loud

Emoticon: Yummie!


It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Je boekt niet bij mij hoor, maar mij personeelsleden die het werk doen zodat ik af en toe kan uitrusten tussen het tuinzitten en tv-kijken door. Emoticon: Wink



thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 


On 26-08-2011 11:23 totto wrote:
Klopt het dat de datum van vertrek niet is in te voeren? Hij verspringt steeds naar 2010.


Er bleek inderdaad nog een bugje in te zitten Emoticon: Smile
Deze is inmiddels verholpen.
hier in het forum trouwens ook denk ik want ik heb geen enkele allert ontvangen Emoticon: Party!



Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line
 

Zou je in je spam-folder kunnen kijken? Ze zijn namelijk wel verstuurd. Emoticon: Puh!



oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line
 

Als die emailbox net zo georganiseerd is als de site dan zullen gedane boekingen ook wel ergens in terecht komen. Het is kennelijk niet zo druk, tja dan moet je dat hier even laten weten natuurlijk. Toch? Emoticon: Nice


It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line
 


On 28-08-2011 02:56 Jeroen wrote:
Zou je in je spam-folder kunnen kijken? Ze zijn namelijk wel verstuurd. Emoticon: Puh!
Of het gebruikte email-adres hier is niet meer in gebruik, dat kan natuurlijk ook.



oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line
 

Of zo'n site zou geen hobby moeten zijn maar gewoon net als ticketindonesia.info een gewoon bedrijf. Dit is niet iets wat je er even bij doet in de avonduren. Emoticon: Party!


It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Nou ja, sommigen wel kennelijk. Kan ook wel, met een paar reserveringen per week is dat wel te doen, maar als het eenmaal procesmatig moet, dan zal er toch een andere oplossing moeten komen.

Verder ontbreekt het op de website gewoon aan info (zoals ik al eerder aangegeven heb, waar niet op gereageerd wordt). Geen FAQ, geen voorwaarden, dus ik zou niet eens weten hoe ik mijn tickets moet wijzigen/annuleren of wat ik moet doen als de maatschappij de vlucht schrapt. En da's een beetje eng.



thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 

ik weet het niet hoor maar ik voel hier wat vijandigheid , eerst steelt men mijn idee en vervolgens gaat men de boel afzeiken?
Ik heb aardig wat mensen geholpen en het zijn allemaal tevreden mensen zoals je ook in eerdere berichten kunt lezen.
De website is een leuke toevoeging maar was geen pre in de dienstverlening.
Verder was er gewoon nog geen tijd om de site af te maken maar daar word nu aan gewerkt.in tegenstelling tot mensen die in de tuin liggen bij te komen van een vermoeiend avondje tv kijken :-)
Verder vind ik het nog steeds een slechte zaak dat een forum medewerker ideeen van de leden eigen maakt , echter valt daar natuurlijk weinig aan te doen.
Het is en blijft gewoon niet netjes wat de argumenten ook zijn.
Verder is er een pand gehuurd en word 1 en ander dus omgezet in een echt bedrijf zoals men eerder opperde en kan men gewoon binnen lopen wanneer men daar behoefte aan heeft. Verder Yerun is natuurlijk alle info te vinden op de website van de maatschappijen zelf. Ten slotte was ik enkel een bemiddelende partij.
wat betreft e-mail , de nieuwsbrieven komen wel aan , allerts niet.
ik zie ook nergens een optie om het email adres aan te passen.





thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 


On 28-08-2011 05:28 oyibo wrote:
Of zo'n site zou geen hobby moeten zijn maar gewoon net als ticketindonesia.info een gewoon bedrijf. Dit is niet iets wat je er even bij doet in de avonduren. Emoticon: Party!


zoals je aan het design van de site ziet word er proffesioneel aandacht aan besteed en spreekt men niet meer van een hobby , of zoals het eigenlijk was ontstaan een vriendelijke hand bieden aan degene die het nodig hadden.
ik weet ook niet of je iets wat vanuit de tuin gerunt word een bedrijf kunt noemen , enkel omdat er toevallig een website is?
Dat iemand hier besluit om maar exact hetzelfde te gaan doen heeft de prioriteit natuurlijk ook doen afnemen :-) en dat het allemaal even duurt heeft zo zijn reden natuurlijk en rome is tenslotte ook niet in 1 dag gebouwd Emoticon: Party!



elsbeth
User
spacer line
 

Ik heb (weliswaar 2 jaar geleden) binnelandse vluchten geboekt via Thephamtom. Allemaal prima geregeld, wat ik me herinner ook behoorlijk snel.
Dit jaar via Ticket Indonesia, ook prima. Waarom elkaar het licht in de ogen niet gunnen? Kan toch best naast elkaar? Ik ben het ermee eens dat de website in orde moet zijn als die genoemd wordt, maar als je the phnatom laat weten waar je heen wilt, regelt hij het vast net zo prima als 2 jaar geleden. Zo niet, dan lijkt het me tijd om dat hier op te schrijven. Maar niet eerder!
Ik proef hier ook een enorme genoegzaamheid als er bij een ander dingen niet klopen. Waarom zo'n naar toontje?



thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line
 


On 28-08-2011 20:11 elsbeth wrote:
Ik heb (weliswaar 2 jaar geleden) binnelandse vluchten geboekt via Thephamtom. Allemaal prima geregeld, wat ik me herinner ook behoorlijk snel.
Dit jaar via Ticket Indonesia, ook prima. Waarom elkaar het licht in de ogen niet gunnen? Kan toch best naast elkaar? Ik ben het ermee eens dat de website in orde moet zijn als die genoemd wordt, maar als je the phnatom laat weten waar je heen wilt, regelt hij het vast net zo prima als 2 jaar geleden. Zo niet, dan lijkt het me tijd om dat hier op te schrijven. Maar niet eerder!
Ik proef hier ook een enorme genoegzaamheid als er bij een ander dingen niet klopen. Waarom zo'n naar toontje?


ik sluit me 100% aan bij deze woorden.
ik heb totaal geen moeite met ticketindonesia.info en als er daar wat geld verdiend kan worden zeg ik silakan :-)
alleen de wijze waarop het tot stand is gekomen vond ik niet erg netjes.
en net als mijn voorganger lees ik nare toontjes in de voorgaande berichten.
opbouwende kritiek is welkom maar laat die nare toontjes gewoon weg.
ook is het niet nodig om fake aanvragen te doen , als je iets wilt weten vraag het gewoon.
verder zal ik de heer piet snot en anderen natuurlijk gewoon beantwoorden :-)



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Idee stelen? Nah, denk niet dat dat het geval is, want even een website optuigen en even later deze publiceren nadat iemand 'een idee' publiceert gaat natuurlijk niet werken. ticketindonesia.info is het product van anderhalf jaar hard werken, aandacht voor wat klanten vragen, de problemen die maatschappijen hebben met hun vluchten. Hierdoor is er nu een systeem dat voor 95% alle problemen afdekt.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.elsbeth; Maar daar gaat het ook niet om, je/hij mag hier gewoon reclame maken, ik gaf alleen aan wat er allemaal nog niet af was aan je website. Je hebt geen algemene voorwaarden, maar moet er wel mee akkoord gaan bijvoorbeeld. Dat lijkt me absurd, of moet ik de algemene voorwaarden eerst opvragen voordat ik ga reserveren? Dat kan, maar is omslachtig natuurlijk. Dat moet toch een uiterste priorieit zijn voor iemand die iets wil verkopen.

En zo zijn er meer, want door een opmerking van een gebruiker hier kan zijn website uberhaupt gebruikt worden nu, omdat de datum-selectie gewoon NIET werkte tot 2 dagen geleden. Tja, mij heb je er niet mee, maar om dan zo af te geven op indahnesia.com is te gemakkelijk als je het mij vraagt. Maar het mag, gezien ik diegene ben die bepaald wat ik hier toelaat. En met zulk kinderachtig gedrag moet men er niet van opkijken dat dit ingeperkt wordt.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.thephantom; valse aanmeldingen weglaten? Natuurlijk heb je die liever niet, ik ook niet, maar als je de echte rotzooi automatisch weggooit en de 'halve nepaanvragen' behandeld, dan zul je zien dat mensen later met hetzelfde IP-adres of email-adres alsnog een correcte aanvraag doen. Dat is een bedrijfsmatige tip die ik je gratis wil geven.

Nog een gratis tip: vermeld welke betaalmethoden mogelijk zijn. Dat voorkomt teleurstelling als je iets niet aanneemt en de klant er van overtuigd is dat dit wel kon (ik bedoel hiermee te zeggen dat de klant niet leest, en je ze er dan vriendelijk op kunt wijzen).



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

Hier nog een tip: als ik een vlucht geselecteerd heb en ik klik per ongeluk (of expres) op 'more flights' dan kan ik niet meer verder en krijg ik ook geen melding te zien waarom dit zo is. Er zou naar mijn bescheiden mening een tekst moeten komen staan of een 'terug' knop om die extra vluchten ongedaan te maken en verder te gaan met de eerder geselecteerde vlucht(en).



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

En omdat ik toch alles fout doe, loop eens door je teksten heen, woorden als 'importend' en 'arrivel' zijn gruwelijk fout. Ik zeg niet dat ik geen fouten maak, maar dit zijn woorden in basisteksten op je site, vrij essentieel dus ook. Zo, dat was het mierenneuken wat ik eigenlijk achterwege wilde laten, maar ach.. boeiend. Emoticon: Laugh out loud



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 

En nog iets, gewoon omdat ik je eigenlijk gewoon een schmiecht vind nu:

en net als mijn voorganger lees ik nare toontjes in de voorgaande berichten.
opbouwende kritiek is welkom maar laat die nare toontjes gewoon weg.
je hebt mijn tips dus wel gelezen, maar besluit ze lekker te negeren (of er niet op te antwoorden, is voor een KLANT hetzelfde!) en gaat even later over 'de toon van'.. zeuren.. Zak in de stront zeg.. Emoticon: Nooo

jij dan ikke, gak level deh. Emoticon: Bye bye




You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.



76,262,944 topic views - 234,447 posts - 13,692 topics - 25,292 members - last post @ 23-10-2019 20:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,748,860 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com