indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

petermax
User
spacer line

wil je voor mijn 4 ticket boeken van uit kuala lumpur naar medan en denpassar naar kuala lumpur want ik kom niet in je email ik wacht op n bericht dan hoor je wel wanneer we gaan

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Beste Mensen

Vanwege enorme drukte blijft het er soms bij om dit topic na te lezen.
Indien men een ticket wil boeken kan men een e-mail sturen naar

infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.lionair.eu

De website zal binnenkort ook online komen

spacer line  

On 04-02-2009 07:14 thephantom wrote:
Beste Mensen

Vanwege enorme drukte blijft het er soms bij om dit topic na te lezen.
Indien men een ticket wil boeken kan men een e-mail sturen naar

infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.lionair.eu

De website zal binnenkort ook online komen

Even een off-topic vraagje:
Wat vind Lion Air ervan dat je hun complete website kopieert?

spacer line  

Ik snap trouwens nog steeds niet wat het probleem is om bij Lion zelf te boeken. Gister weer zonder problemen gewoon online met mijn NL creditkaart geboekt...

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

On 04-02-2009 08:35 ouwe bekende wrote:

...

Even een off-topic vraagje:
Wat vind Lion Air ervan dat je hun complete website kopieert?

inderdaad een off-topic vraag.
en ik meende dat ik vertelde dat de website binnenkort online komt.
De layout momenteel is enkel om de systeemkoppeling met lionair te testen.
Verder , is indonesie niet het grootste kopieerland ter wereld?
Wat voor creditcard gebruik je want zover ons bekend worden enkel credit cards geaccepteerd die door een bank in indonesie zijn uitgegeven.
Verder lijkt het alsof je er vanuit gaat dat iedereen een credit card bezit.

spacer line  

On 04-02-2009 13:11 thephantom wrote:

...

is indonesie niet het grootste kopieerland ter wereld?

Volgens mijn gegevens is Lionair.eu geregistreerd op naam van een in Groningen woonachtende persoon met een Nederlandse achternaam...

Is dat typische Indonesische gemakzuchtige kopieergedrag nu ook al overgeslagen naar Nederland?

Is toch niet normaal meer! Heeft men nou helemaal geen respect meer voor iemands eigendommen op het net!
Dat er gejat wordt als de raven op het net is bekend maar dat men nu ook al iemands anders domeinnaam gaat registreren gaat wel heeeel erg ver!

spacer line  

On 04-02-2009 13:11 thephantom wrote:

...

Wat voor creditcard gebruik je want zover ons bekend worden enkel credit cards geaccepteerd die door een bank in indonesie zijn uitgegeven.

Gewoon een Mastercard!

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Op 04-02-2009 14:54 schreef ouwe bekende:

...

Volgens mijn gegevens is Lionair.eu geregistreerd op naam van een in Groningen woonachtende persoon met een Nederlandse achternaam...

Is dat typische Indonesische gemakzuchtige kopieergedrag nu ook al overgeslagen naar Nederland?

Is toch niet normaal meer! Heeft men nou helemaal geen respect meer voor iemands eigendommen op het net!
Dat er gejat wordt als de raven op het net is bekend maar dat men nu ook al iemands anders domeinnaam gaat registreren gaat wel heeeel erg ver!

schijnbaar ben je niet erg bekend met het internet ouwe bekende
domeinnamen kunnen nooit iemands eigendom worden , deze huur je tegen een jaarlijkse vergoeding.
verder stond in mijn bericht dat de site binnenkort online zou komen en dus niet nu.
Het lijkt me dan ook netjes om te klagen op het moment dat ik zeg dat hij officieel online is.
verder vind ik je opmerking wel grappig
Toen ik nog in nederland woonde vond ik in elk huis waar een computer stond wel gekopieerde software en gekopieerde films.
Zelfs bij mijn vriendenkring die bij de politie werken gingen de illegale cd's in de omloop.
Maar om deze topic even weer richting ontopic te duwen.

de website is binnenkort online.
mensen kunnen een email sturen naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.lionair.eu

spacer line  

LION AIR is een handelsmerk/handelsnaam, die mag je niet zomaar overnemen, laat staan complete content van hun site kopiëren. Vandaar dus mijn vraag wat Lion Air ervan vond toen U hun toestemming vroeg om hun naam met een EU extensie te gaan gebruiken.

Ik begrijp dat U in Indonesië woont? Dan is het U vergeven. Het is nou eenmaal bekend dat, na gelang het aantal jaren dat men verblijft tussen de Indonesiërs, de hersenen langzaam afstompen en normen en waarde vervagen.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Hoho, ouwe bekende,
laat iedereen in zijn/haar waarde. Om nu gelijk te zeggen dat iedere belanda die in Indonesie woont afstompt is wat te ver gezocht.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
hallo allemaal!!!
Eindelijk....... het registreren is me nu gelukt, om hier te kunnen reageren.
(sja, wat zou ik nu weer fout gedaan hebben)
Ik heb via Thephantom tickets besteld, en hij heeft dat uitstekend geregeld!!
Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

THANKS Thephantom!!!! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
groetjes Pauline

spacer line  

On 06-02-2009 08:49 ouwe bekende wrote:
LION AIR is een handelsmerk/handelsnaam, die mag je niet zomaar overnemen, laat staan complete content van hun site kopiëren. Vandaar dus mijn vraag wat Lion Air ervan vond toen U hun toestemming vroeg om hun naam met een EU extensie te gaan gebruiken.

