indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Enige tijd terug kocht ik de Pandora Atlas uitgave 'Indonesië' , auteur Kees Ruys.
2e druk, cop. 2003, isbn 9025415873 (Poema en Pandora Pockets).

Bij lezing - ik kwam er niet meteen aan toe - meen ik op een hiaat gestuit te zijn. Dat wil zeggen, er ontbreekt naar mijn gevoel óf een hoofstuk óf een alinea óf een passage. Het gaat om de overgang van p. 553 naar p. 554.

Kunt andere lezers hier dit bevestigen? Ik meen dat het boek niet meer in de handel is.

spacer line  

Het is lang geleden dat ik 't gelezen heb (vond het overigens een erg vermakelijk boek), maar kan me niet herinneren dat ik iets gemist heb destijds. Ik kan het boek nu even niet vinden (heb het waarschijnlijk uitgeleend), maar mocht ik 'm snel vinden, dan kijk ik het nog even na.

spacer line  

Sorry, hoor net dat 't boek inderdaad uitgeleend is ... duurt ook nog wel even :-(
Kan je dus helaas niet verder helpen.

spacer line  

Monyet: het viel me pas op bij de tweede keer lezen.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

ik heb even mijn boek erbij gepakt....het is inderdaad een erg warrige overgang...maar als ik terug lees denk ik dat je het moet zien als het vervolg van pagina 532, waarbij ze bij pak Kusno arriveren? en dat het stuk ertussen een hele lange terugblik/uitwijding is?

spacer line  

Oh, voor de liefhebber. Ik ben afgelopen zondag op het boekenfestijn in Utrecht geweest, waar zijn laatste boek (voorouderlanden) voor een prikkie lag (euro of 7 - 10).

Het boekenfestijn komt ook nog naar Amsterdam (RAI), dus als je in de buurt bent Emoticon: Wink

http://boekenfestijn.nl/

spacer line  

De Voorouderlanden is een schitterend boek, kopen! Ik heb het grootste deel ervan gelezen toen ik op de luchthaven van Kuala Lumpur 8.5 uur moest wachten op mijn aansluitende vlucht naar Amsterdam ... ik heb me er niet verveeld!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Kritiyanto, denk je dat het klopt wat ik dacht? Want het was maar een wilde gok van mij hoor....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,141 posts - 13,703 topics - 27,449 members - last post @ 23-01-2020 03:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,592,257 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com