indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo allemaal,
door mijn reizen door IndonesiŽ ben ik helemaal gek geworden van Pocari sweat. Als ik terugkom naar Nederland koop ik altijd zakjes om het thuis te maken.. Net echt Emoticon: Smile
Alleen het eind komt in zicht bij de voorraad die ik nog heb en ik moet nog een paar maanden wachten voor ik weer terugga..
Heeft er iemand een idee waar je Pocari sweat in Nederland kan kopen? zakjes, tabletten of in blik..

agungriza
User
spacer line

Hallo, je kan ze bij enkele toko.s kopen, die blauwe blikjes Pocari sweat, oa. bijeen Indische toko bij Hoog-Catharijne in Utrecht en in het centrum van A'dam, dicht bij de Nieuwmarkt. Ik zal de naam opzoeken.

made.
User
spacer line

ja! echt waar?
super!
Als je de naam of adres weet van die in utrecht maak je me heeeeeel blij! Emoticon: Nice

made.
User
spacer line

welke toko wordt bedoeld?
als ik het weet ga ik zo richting Utrecht..

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Made,
Bel even naar Toko Semarang, Danckertstraat 77 te Den Haag. Tel. 070 - 3464443.
Semarang zit al ruim 60 jaar in Den Haag en als je iets niet kunt vinden, dan hebben zij het wel.
Veel succes,
gr Merapi

made.
User
spacer line

helaas.. Emoticon: Nooo
ze hebben het niet..
wel bedankt, merapi

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

He wat jammer Made, maar ik kijk verder voor je! Emoticon: Bye bye

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Made,

Pocari Sweat komt oorspronkelijk uit Japan dus misschien moet je het in die hoek zoeken.
Ik vind het wel grappig; ik heb dat met Extra Joss (lekker op z'n Indo's met melk...... en ook in zakjes). D'r gaat altijd een ladinkje mee terug naar Nl maar tis altijd te weinig. Ik ga zometeen naar Sang Lee (Eindhoven en redelijk groot) Ik kijk wel ff of ze het hebben. En anders wat mensen vragen om het voor je mee te nemen want het kost en het weegt niks natuurlijk. Ik wil tzt wel wat meenemen hoor maar dan moet je wel tot eind januari wachten (want dan ben ik pas weer terug)........

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Helaas Made geen Pocari Sweat hier Emoticon: Nooo

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Ik drink pocari alleen als ik de schijterij heb om snel weer vocht aan te vullen. pocari is eigenlijk een pep middel en dat moet je niet te pas en te onpas drinken.Je kan er zelfs verslaaft aan raken. Emoticon: Yummie! Emoticon: Party!

Shalom

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 20-09-2008 16:49 Bokito wrote:
Ik drink pocari alleen als ik de schijterij heb om snel weer vocht aan te vullen. pocari is eigenlijk een pep middel en dat moet je niet te pas en te onpas drinken.Je kan er zelfs verslaaft aan raken. Emoticon: Yummie! Emoticon: Party!

Ik heb nooit gehoord dat er iets van cafeine in zit, er zit wel veel suiker en in en bepaalde zouten/elektrolieten zoals natrium en kalium etc. Ik denk dat het pas giftig is als je liters per dag drinkt. Verder kan het niet zoveel kwaad lijkt me.

Gracias. Sama sama

made.
User
spacer line

Hee Annemieke, wat lief van je!
Ik ben er zelf eerder, vertrek eind november gelukkig weer ff voor een paar weken!

eh Bokito, verslavend? echt waar? Dan denk ik dat ik verslaafd ben :-)
Als je de ingredienten bekijkt dan zit er een geen middel in wat verslavend zal moeten werken, redbull zal dan verslavender moeten zijn !?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Dit zit er allemaal in. Zit er iets bij dat niet goed is? Emoticon: Blush Kan ik me niet voorstellen als het uit Japan komt....
Nutritional Facts per 100 ml:
Electrolytes Concentration mEq/L Calories 26Kcal Na+ 21.0 Protein 0 K+ 5.0 Fat 0 Ca2+ 1.0 Sugar 6.7g Mg2+ 0.6 Sodium 49mg Cl 16.0 Calcium 2mg Citrate3- 10.0 Potassium 20mg Lactate+ 1.0 Magnesium 0.6mg

On 20-09-2008 17:09 made. wrote:
Hee Annemieke, wat lief van je!
Ik ben er zelf eerder, vertrek eind november gelukkig weer ff voor een paar weken!

Ehm............ ja maar als ik eind januari terugkom betekent niet dat ik er al niet veel eerder ben...... Emoticon: Smile Ik ga ook eind november..... Emoticon: Puh!

gr
AM

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Made, op ebay is het verkrijgbaar,
Nou Bokito en Kiwi: zo onschuldig is dat drankje dus niet..
Is het te vergelijken met Red Bull ea, wat vollop in NL verkrijgbaar is?
Heb het een keer geproberd, kreeg hartkloppingen, gelijk mee gestopt!

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

:
Electrolytes Concentration mEq/L Calories 26Kcal Na+ 21.0 Protein 0 K+ 5.0 Fat 0 Ca2+ 1.0 Sugar 6.7g Mg2+ 0.6 Sodium 49mg Cl 16.0 Calcium 2mg Citrate3- 10.0 Potassium 20mg Lactate+ 1.0 Magnesium 0.6mg

Beste Merapi,

Dit is allemaal onschuldig spul waarvan je zonder problemen zeker enkele liters/dag kan drinken. Er zit geen cafeine bij of andere pepspul waarvan je hartkloppingen kan krijgen zoals Red Bull of Golden Power!

Gracias. Sama sama

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Made,
De Firma die Pocari op de markt brengt is Otsuka Pharmaceutical Co.Ltd.
Tik Otsuka in op Google en je krijgt hun website en contact/info
groetjes Merapi Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,040 posts - 13,697 topics - 25,808 members - last post @ 20-11-2019 23:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,918,529 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com