Ik begrijp dat U in Indonesië woont? Dan is het U vergeven. Het is nou eenmaal bekend dat, na gelang het aantal jaren dat men verblijft tussen de Indonesiërs, de hersenen langzaam afstompen en normen en waarde vervagen.

Lionair van waar ? NL, COM, EU, NET, enz. . . . !!

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

spacer line  

Hallo ouwe bekende:
Waar slaat dit nou op?? Wat een belediging om te zeggen dat je hersenen langzaam afstompen, normen en waarden vervagen na gelang het aantal jaren dat men verblijft tussen de Indonesiers!!

Ik ben prima geholpen door Thephantom!!!!!!!! Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Ook al kopieert ie een hele website, of een hele kledinglijn van D&G!!!!
Trouwens, van origine ben ik Indonesisch, maar woon in Nederland en ik begin hier ook al aardig af te stompen, maar ja, zal komen door die Nederlanders hierzo!! En Normen en waarden??
Wat is da ook alweer?? Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

groetjes Pauline

spacer line  

On 17-02-2009 12:47 pauline2009 wrote:
Hallo ouwe bekende:
Waar slaat dit nou op?? Wat een belediging om te zeggen dat je hersenen langzaam afstompen, normen en waarden vervagen na gelang het aantal jaren dat men verblijft tussen de Indonesiers!!

Ik ben prima geholpen door Thephantom!!!!!!!! Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Ook al kopieert ie een hele website, of een hele kledinglijn van D&G!!!!
Trouwens, van origine ben ik Indonesisch, maar woon in Nederland en ik begin hier ook al aardig af te stompen, maar ja, zal komen door die Nederlanders hierzo!! En Normen en waarden??
Wat is da ook alweer?? Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

groetjes Pauline

Ik zou U natuurlijk iets kunnen uit leggen over intellectuele eigendomsrechten, zoals bijv. het 'merkrecht' maar aangezien U zelf al aangeeft van Indonesische afkomst te zijn is dat natuurlijk helemaal niet aan U besteed...

spacer line  

Ik denk dat LION-AIR hier geen problemen mee heeft, is gewoon een extra mogelijkheid voor hen om tickets te verkopen. En merknaam?? Wat moeten ze in Rotterdam wel niet denken. Daar zit toch ook LION_AIR?
Néé hier kun je toch geen problemen mee hebben, of je moet tegen LION-AIR zijn!!

Tis gewoon een leuke service !!

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Peter, ik heb je een mail gestuurd! Ja tis maar ff dat je het weet. Laat even wat horen, thanks Emoticon: Party!

Sorry Yerun dit was ff of-topic, excuus Emoticon: Blush

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Zo , even tijd gevonden om hier eens weer te kijken.
Ouwe bekende is lekker op dreef ja?....
Vraag me af wat hem precies dwars zit.
afgestompte hersenen? merkrecht? kopieren? beledigingen richting indonesiers?
Even een vraagje , als er in nederland een supermarkt is die vermeld volgende week open
loopt u dan ook naar binnen om kritiek te geven dat alles nog niet netjes is?
merkrecht?? wel ik kan me niet herrineren dat ik een bedrijf op ga starten met de naam Lion Air.
Namen van websites hebben geen merkrecht.
Is ouwe bekende welleens in Indonesie geweest?
Gezien hoeveel winkels de naam Matahari hebben gelijk aan de supermarktketen?
Wellicht moeten we dat OUDE in zijn naam letterlijk nemen en poepte de beste man net in zijn broek
toen hij dit onderwerp las. in dat geval is het hem vergeven.

Sabar Pa..

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ouwe Bekende heeft gelijk voor wat betreft de opmerking over merkrecht.

In hoever die arm gaat, daar komt de registrant vanzelf achter zodra de rechtmatige eigenaar er werk van gaat maken. Dan is de site snel afgelopen inderdaad.

En............................. dat zou dan ook niet eerste keer zijn, en zeker niet de laatste.

Zonder toestemming zoiets ingang zetten is tricky.
Maar ik wens je er niks minder succes mee phantom. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. ouwe bekende: staat Indahnesia.com als start pagina ingesteld? Of komt u ook wel eens verder dan deze site?
Het is een service voor extra tickets, niks meer !!

