indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik ga volgene maand voor een jaar richting Bali en ben alvast aan het orienteren via internet; ik ben op zoek naar woonruimte voor 1 persoon, het liefst in de buurt van Kuta.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hey Janne,
Wat het overwegen waard is, is om eens te kijken of je een deal kunt sluiten met een hotel(letje). Voor een vastbedrag per maand daar verblijven. Kun je nog onderhandelen over schoonmaken en ontbijt. Het heeft voor een hotel het grote voordeel dat ze gegarandeerd een inkomen hebben van een kamer voor langere tijd.
Succes

Begin de details te vergeten

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Topic titel aangepast Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

handoko
User
spacer line

Hoi Janne,Je kan in kuta een kamer huren dan kan je op je gemak kijken naar een goedkoper adres.Er zijn er genoeg die je per jaar kan huren.Zelf ga ik in november er heen.Bij SUJI poppieslane2 kan je voor 10,00 per dag een leuk huisje huren.Succes.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Salesmen, hou es op met spammen. Een keer is wel genoeg.

From Dayeuhkolot with love

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 31-03-2009 19:05 monyet wrote:
Salesmen, hou es op met spammen. Een keer is wel genoeg.
Dat is het zeker, nog beter is nul keer in dit geval. Emoticon: Puh!

markiov
User
User icon of markiov
spacer line

Als je een huisje wilt.. stuur me dan een berichtje. Weet een paar hele leuke in Kuta. hopelijk zijn ze dan nog niet bezet. en voor niet al te veel geld

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,021,941 topic views - 240,859 posts - 13,736 topics - 34,569 members - last post @ 05-03-2021 17:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,043,702 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com