indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Jeroen Claase had er nog nooit van gehoord maar zijn liedjes zijn mooie......

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Ckckck.

Ya empun......masih aksen Belanda!

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Ik luister momenteel trouwens hier naar. En mooi meegenomen; Sundanese jongens zien er goed uit.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

kan Teh Euis wel heel erg waarderen, muziek zitten volgens mij die wayu roche en ega robot achter....

En Darso is helaas vorig jaar overleden, clip vlak bij mij thuis op genomen, dit is calung muziek....

en dit liedje jaagt nog steeds mensen de stuipen op het lijf, was verboden tijdens de suharto tijd, gerwani (de vrouwen vleugel van de indonesische communistische partij draaiden het altijd tijdens bijeenkomsten) maar onschuldig en prachtig liedje, gaat over een arme vrouw die waterspinazie eet en op de markt verkoopt. hebben van deze lp en de lp van lilis suryani waar dat nummer ook op stond kon je een flinke gevangenis straf opleveren, martelen enz. is me gelukt om zowel deze als die van lilis op de kop te tikken, zijn nu echt redelijk zeldzame platen, vrijwel allemaal vernietigd in de suharto tijd:

ah en lili's versie:

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Een verzameling van Samsons gaat zo mee naar de gym. Tof voor op de treadmill.

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Weer eens een nummer van mijn favoriete brownies *. Ik denk dat Noah trouwens nog Peterpan heette toen het nummer werd uitgebracht. Wat ik ook erg waardeer aan deze groep, is dat Ariel een hekel aan playback heeft en dat ze bijna altijd live zullen zingen (en vaak ook spelen). Ook in tv shows e.d.

*Brownies staat voor brondong manis. Dus zoete popcorn. Maar in de Indonesische straattaal betekent het knappe jonge kerel(s).

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Om te tonen dat niet alles van Ahmad Dhani slecht is:

Vooral deze hoor ik graag:

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Lieve zelfs de campagne clip is goed, het nummer "I will rock you" is natuurlijk een fantastisch nummer, met de aangepaste tekst Prabowo - Hatta hakt dat nummer er lekker in als je het op een berg tv stations zo'n 20 keer per dag voor je snuffert krijgt.
Hij had dat jasje niet aan moeten trekken, het is overigens niet de eerste keer dat hij dat droeg, in de clip van "Immortal love song" droeg hij het ook.
Dat ligt bij een verkiezing anders, dan zijn de ogen van de wereld op je gericht en kan je er op wachten dat je gefileerd wordt bij iedere foute zet.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ben dit tegen gekomen een Amerikaans versie in Keroncong Remix leuk om te horen,, Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,323,535 topic views - 223,753 posts - 13,516 topics - 16,725 members - last post @ 19-11-2017 18:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,308,876 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com