indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marcel70
User
spacer line

De INA is dus een advies/boekhoudburo en ik zou willlen weten of iemand hier al enige ervaring mee heeft.
Ik hoor het graag
Marcel

Becik ketitik olo Ketoro

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Hi Om ,

Heb je al ervaing met die club ?
Mss kan je hier vertellen.

Ik denk(weet zeker) dat er veel ervaringen zijn van zakenmensen , INA is tenslotte een Kamer van Koophandel van Benelux.
Al tig jaren.

Elke zakenmensen uit Benelux die zaken willen doen met Indonesia zal wel INA raadplegen .Denk ik dan .

Hoe is het met je "kroepoek fabriek " ? Emoticon: Wink

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Hitami
User
spacer line

INA indonesia heb ik veel mee te maken, vooral met elmar bouma, hij is de directeur.
Hij ken Indonesia erg goed en spreek ook bahasa indonesia.

INA nederland is wel erg slechts. Mw Maas is niet te vertrouwen en mist de capaciteit.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik vind dit een tricky topic, omdat er meteen op de man/vrouw kan worden gespeeld. INA is immers niet zo'n grote organisatie en heeft een paar key spelers.
Wat Hitami hier doet en zegt over Isje vind ik walgelijk en onbetamelijk.

INA is in Indonesie een professionele organisatie waar veel informatie kan worden ingewonnen over het zakendoen in Indonesie. Zowel legal als ook bijvoorbeeld marktonderzoek.

Begin de details te vergeten

marcel70
User
spacer line

Johan
Ok duidelijk,ik had dit topic niet geopend om op de man de spelen hoor.
Ik vroeg me echt af wat de INA al niet doet voor de zakenmensen in Indonesie en andersom.

Voor Sidia
Jij weet het toh??? Met al dat vasten en het het suikerfeest gaan die kroeppops van mij erwel in denk Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Pareng OM sid Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand

Becik ketitik olo Ketoro

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Seh Marcel ,
als ik in indonesia ben , wil ik wel jou krupuk proeven. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

marcel70
User
spacer line

Kapan dong Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Confused Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Becik ketitik olo Ketoro

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,716,369 topic views - 242,044 posts - 13,758 topics - 35,455 members - last post @ 20-10-2021 20:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,444,311 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com