indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wie heeft er reeds ervaringen met Qatar Airways. Aangezien het een 5 sterren maatschappij is er verder weinig te vinden op het internet over reiservaringen.
Alvast bedankt. Emoticon: Bye bye

agungriza
User
spacer line

Ga eens naar www.turbulentie.nl, knop vliegervaringen, zoek Qatar airways en je ziet 5 vliegervaringen, niet veel, maar men is er wel tevreden over.

Ga ook eens googlen in het engels, "fly experience with Qatar airways" en je krijgt een aantal mogelijkheden.

succes Emoticon: Smile

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Die 5-sterren zijn ze niet waard, en hebben ze geloof ik al niet meer.
Redelijk goede airline, Doha ben ik vaker geweest, behalve het hoge Marrokanengehalte is het op zich wel ruim opgezet maar charmante vrouwen hoef je daar niet te verwachten. Vliegtuigen en veilig en schoon maar niets bijzonders. Voor mij een 3-sterren airline (KLM 2-sterren en Singapore 5)

Gracias. Sama sama

rspelmink
User
spacer line

helemaal mee eens kiwi... zitten boven KLM, kuwait en gulf... maar halen het zeker niet bij MAS/singapura. Wellicht is de service op langere vluchten iets beter, maar tussen de arabische hubs stelt het niet al te veel voor!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,347,246 topic views - 223,760 posts - 13,516 topics - 16,725 members - last post @ 20-11-2017 05:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,323,679 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com