indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tonlui
User
spacer line

Omdat ik alleen maar ervaring heb met andere maatschappijen en niet met KLM mijn volgende vragen. Wie heeft er ervaring met het vliegen met KLM naar Jakarta. Met name de beenruimte interesseert mij omdat ik nogal lang ben uitgevallen! Maar ook alle andere informatie is welkom.
Vervolgens wil ik graag weten op welke luchthaven KLM een "technische stop" maakt en of je dan ook even uit het toestel mag.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

KLM heeft wat mij betreft erg krappe beenruimte!!
Volgens mij vliegen ze nog steeds via Kuala-Lumpur naar Jakarta. En mag je het vliegtuig even uit!

Het kan zijn, als het niet erg druk is, dat ze de vlucht combineren met MAS, als je dan geluk hebt en ze gebruiken het toestel van MAS heb je meer beenruimte.

Ook het personeel van KLM vind ik niet enorm vriendelijk, ook hier is MAS beter.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De stop is in Kuala Lumpur en je moet het vliegtuig uit, althans een jaar of 5 geleden, maar dat zal wel niet veranderd zijn omdat ze nog altijd samenwerken met MAS inderdaad.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

De laatste keer heb ik een stop in Singapura.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Kijk eens op http://www.seatguru.com/ Hier kun je de beenruimte van alle vliegmaatschappijen zien. Heb het destijds al een keer uitgezocht, maar klm heeft 8 cm. minder beenruimte dan Malaysian Airlines en Singapore Airlines. Ik ben zelf 1,98m.

tonlui
User
spacer line

Hartelijk dank voor de snelle reacties. Ik zag dat KLM een seatpitch heeft van 31" terwijl die bij Emirates 34" is. Derhalve: geen KLM.

spacer line  

Allemaal leuk en wel natuurlijk maar vaak scheelt 't wel bijzonder veel geld t.o.v. bijv. een SQ. Tegenwoordig moet je bij de KLM echter betalen voor nooduitgang stoelen (met erg veel beenruimte dus). Dat kost je 50 euro (per stoel) wat ik belachelijk veel vind, echter was KLM met die 50 euro (2x) nog immer stukken voordeliger dan de concurentie.

En tja, het is gewoon een eind vliegen en dan is mij die 50 euro qua beenruimte wel waard (door die beenruimte kon ik nu _wel_ een keer slapen ... uurtje of 6,7 Emoticon: Wink )

Tussenstop maak je in KL. Het is met name leuk voor rokers want doorgaans heb je daar net even tijd voor, voordat je weer 't vliegtuig in kunt. 10 - 40 minuutjes al met al, gok ik. De rook ruimte is echter vrij dichtbij Emoticon: Smile

't Personeel van mijn laatste KLM vlucht was overigens uiterst vriendelijk en attent. Geen problemen mee gehad (al kan ik beamen dat je niet altijd geluk hebt)

tonlui
User
spacer line

Ik wil niet iedereen ergeren maar................ let op. Ik zou vanaf MARSEILLE via Schiphol dus naar Jakarta vliegen met meneer KLM voor de lieve prijs van, schrik niet, 894,-- all in.
Maar bij Emirates ben ik niet veel meer kwijt overigens.

elsbeth
User
spacer line

Ergeren of jaloers maken?? Wanneer ga je vliegen, Ton? Ben je in de gelukzalige positie dat je niet binnen de schoolvakanties hoeft? Dat moet haast wel.
veel plezier in ieder geval.
Elsbeth

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,738 posts - 13,675 topics - 22,510 members - last post @ 18-06-2019 15:12 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,596,973 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com