indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jacq01
User
spacer line

Hallo allemaal, ik oktober ga ik met mijn vriend drie weken naar Bali om al duikend rond te gaan trekken. Een vliegticket hebben we al geboekt en nu zijn we nog op zoek naar een accommodatie om de eerste dagen even in uit te rusten voordat we gaan rondtrekken.

We dachten aan Kuta, omdat we daar dan ook nog een dagje surfles kunnen nemen en het is lekker dichtbij het vliegveld, maar ik lees over Kuta dat het een soort van Salou moet zijn en eerlijk gezegd houd ik daar niet zo van (stappen en zuipen enzo). Hoe is het even ten noorden of zuiden van Kuta? Is dat gezelliger? En verder lees ik ook over Sanur, is dat leuk? En hoe zijn de stranden daar? Wie heeft er nog tips over waar de eerste dagen naar toe te gaan? Wat ik zoek is een niet al te luxe hotel met zwembadje in een rustige omgeving. Alvast bedankt voor jullie info.

Denise
User
spacer line

Hallo
Kijk eens bij deze site voor een hotel te Sanur www.balibungalows.nl

Wij willen er volgend jaar op vakantie gaan bij hotel Puri Kelapa

je kan gewoon in het nederlands, naar hun mailen
En bij www.zoover.nl zijn er zeer goede reactie, over die 2 hotels
Grt: Denise

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Sanur uitstekend om uit te rusten!
Het hotel wat aan jou wensen voldoet, Palm garden.
100 meter lopen van het strand, klein, schoon, grote kamers, zwembad en rustig gelegen.
Vriendelijk personeel en betaalbaar. (standaard kamer met ac. rond Rp. 250.000)
Tel 0062-361-287041 of 288026
e-mail: plmgrdRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indosat.net.id
(tel en email heb ik van hun visitekaartje afgelezen, dus ik weet niet of nog up to date)

Succes.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

chirpy
User
spacer line

Iets voorbij Kuta is Legian. Heel rustig en hotels te kust en te keur. Voor 150.000 rp ben je de man/vrouw.
Maar wanneer je gewoon wilt uitrusten de eerste dagen om daarna de zee op te zoeken, kies ik voor Ubud, het centrum van kunst en cultuur en rust (wanneer de hordes toeristen weer met de bussen vertrokken zijn)
Sayong House of Artini en honderden andere goede hotels vind je er.
Veel plezier.

Geschiere
User
spacer line

Ik weet niet hoe oud je bent maar wij vonden Sanur niet super als je van een beetje leven houdt. Ik hou ook zeker niet van Salou achtige toestanden maar wij zaten tegen Legian aan en het was precies goed. Onze dochters van 16 en 13 vonden dat toch wel heel gezellig. Op 10 minuten afstand lopen van Prosurf waar we onze surflessen hebben genomen. Het hotel Alam Kul Kul kan ik je overigens ook aanbevelen.
Het was niet groot maar een prima restaurant voor de deur.
Succs.

dutchbird
User
spacer line

On 01-09-2008 15:54 chirpy wrote:
Iets voorbij Kuta is Legian. Heel rustig en hotels te kust en te keur.

Kumala Pantai, Jayakarta, Melasti Beach Resort, Puri Raja om er maar een paar te noemen. Diverse surfscholen aanwezig op Legian Beach.
Ik zou echter niet te lang wachten met boeken want Bali zit tjokvol, zeker in de maanden september en october! (Australische schoolvakanties)
Heel rustig is bijvoorbeeld Batubelig Beach, weer net iets ten noorden van Legian met Balisani Suites als enige hotel aan het strand.
Een andere optie is Tuban, weer net ten zuiden van Kuta.

NGS stock photos

Jacq01
User
spacer line

Hallo allemaal, wat een hoop reacties, fijn hoor. Ik ga ze allemaal even bekijken.
Overigens Ubud is geen optie want daar willen we tussen het duiken door ook nog langs. Overigens wist ik niet dat het in oktober australische vakantietijd is, ik dacht juist dat het wel rustig zou zijn in oktober, weer wat geleerd!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Op 01-09-2008 18:24 schreef Geschiere:
Ik weet niet hoe oud je bent maar wij vonden Sanur niet super als je van een beetje leven houdt. Ik hou ook zeker niet van Salou achtige toestanden maar wij zaten tegen Legian aan en het was precies goed. Onze dochters van 16 en 13 vonden dat toch wel heel gezellig. Op 10 minuten afstand lopen van Prosurf waar we onze surflessen hebben genomen. Het hotel Alam Kul Kul kan ik je overigens ook aanbevelen.
Het was niet groot maar een prima restaurant voor de deur.
Succs.

