indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

secret108
User
spacer line

Ik zoek een contactpersoon die voor mij een RETOUR- ticket kan regelen vanuit Den pasar naar ambon......???? En wie weet wat de huidige prijzen zijn...?? Het is voor in de maand November voor 2 personen volwassen........???

Wie heeft voor mij een idee of een adres waar ik naar toe kan bellen ....?

Alvast bedankt en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg,
secret108

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Ik weet niet waar je verblijft in Bali, maar het hotel zou het voor jou kunnen regelen.
Anderzijds kun je de tickets bij aankomst in Bali zelf heel goed regelen via allerlei reisbureautjes.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 06-09-2008 19:06 Albert H wrote:
Ik weet niet waar je verblijft in Bali, maar het hotel zou het voor jou kunnen regelen.
Anderzijds kun je de tickets bij aankomst in Bali zelf heel goed regelen via allerlei reisbureautjes.

Geen enkele airline doet DPS-AMQ rechtstreeks, althans volgens www.flightstats.com.
Alternatief: DPS-UPG (Makassar) - AMQ meerdere vluchten/dag.

Goedkoop is het niet, voor een retourtje zal je toch al gauw aan de 1.6jt (120 euro) p.p. zitten in het laagseizoen. Te boeken in Bali zelf, in Indonesie geldt de regel niet dat hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is, normaal gesproken kan je een week voor vertrek nog het goedkoopste tarief boeken, behalve in de Ramadan.

Gracias. Sama sama

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Ik denk ook dat je via UPG moet vliegen.
Alhoewel www.flightstats.com niet altijd even compleet is.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Volgens mij is via Surabaya ook een (betere?) mogelijkheid.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

secret108
User
spacer line

Maar weten jullie ook de prijsklasse...?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ligt er geheel aan wanneer je wil vliegen en hangt vaak af van al dan niet aanwezige feestdagen in de buurt van je vliegdatum. Dus als je een meer gerichte datum hebt dan 'in november' dan is er vast wel iemand die richtprijzen kan noemen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,289,886 topic views - 234,448 posts - 13,692 topics - 25,294 members - last post @ 24-10-2019 00:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,754,563 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com