indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

chirpy
User
spacer line

Ik zoek me wezenloos op de site, maar kan het niet vinden. Hoeveel kost het nu om Bali weer te mogen verlaten? Is het beter dan in rph, dollars of euri te betalen? Bij voorbaat dank.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bedoel je de luchthavenbelasting of de fiskal taks?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ik begrijp het ook niet helemaal...overigens vind ik die "fiscal" een schending van de basale mensenrechten, lees ik immers in artikel 13 van de universele verklaring van de rechten van de mens

"Artikel 13

* Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat.
* Een ieder heeft het recht welk land ook, met inbegrip van het zijne, te verlaten en naar zijn land terug te keren... Emoticon: Party!

Had eigenlijk nog achter moeten staan ...zonder het betalen van een debiele vertrekbelasting

Gracias. Sama sama

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

als ik mij goed herinner was het ongeveer 100.000 Rp (= minder dan 10 euro) om het land te verlaten. ik zou in Rp betalen!

Deewee
User
spacer line

Als ik me niet vergis is het 150.000 IDR. pp. en je moet in Rp betalen toch? Dacht dat het begin dit jaar omhoog gegaan was.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-09-2008 18:51 chirpy wrote:
Ik zoek me wezenloos op de site, maar kan het niet vinden. Hoeveel kost het nu om Bali weer te mogen verlaten? Is het beter dan in rph, dollars of euri te betalen? Bij voorbaat dank.

Als je wilt weten wat de luchthavenbelasting vanaf DPS is dan moet je dus 150.000 RP betalen. Niet in USD of Euro's maar alleen mogelijk in Rupiahs!!!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,289,886 topic views - 234,448 posts - 13,692 topics - 25,294 members - last post @ 24-10-2019 00:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,754,583 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com