Ach, wij waren toen allebei nog geen 30 en we hebben ons prima vermaakt in Sanur, zeker ook omdat wij niet zo houden van Salou achtige plaatsen (waar voor ons Kuta wel onder valt...) dus het kan ook zeker wel voor jonge mensen.....Legian/Seminyak ook wel leuk...maar een stuk duurder, nieuwer en ook wel drukker.....Nee, geef mij dan maar Ubud, heerlijk gewoond daar!

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Novi, precies! Ik ben 36 en kom, laten we zeggen 3 a 4 keer per jaar op Bali, we gaan altijd naar Sanur voor een dag of 7 en das prima vertoeven. Als ik de echte drukte wil, gewoon een brommertje huren en binnen no time ben je in Kuta.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

http://www.hotelsayangmahamertha.com/

Standard room:
Single (PAX 1) 10 USD
Double (PAX 2) 15 USD

superior room:
Single (PAX 1) 20 USD
Double (PAX 2) 25 USD

Deluxe room:
Single (PAX 1) 25.00 USD
Double (PAX 2) 30.00 USD

Address Jl Melasti, Lebak bene Legian Kelod Kuta,
Denpasar, Bali. Indonesia - 80361
Tel. +62 361 751 249
Fax +62 361 751 249
Email sayanghtRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.dps.centrin.net.id
Web www.sayanghotel.com

Ik zocht ook een hotel voor enkele dagen om dan iets beter te zoeken, maar deze viel reuze mee en de prijs ook. Keuken was ook goed. En eerlijke correcte mensen.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Kijk eens op http://www.hotelclub.com. Ik boek al jaren bij die gasten, tot grote tevredenheid. Geen (indonesisch) gezeik of gedoe of extra taxen, je weet gelijk of er kamers beschikbaar zijn.

Gracias. Sama sama

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Kumala Pantai!

Begin de details te vergeten

spacer line  

Hallo Jacq01,

Ald je naa Bali gaat moet je ook eens op deze site kijken:

www.losari.id.co

Daar hebben ze een prachrig hotel staan en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

spacer line  

Hier ben ik weer, ik heb namelijk een foutje gemaakt.
Het juiste adres is:

www.losarihotels.co.id

Ik hoop voor je dat het lukt.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jacq01
User
spacer line

Sayang Maha Mertha hotel ziet er goed uit. Ik ben namelijk niet zozeer op zoek naar een chic hotel. Ik begrijp wel dat luxe hotels daar veel goedkoper zijn, maar ik vind het wat minder gezellig en zwembaden en spa's interesseren me toch niet zo. Ik houd meer van een basic sfeer met backpackers enzo. Maar goed ieder zijn smaak. Omdat we 's middags aankomen hebben we overigens besloten om maar gewoon richting Kuta/Legian te gaan en dan rondkijken en dan vinden we vanzelf wel iets, lijkt mij.

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

http://www.baliblog.com/accomm(...)ne-ii-kuta-bali.html

Jus Edith Bungalows ( 0361) 750558
Gang Ronta, Poppies Lane II

This was the cheapest place I found as far as tourist accommodation in the Poppies II area. Located on the side street that runs perpendicular off of Poppies II from the Circle K close to Jl. Legian. Walk 30 meters and its on the left side.

There are around 20 rooms in each small cottages with twin beds, own bathroom, fan. There is a small central garden. Rooms are clean enough but not the best you can find. Okay for a night or 2 though. Close to budget food places and mini mart.

1 Person 25,000rp 1 Night
2 Person 35,000rp 1 Night
Negotiable 1 Week

Peter Kok
User
spacer line

Je moet Kuta en Sanur absoluut mijden. Is de hel. Ook niet naar Candi Dasa. Aanraders zijn Padang Bai (prachtige lagune en zwem- en snorkelgelegenheid) Sideman (weliswaar binnenland maar vanuit Homestay Pondok Wisata Lihat Sawah een prachtig uitzicht op de sawahs en de Gunung Agung met de kust binnen handbereik) en (absolute topper) het Ayodya Hotel bij Bualu in Nusa Dua (voormalig Bali Hilton; vijfsterrenhotel).

Milani
User
spacer line

Heerlijk vertoeven is het in SANUR en van daaruit mooie trips maken. Je hoeft niet altijd een auto te nemen als je even er uit wilt om gezellig een barretje of restaurant te bezoeken dat wordt een heel ander verhaal als je een hotel hebt in Nusa Dua wat heel mooi is maar voor mensen die wel van heeeel veeeel rust houden. Ook Candi Dasa helemaal leuk. Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,108,224 topic views - 234,287 posts - 13,691 topics - 25,167 members - last post @ 17-10-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,572 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com