Uppie
User
User icon of Uppie
spacer line

Hey thephantom
Weet jij hoe ik het beste een ticket kan regelen van medan of padang naar manado?
Kan dat ook via jou? en wat zijn ongeveer de kosten?

uppie

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

helemaal even offtopic zal ik even uitleg geven omtrent domeinnamen omdat hier toch wat misverstanden optreden. Dit omdat ik toevallig zelf een hostingbedrijf bezit.
Op de site lionair.eu worden tickets verkocht voor lionair indonesie.
Nu is het zo dat als men een .eu domeinnaam wil registreren het bedrijf in de eu gevestigd moet zijn. Omdat lionair indonesie niet gevestigd is in de eu kan dit bedrijf geen aanspraak maken op de domeinnaam en is dus niet zoals hier vermeld word de rechtmatige eigenaar (eigenlijk huurder).
Lion Air gevestigd in nederland kan echter wel een beroep doen op dit domein.
Maar om dit te kunnen moet het bedrijf aantonen dat de huidige registrant totaal geen affiliatie heeft met de naam lionair Wel omdat in dit geval tickets worden verkocht voor lionair indonesie heeft de domeinnaam rechtstreeks affiliatie met de naam lionair en zal de claim van lionair nederland worden afgewezen. In dat geval geld wie de naam het eerst registreerd is de rechtmatige eigenaar.
Omdat verder oude bekende al commentaar leverde voordat de werkelijke site online is heb ik vast een deel van de werkelijke layout geupload en is het design van lionair verdwenen. Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is en de misverstanden uit de wereld zijn en we weer ontopic verder kunnen :-)

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Op 22-02-2009 16:33 schreef Uppie:
Hey thephantom
Weet jij hoe ik het beste een ticket kan regelen van medan of padang naar manado?
Kan dat ook via jou? en wat zijn ongeveer de kosten?

uppie

mail me maar even om hoeveel personen het gaat en wat de leeftijden zijn.

j.verheyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hqinternet.nl

spacer line  

Het is een bekend verschijnsel: Nederlanders die zich in allemaal bochten wringen om hun verblijf in het ‘paradijs’ te kunnen bekostigen. Ziet men met name veel in Bali waar men zich door gebrek aan ‘echte’ ondernemingsgeest met allemaal louche zaakjes bezighoud.
Ik zeg niet dat dit ook voor ‘de Phantom’ geld, misschien is ie gewoon echt zo naďef…

Ben iig wel blij dat mijn reactie indruk heeft gemaakt want zie dat inmiddels de beeldmerken van Lion Air eraf gehaald zijn (of nee, dat was slechts om "de koppelingen te testen" Emoticon: Wink ). Kijk, het gaat mij helemaal niet om Lion Air want daar heb ik helemaal niks mee. Wel stoor ik mij aan dat gemakzuchtige kopieergedrag. Vandaag is het Lion Air en misschien is mijn product volgende week wel aan de beurt…

Waarvan ik in mijn broek moet poepen ontgaat mij volledig, Indoneschische humor wellicht...?

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Op 24-02-2009 09:31 schreef ouwe bekende:
Het is een bekend verschijnsel: Nederlanders die zich in allemaal bochten wringen om hun verblijf in het ‘paradijs’ te kunnen bekostigen. Ziet men met name veel in Bali waar men zich door gebrek aan ‘echte’ ondernemingsgeest met allemaal louche zaakjes bezighoud.
Ik zeg niet dat dit ook voor ‘de Phantom’ geld, misschien is ie gewoon echt zo naďef…

Ben iig wel blij dat mijn reactie indruk heeft gemaakt want zie dat inmiddels de beeldmerken van Lion Air eraf gehaald zijn (of nee, dat was slechts om "de koppelingen te testen" Emoticon: Wink ). Kijk, het gaat mij helemaal niet om Lion Air want daar heb ik helemaal niks mee. Wel stoor ik mij aan dat gemakzuchtige kopieergedrag. Vandaag is het Lion Air en misschien is mijn product volgende week wel aan de beurt…

Waarvan ik in mijn broek moet poepen ontgaat mij volledig, Indoneschische humor wellicht...?

Waar ik me aan stoor is mensen die gaan brullen voordat iets daadwerkelijk online komt.
Reacties geven zonder het bericht goed door te lezen enz.
Verder stoor ik me aan het feit dat er mensen beledigd worden zonder enige aanleiding.
Ouwe bekende , je reactie heeft totaal niets te maken met de layout die nu online is.
Verder woon ik niet in Bali en de enige bochten waar ik mij doorheen moet wringen is het verkeer hier. Een excuses uwerzijde is wellicht hier terecht op zijn plaats.
Dergelijke dingen vergen nu eenmaal tijd.

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Beste Mensen

Vanaf heden kan ik ook vliegtickets van Mandala en Airasia verzorgen.
Men kan nu dus kiezen uit Lion Air , Mandala of Air Asia

voor meer info kan men mij emailen op j.verheyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hqinternet.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,606,903 topic views - 228,766 posts - 13,635 topics - 19,582 members - last post @ 20-10-2018 08:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,881,424 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com